Programiranje Igrica

1

Programiranje Igrica

offline
  • Pridružio: 03 Apr 2005
  • Poruke: 244
  • Gde živiš: Belgrade

U kom programskom jeziku se programiraju igre kao sto su:
WarCraft III I Diablo II?



Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
offline
  • Peca  Male
  • Glavni Administrator
  • Predrag Damnjanović
  • SysAdmin i programer
  • Pridružio: 17 Apr 2003
  • Poruke: 23211
  • Gde živiš: Niš

C++ koristeci DirectX



offline
  • Pridružio: 17 Mar 2004
  • Poruke: 293
  • Gde živiš: UK

Generalno, u kom god hocesh jeziku, sve dok tachno znash shta ti je cilj.

Ako je platforma PC : mozhesh da koristish shta god hocesh - Javu, VisualBasic, Delphi... Za komercijalne naslove, izbor je uglavnom samo jedan : C++.

Za ostale platforme (tipa PS2, Xbox,GameCube) iskljuchivo se koristi C/C++ sa primesama assemblera kad zagusti.

Na mobilnim platformama je situacija dosta zamagljena : uglavnom se radi u Javi, ali ima i dosta platform-specific game-engine-a koji zahtevaju programiranje u C-u i kompajliranje u neki op-code (npr. Mophun engine koji se koristi u SonyEricsson telefonima)

offline
  • Peca  Male
  • Glavni Administrator
  • Predrag Damnjanović
  • SysAdmin i programer
  • Pridružio: 17 Apr 2003
  • Poruke: 23211
  • Gde živiš: Niš

u Javi da pises 3D igru?
sumnjam da bi bila upotrebljiva, zbog 'brzine' Jave

offline
  • Pridružio: 17 Mar 2004
  • Poruke: 293
  • Gde živiš: UK

Pa napravi razliku izmedju komercijalne polygon-push igre, i recimo shareware igre, zato sam i napisao gore da je za komercijalne igre C++ tata roditelj.
Tachno je da je Java spora da bi se odradilo SVE u njoj, ali mozhe da bude zgodna za "po kuci", ili za implementaciju scriptinga ili gameplay mehanike - recimo, igra "IL2 Sturmovik" koristi Javu kao script jezik.

offline
  • Pridružio: 03 Apr 2005
  • Poruke: 244
  • Gde živiš: Belgrade

E sada, koliko je potrebno vremena za igricu kao sto je Diablo 1, da da Diablo 1...
Da se sve lepo sredi: grafika, zvuk, animacija, programiranje, itd...
Koliko je Blizzard potrosio vremena na nju...
I koliko je ljudi radilo na njoj?
Slabo se secam Credits iz Diablo 1...

offline
  • Emil Beli
  • Pridružio: 03 Jan 2005
  • Poruke: 2990
  • Gde živiš: Beograd

Od prilike 6-8 meseci, tim od 20-40 ljudi

offline
  • Pridružio: 03 Apr 2005
  • Poruke: 244
  • Gde živiš: Belgrade

U covece, ja sam ocekivao minimum 1 god, i MNOGO vise ljudi...
Ali dobro, ljudi znaju svoj posao...
Za Diablo II ne zna se kraj kada citas Credits...

offline
  • Pridružio: 17 Mar 2004
  • Poruke: 293
  • Gde živiš: UK

Citat:Od prilike 6-8 meseci, tim od 20-40 ljudi

Ne, nema teorije. Mozhda pre 15-ak godina, ali danas nikako.

Za AAA title treba budzhet od $2-10mil. Velichina tima zavisi od kolichine asset-a za igru i korishcenja nekog middleware-a (tj. engine-a).
Recimo, EA interno pochinje igru sa 15-ak programera i taj broj raste do 40-ak pred sam kraj igre. Broj ljudi koji rade na grafici je otprilike duplo veci. Broj dizajnera (game- ili level-) zavisi od tipa igre.
Mainstream igre, i uhodani nastavci poznatih igara, se rade minimum godinu dana. Igre sa originalnijim ili zahtevnijim konceptom se razvijaju i po 4-5 godina.

offline
  • Pridružio: 03 Apr 2005
  • Poruke: 244
  • Gde živiš: Belgrade

Pa da tako sam i mislio...
Da li ima nas neki tim koji je uradio bilo koju igricu ali da se proslavila?
Izasla na trziste po evropi itd...

Ko je trenutno na forumu
 

Ukupno su 736 korisnika na forumu :: 40 registrovanih, 2 sakrivenih i 694 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 3466 - dana 01 Jun 2021 17:07

Korisnici koji su trenutno na forumu:
Korisnici trenutno na forumu: A.R.Chafee.Jr., aleksandarbl, aleksmajstor, Battlehammer, Bobrock1, bokisha253, Boris Bosiljčić, cavatina, CikaKURE, dane007, darionis, darkangel, Djokislav, DPera, Excalibur13, Instruktor 1223, janbo, Kibice, Kriglord, ksyyaj, lord sir giga, Marko Marković, Mi lao shu, milutin134, mkukoleca, Ne doznajem se u oružje, ozzy, pein, pristinski korpus, rovac, ruma, Simon simonović, Stanlio, stegonosa, vargas, vathra, Vatreni Zmaj, zastavnik, zillbg, Živković