Rezultati Izbora za najlepši automobil 2006. godine

Rezultati Izbora za najlepši automobil 2006. godine

offline
  • Yela 
  • Zaslužni građanin
  • Pridružio: 28 Mar 2005
  • Poruke: 665
  • Gde živiš: Beograd

Izbor za najlepši automobil Srbije i Crne Gore 2006. godine je priveden kraju. Glasanje je završeno 30.12.2005. i pobednici po kategorijama su poznati. Hvala svima onima koji su svojim glasovima doprineli da Izbor dobije na reprezentativnosti. Za razliku od Izbora za automobile godine, gde je nakolicina sretnika koja ima pristup novim automobilima u velikoj prednosti nad ostalima, Izbor za najlepši automobil je tako postavljen da smo svi podjednako kompetentni, jer «lepota je u očima posmatrača» ili u našem slučaju «vozača».

Dizajnerski timovi širom planete utrkuju se da pronađu put do što više srca i osvoje njihovu naklonost. Njihov zadatak je da šarmiraju potencijalne kupce i da probude želju za posedovanjem. A to se postiže komunikacijom vozila sa čulima posmatrača. Kako je vizuelni kontakt bez sumnje dominantan, pozvali smo vas da date svoj sud o tome koji oblik vozila najbolje koketira sa vašim emocijama, te da na taj način dođemo do najatraktivnijih predstavnika u cenovnim razredima. Krenimo sada sa analizom rezultata. U prvi cenovni razred spadaju mahom automobili stvoreni za vrevu gradskog saobraćaja.

Cenovni razred do 12.000 €
Šampion klase do 12.000 € - C3 se vizuelno distancira od konkurencije
Iako su u pitanju automobili mali po dimenzijama, konkurencija u ovom cenovnom rangu je brojna i žestoka. Iz tog razloga put do prve pozicije nije nimalo lak, a Sitroen «C3» ga je savladao bez poteškoća ostavivši pri tom golemu rezervu glasova do drugoplasiranog Micubišijevog «kolta».

Upravo ovakav rezultat snažan je pokazatelj da se i u ovoj klasi traga za individualnošću koja iskače iz mora sličnosti. Trećeplasirani VW «polo» u svom svežem izdanju čuva ponos Nemačke autoindustrije, dok vremešni Pežo «206» dokazuje visoke standarde koje je svojom pojavom postavio na tržištu. Tojota «ajgo», koji najavljuje novu struju u dizajnu mikro automobila, hrabro je držao korak sa grupom koja se smestila u gornjem delu tabele.

Što se pobednika u ovoj klasi tiče, on je dobro poznat posetiocima sajta B92 (Arhiva: 1. mart Sitroen C3; 17. nov. Francuski klinci; 13. dec. Sitroen C3: Diskretna evolucija). Hrabri dizajnerski izleti iz onog što je uobičajeno u klasi superminija urodili su plodom. U želji da se limu vrati duša, «C3» je nastao na ikoni «spačeka», automobila koji i dan danas ima širok krug obožavatelja.

Cenovni razred do 20.000 €
Prvi među najbrojnijima - C4 derivat nove filozofije francuskog proizvođača
Sa cenom do 20 hiljada evra ulazimo na teren gde se vode najljuće borbe za prevlast na tržištu. Većina proizvođača upravo ovde pokušava da postavi temelje svoje game, pa su i ispitivanja tržišta u tom segmentu najobimnija. Pored toga, po svojim cenama ovde se smeštaju različite klase automobila, pa je sloboda izbora daleko veća u odnosu na prethodni cenovni razred.

Ovo je razlog što smo očekivali neizvesnu borbu raznolikih platformi, pa čak i tesno finale predstavnika dve koncepcije. Iako je šarenilo formi nesumnjivo bilo zastupljeno, do fotofiniša ipak nije došlo. A nije došlo iz prostog razloga što je Sitroenov pulen «C4» deklasirao svoje, takođe, atraktivne konkurente. U direktnom sudaru sa zanosnom Opel «astrom», «C4» je sakupio duplo veći broj glasova i tako superiorno poneo titulu najlepšeg automobila u klasi. Pozicije iza «astre» osvojili su redom Mini «kuper», VW «golf» u svom petom izdanju i treća verzija Reno «klija».

Kako stvari stoje, legendarna galska hrabrost se i u ovom razredu pokazala isplativom, bar kada je proizvodnja pozitivnih osećanja u pitanju. Koliki je doprinos maštovite reklamne kampanje, oličene u fenomenalnim spotovima, nije u ovom času moguće sa sigurnošću reći, ali «C4» definitivno nije ostavio mesta sumnjama u uspešnost svog dizajna. Jednosatvno, skladno i drugačije od ostalih – recept je uspeha forme ovog modela.

Cenovni razred do 35.000 €
Pobednik razreda do 35.000 € - Alfa Romeo GT je jedinstena pojava na ulicama
Došli smo do iznosa za koji se mogu dobiti automobili visoke klase, kako po svojim karakteristikama, tako i izgledom. Ovde nije dovoljno biti prosečan da bi se uspelo, nastup mora biti markantan i vizuelno distanciran od konkurencije. Zbog bogate ponude izuzetnih ostvarenja i ovde se očekivao sukob većih razmera. Do njega, međutim, kao ni u prethodnom razredu, nije došlo.

Alfa Romeo «GT» suvereno je odneo pobedu sa gotovo 3 puta više glasova u svojoj kolekciji od najbližeg takmaca u formi kultne BMW-ove «trojke». Tesna trka vodila se za drugu poziciju, gde je podmlađeni VW «pasat» pokušao da skoči na viši stepenik, ali u tome nije uspeo. Pežo «307 CC» i Audi «A3» i pored svojih estetskih aduta, daleko su zaostali za osvajačima mesta na pobedničkom postolju. Ni Krajsler «PT kruzer», uprkos svojoj intrigantnoj retro pojavi, nije uspeo da se upusti u ozbiljniju borbu za visok plasman.

Alfin «GT» vizuelno zaista predstavlja izuzetno ostvarenje. Otmena pojava sa naglašenim sportskim afinitetima, koktel je koji se pre svega očekuje od tekovina bogate italijanske tradicije dizajna. Skladne linije, bez mnogo detalja ostavljaju dojam kompaktnosti, sigurnosti i vanserijske dinamičnosti.

Cenovni razred preko 35.000 €
Suveren u luksuznoj floti – silueta M6 odiše energičnošću
Gornje granice su pale i ušli smo u zonu gde je cena automobila ograničena sa donje strane. Dakle, trebalo je zanemariti sve automobile namenjene običnim smrtnicima i potražiti svog favorita među onima koji su stvarani za finansijski krem modernog sveta. A za njih se stvaraju čuda, jer osoba koja odvoji sumu dovoljnu za kupovinu povećeg stana ne želi običnu stvar u svom posedu. Za takvu klijentelu potrebno je obezbediti aristokratski rodoslov i predmet prestiža.

Pri analizi plasmana u razredu ekskluzivnih, dolazimo do zaključka da je i u ovom, kao i u prethodnim razredima, pobednik upadljivo iskočio sa brojem dodeljenih glasova i pri tom nije ostavio mesto nedoumicama o pravičnom ishodu. Na finalnoj tabeli BMW «M6» ima skoro 3 puta više glasova od drugoplasiranog Mercedesa oznake «CLS», koji opet ima 2 puta više glasova od trećeplasiranog Audi-ja «A6». Daleko ispod smestili su se Pežo «607» i Krajsler «krosfajer» koji jednostavno nisu bili u prilici da uhvate priključak za viši plasman.

Najlepši automobil za 2006.
Ponosni nosilac lovorovog venca u apsolutnoj kategoriji – BMW M6
Nakon odmeravanja snaga po cenovnim razredima, najlepši automobili ukrstili su koplja i u borbi za sam tron Izbora. Kako se ispostavilo, u ovom nadmetanju prestižni «M6» nije našao dostojnog protivnika ni u Alfinom «GT»-u. Iza njih, treće mesto je samouvereno osvojio atraktivni «CLS», dok visokoserijska elita, koju predvode «C4» i «pasat» popunjava ostatak tabele.

Očigledno je da je i BMW profitirao na odvažnim potezima kada je izgled serije 6 u pitanju. Naglašena potentnost modela i aerodinamičnost forme najavljuju izuzetne vozne performanse aktuelne serijske perjanice M familije. Da ovo nije samo «prazno obećanje» govore podaci o sposobnostima koje prate nastup pobednika. Silueta predatora spremnog za sprint u sebi nosi moćni V10 motor koji preko sekvencijalne sedmostepene transmisije snagu do 507 KS prenosi na zadnje točkove od 19 cola. Sasvim dovoljno da automobil od skoro 2 tone (sa vozačem) katapultira do 100 km/h za 4,6 sekunde. Vrhunski komfor pogona, praćen je i liksuznim ambijentom u kabini, te nije čudna naklonost koju je dobio na Izboru. Sve čestitke pobednicima, i još jednom, hvala svima onima koji su svojim glasovima uveličali Izbor za najlepši automobil 2006. godine.

www.b92.net



Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
Ko je trenutno na forumu
 

Ukupno su 644 korisnika na forumu :: 39 registrovanih, 3 sakrivenih i 602 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 3466 - dana 01 Jun 2021 17:07

Korisnici koji su trenutno na forumu:
Korisnici trenutno na forumu: aramis s, babaroga, bankulen, bato, bojank, celeron, croato, dac, Dannyboy, djboj, Djokkinen, Faki-Valjevo, GreenMan, ivica976, jaeger, kovinacc, krkalon, Kruger, LUDI, madza, mercedesamg, Milan A. Nikolic, MrNo, pavle_pzs, repac, rovac, royst33, Sale.S, shone34, spektorsky, Sr.Stat., ssekir75, stug, vathra, Vatreni Zmaj, VJ, Vlada1389, voja64, xoxxvelja