|
|
|
Poslao: 15 Jan 2012 14:49
|
offline
- Zorge
- Ugledni građanin
- Pridružio: 07 Nov 2007
- Poruke: 359
- Gde živiš: Ravni Banat
|
Napisano: 15 Jan 2012 14:46
Хајде да ми уместо захваљивања, премериш и напишеш пречник дифузора (блесаво извијене цевке која спаја карб и главу) на улазу и излазу.
Dopuna: 15 Jan 2012 14:49
И ово: ако одвијаш и завијаш шрафове по мотору, буди пажљив да их не престежеш јер лако облајзну или се заломе. Придржавај се стандардних момената затезања за конкретне пречнике навоја.
|
|
|
|
Poslao: 15 Jan 2012 14:52
|
offline
- Lonely Eagle
- Elitni građanin
- Pridružio: 07 Maj 2004
- Poruke: 1527
|
Hvala za uputstvo ali ne razumem ruski..a i da razumem mozda je ipak bolje da prepustim to nekome ko zna sta radi.
Dodao sam na pocetku teme e-uputstvo sa specifikacijom za ovaj motor pa koga zanima moze da skine.
|
|
|
|
Poslao: 15 Jan 2012 15:28
|
offline
- ivance95
- AMF pripravnik
- Pridružio: 04 Jul 2011
- Poruke: 5424
|
Napisano: 15 Jan 2012 15:17
Zorge ::Napisano: 15 Jan 2012 14:46
Хајде да ми уместо захваљивања, премериш и напишеш пречник дифузора (блесаво извијене цевке која спаја карб и главу) на улазу и излазу.
Dopuna: 15 Jan 2012 14:49
И ово: ако одвијаш и завијаш шрафове по мотору, буди пажљив да их не престежеш јер лако облајзну или се заломе. Придржавај се стандардних момената затезања за конкретне пречнике навоја.
Znam, vec sam skidao. Samo je problem sto nisam kuci, videcu kada dodjem da ga izvucem iz loma, i da premerim. Cuno da ni u jednom uputstvu nema mera istog...
Dopuna: 15 Jan 2012 15:28
Koliko sam bio nezan prema motoru govori i to da sam posle 2000km morao da menjam klip, zato sto je bukvalno pukao na pola. Srecom pa se nije rasprso i nije ostetio cilindar i glavu, takodje sam izgoreo i 2 CDI-a do 3000km, srecom pa su oba bila u garanciji, pa nisam nista platio... Da li postoji razlika u kvalitetu izmedju ovog seta, i pojedinacnih delova u istoj prodavnici, posto vidim da su pojedinacno delovi dosta skuplji.
|
|
|
|
Poslao: 15 Jan 2012 16:36
|
offline
- Lonely Eagle
- Elitni građanin
- Pridružio: 07 Maj 2004
- Poruke: 1527
|
@Zorge
Sto se tice ovog merenja ne mogu da ti pomognem jer ne petljam se oko mehanike nista niti smem to da razvaljujem. Ako ti treba bilo kakva druga informacija/slika u vezi motora rado cu da ti pomognem.
Inace bio sam da pogledam sta je to o cemu pricas i slikao sam:
|
|
|
|
Poslao: 16 Jan 2012 09:23
|
offline
- Zorge
- Ugledni građanin
- Pridružio: 07 Nov 2007
- Poruke: 359
- Gde živiš: Ravni Banat
|
Lonely Eagle ::Hvala za uputstvo ali ne razumem ruski..a i da razumem mozda je ipak bolje da prepustim to nekome ko zna sta radi.
Ено ти ма енглеском компетно сервисно упутство. Скини и растумачи - може да помогне и теби и некоме коме даш да ти ради.
ivance95 ::Koliko sam bio nezan prema motoru govori i to da sam posle 2000km morao da menjam klip, zato sto je bukvalno pukao na pola. Srecom pa se nije rasprso i nije ostetio cilindar i glavu, takodje sam izgoreo i 2 CDI-a do 3000km, srecom pa su oba bila u garanciji, pa nisam nista platio... Da li postoji razlika u kvalitetu izmedju ovog seta, i pojedinacnih delova u istoj prodavnici, posto vidim da su pojedinacno delovi dosta skuplji.
И после ћеш да причаш како су Кинези шит... Ал' добро, да нема уништитеља мото-технике, продавци делова би једва састављали крај са крајем.
Ако ти врисне тиристор два пута, можда је и шкарт у питању, али лако може да нешто није у реду у електроинсталацији.
Ја овај комплет кога продају Новосађани нисам видео, па не знам да ли је мање или више квалитетан, али генерално, цене делова које купују од Кинеза нису велике, само што се накарика много додатних трошкова и на крају и "кајмак" кода узима продавац. Реално, увек ће сума цена појединачних делова бити већа него истих тих делова који се продају као комплет.
И купио или не - имај обзира према моторчету, па ће те дуго служити.
Lonely Eagle ::Inace bio sam da pogledam sta je to o cemu pricas i slikao sam:
Ако, и то је нешто - барем сам сазнао да та цевка није истог облика као код мене и да се, ако не читав карбуратор, онда барем лонче карба разликује од оног мог (фотка је на првој страни).
Осим тога, видео сам са фотке да и "Крос" има те "еколошке" зезанције типа смог-пумпе и можда катализатора у издувној грани. Без свега тога, моторче боље иде...
|
|
|
|
Poslao: 16 Jan 2012 11:17
|
offline
- ivance95
- AMF pripravnik
- Pridružio: 04 Jul 2011
- Poruke: 5424
|
Napisano: 16 Jan 2012 11:13
Premerio... Nije tacno, ali imam ono sto te interesuje. Dakle, i do karburatora, i do glave je isto ~16mm. Ja nemam Sprint Cross, imam Yamasaki... Ali koliko ja znam masine su iste. Nema nikakvih oznaka, samo obicno parce aluminijuma...
Dopuna: 16 Jan 2012 11:15
Da li si vidjao da je neko otvarao auspuh? Da li ima razlike? Videcu da li moj ima katalizator, verovatno ima, ali se nisam setio da pogledam...
Dopuna: 16 Jan 2012 11:17
Citat:И после ћеш да причаш како су Кинези шит... Ал' добро, да нема уништитеља мото-технике, продавци делова би једва састављали крај са крајем.
Ако ти врисне тиристор два пута, можда је и шкарт у питању, али лако може да нешто није у реду у електроинсталацији.
Nije instalacija. Jednom mi je nije potpuno crko, tj tesko je palio na alnaser, i nije mogao preko 30km/h, zamenio sam taj, i crkne mi istog dana. Onda zamenim sa rucno pravljenim, i presao 2000km...
|
|
|
|
Poslao: 16 Jan 2012 11:43
|
offline
- Zorge
- Ugledni građanin
- Pridružio: 07 Nov 2007
- Poruke: 359
- Gde živiš: Ravni Banat
|
Е то ме је интересовало. Благодарим.
Реци ми и ово: је л' цевка на твом моторићу облика као на мом (имаш на првој страници) и као на Лоунли Вулфовој (пар постова изнад)?
И баш ти пише негде на мотору да је "Јамасаки"? Није "Скај Тим" из Темерина? Где се снабдеваш деловима?
Мало ми је нелогично и не знам како ради на тако ниској температури, али од Кинеза ме ништа више не чуди: кажу да се често срећу и два катализатора - један на самој издувној грани (на фотки означено бројем 2; са бројем 1 је смог-пумпа), а други у самом лонцу.
Ја сам такву фабричку грану заменио за грану без катализатора и тог испуста за смог-пумпу.
Био катализатор у лонцу или не, не изгледа ми да је то баш толико "уско грло" да ће нека интервенција да направи чудо. Можеш да га мало избушиш и да почне гласније да прдуцка, али да полети - тешко. Ако имаш при руци некога ко може лепо да криви цеви, боље да покушаш да направиш нову издувну грану од главе до лонца, која је истог пречника као што је онај прстен на њој на излазу из главе.
|
|
|
|