10 najisplativijih automobila za održavanje

1

10 najisplativijih automobila za održavanje

offline
  • _Sale  Male
  • Prijatelj foruma
  • Pridružio: 30 Jul 2010
  • Poruke: 12696
  • Gde živiš: Z-moon

Citat:Nemački ADAC je izračunao koji, među aktuelnim modelima srednje klase najmanje opterećuju budžet vlasnika.
Redosled nije sačinjen samo na osnovu prodajne cene, jer pored nje, troškovi održavanja, servisiranja, obaveznog i kasko osiguranja, potrošnje i amortizacije značajno mogu uticati na izbor kupaca.
Osnov njihove računice je 4 godine eksploatacije, sa prosečnom godišnjom kilometražom od 15.000, a iznosi su u evrima na mesečnom nivou.


Šampion među njih 10 (po istraživanju ADAC-a), odnosno automobil sa najmanjim troškovima za održavanje je Dacia Logan MCV 1.2 16V – sa cenom od 381 evra na mesečnom nivou.




Izvor i nastavak: Arrow http://www.vrelegume.rs/test/adac-najjeftiniji-najisplativiji-automobili/



Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
offline
  • Acid_Burn  Male
  • Moderator foruma
  • Glavni moderator foruma Zabava
  • Hellraiser
  • Demon to some. Angel to others
  • Pridružio: 07 Jan 2005
  • Poruke: 25503
  • Gde živiš: Beneath the Black Sky

KIA Ceed Zaljubljen kad bih imao kinte odmah bi je uzeo



offline
  • Fil  Male
  • Legendarni građanin
  • Pridružio: 11 Jun 2009
  • Poruke: 16361

Nisam znao da su Dacije ovako pouzdane.
Cudi me da nema neka Skoda!?

offline
  • Osvjedodžbeni spretnik munjarstva
  • Pridružio: 04 Jul 2011
  • Poruke: 5424
  • Gde živiš: Beograd

Čim su dva francuza u top 10, znači da tu nešto ne štima. Mr. Green
Možda u njihovim uslovima, i sa njihovim gorivom, ali kod nas nikako...

offline
  • Fil  Male
  • Legendarni građanin
  • Pridružio: 11 Jun 2009
  • Poruke: 16361

OK, pa koje bi vi automobile izdvojili za nase uslove? Smile

offline
  • Pridružio: 02 Sep 2008
  • Poruke: 4090
  • Gde živiš: Bg

Ja vozim Francuza - Pežo, moj brat takođe, auta su veoma pouzdana i daleko od toga da su skupi za održavanje. Mislim da je to samo crv nepoverenja među narodom. To se gledalo možda ranije nekad, dok je Golf 2 bio glavni na ulici, dok nije bilo ovoliko kuća koje se bave prodajom delova, i dok nije bilo toliko VW kola po ulici.... sada su skoro iste cene održavanja za automobile iz istog segmenta... I ovo se naravno odnosi na delove koji su potrošni materijal, dok za neke specifične stvari francuska auta su smešna za poređenje i uopšte ih ne treba svrstavati u skupocena održavanja. Ima kola koja poseduju papreno skupe delove...

offline
  • Osvjedodžbeni spretnik munjarstva
  • Pridružio: 04 Jul 2011
  • Poruke: 5424
  • Gde živiš: Beograd

Što se mene tiče to pišem iz ličnog iskustva, mada možda nemam pravo da sudim obzirom na svoju starost. Smile

Danas su servisi slične cene (redonvni, potrošni materijal...), ali govorim o malo starijim automobilima ~10god (pošto je takvo stanje kod nas, nema toliko novih automobila), neki globalni zaključak je da japanci imaju (ili su tada imali), kojima servis nije potreban, već rade na principu sipaj i vozi. Opet, ne odnosi se to na sve japance verovatno, ali Mazda na prvom mestu, pošto imam jedan takav primerak.
Japanci su i dosta praktični za rezervne delove, tj. menjaš samo ono što je otišlo, dok kod Golfa imaš da izmenjaš i polovinu ostalog zbog toga, pošto "sve ide u kompletu".

offline
  • Recoba20  Male
  • Stručni saradnik
    Umrežavanje
  • Pridružio: 19 Apr 2003
  • Poruke: 2711
  • Gde živiš: Beograd

klodovik ::Ja vozim Francuza - Pežo, moj brat takođe, auta su veoma pouzdana i daleko od toga da su skupi za održavanje. Mislim da je to samo crv nepoverenja među narodom. To se gledalo možda ranije nekad, dok je Golf 2 bio glavni na ulici, dok nije bilo ovoliko kuća koje se bave prodajom delova, i dok nije bilo toliko VW kola po ulici.... sada su skoro iste cene održavanja za automobile iz istog segmenta... I ovo se naravno odnosi na delove koji su potrošni materijal, dok za neke specifične stvari francuska auta su smešna za poređenje i uopšte ih ne treba svrstavati u skupocena održavanja. Ima kola koja poseduju papreno skupe delove...

Ne bih se bas slozio sa konstatacijom da su francuzi jeftini za odrzavanje, naravno ukoliko govorimo o originalnim delovima. Mada, svako ima drugacije poimanje jeftinog.

offline
  • Ričard  Male
  • Lavlje srce
  • Supermoderator
  • Zver!
  • Electro maintenance engineer
  • Pridružio: 28 Nov 2006
  • Poruke: 13729
  • Gde živiš: Vršac

Izgleda da ne citate kompletan tekst, ili bar uvod. Nisu ovde uracunati samo troskovi delova i kvarova. Smile


Citat:Šampion među njih 10 (po istraživanju ADAC-a), odnosno automobil sa najmanjim troškovima za održavanje je Dacia Logan MCV 1.2 16V – sa cenom od 381 evra na mesečnom nivou.

Ljudi, da li ste videli ovu cifru? Za period od 4 godine; koliko je uzeto u obzir ovde, to je 18,288E, taj model kosta od 8,000E.

Dok recimo deseti na listi Peugeot 2008 1.2 VTi Access: 22,464E, dok on kosta od 15,200E.

Ispada da za 4 godine, Dacia pojede jos jednu Daciju... Bebee Dol

offline
  • Pridružio: 02 Sep 2008
  • Poruke: 4090
  • Gde živiš: Bg

Recoba20 ::klodovik ::Ja vozim Francuza - Pežo, moj brat takođe, auta su veoma pouzdana i daleko od toga da su skupi za održavanje. Mislim da je to samo crv nepoverenja među narodom. To se gledalo možda ranije nekad, dok je Golf 2 bio glavni na ulici, dok nije bilo ovoliko kuća koje se bave prodajom delova, i dok nije bilo toliko VW kola po ulici.... sada su skoro iste cene održavanja za automobile iz istog segmenta... I ovo se naravno odnosi na delove koji su potrošni materijal, dok za neke specifične stvari francuska auta su smešna za poređenje i uopšte ih ne treba svrstavati u skupocena održavanja. Ima kola koja poseduju papreno skupe delove...

Ne bih se bas slozio sa konstatacijom da su francuzi jeftini za odrzavanje, naravno ukoliko govorimo o originalnim delovima. Mada, svako ima drugacije poimanje jeftinog.


Još da napišeš zašto?

Tvrdim iz iskustva da nije skup auto za održavanje. Radio sam pre 6-7 god. za jednu jaku kuću u Bg-u koji imaju delove za sva vozila, aludiram na čak i Japance, Korejance, Amerikance (bar neke delove) i najbitnije je da imaš "od do" vrednost nekog dela, i u različitom proizvođaču. Koliko para toliko muzike. Hoćeš u originalu, izvoli pa se istresi i za svaki auto je tako, ne važi to za Francuza samo...

Ko ugrađuje recimo set kvačila u Pežo? Da li znaš koliko košta taj set kod nas za moj auto? Hoću da kažem da je to jedan od najskupljih "redovnih" kvarova kod polovnjaka, neću sad da tražim neki specifičan kvar, budimo realni. Potrošne stvari uopšte nisu skupe, niti nešto abnormalno skuplje od auta iz istog segmenta.

Ko je trenutno na forumu
 

Ukupno su 674 korisnika na forumu :: 27 registrovanih, 3 sakrivenih i 644 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 3466 - dana 01 Jun 2021 17:07

Korisnici koji su trenutno na forumu:
Korisnici trenutno na forumu: _Petar, A.R.Chafee.Jr., AleksSE, amaterSRB, Amigdala, Apok, bulltony, cenejac111, CrazySerb_MLD, danilopu, darionis, dekao, Detective, djo97, FOX, Konda, kvcali, Marko Marković, Misirac, mrav pesadinac, nadjas_515, Skywhaler, sovanova95, Toni, vathra, vlvl, voja64