Astra 1.7DTI 2001. Sta pregledati kod kupovine?MANE

1

Astra 1.7DTI 2001. Sta pregledati kod kupovine?MANE

offline
  • Pridružio: 14 Okt 2008
  • Poruke: 7

Namerio sam da kupim Astru 1.7DTI '01 sa oko 110000km na satu, pa me zanima na šta da obratim pažnju prilikom kupovine (motor, vešanje limarija, elektronika, dijagnostika, . . .). Zanima me kako da prepoznam da li je isuzu ili opelov motor unutra i koji je bolji? Auto je sa troje vrata pa me zanima koliko mu je to mana?



Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
offline
  • Pridružio: 26 Feb 2004
  • Poruke: 2510

Ako se ne varam, to i jeste Isuzu motor.

Evo interesantan link http://216.239.59.104/search?q=cache:nukU4EwSO-wJ:.....lr=lang_sr



offline
  • Lorki  Male
  • Moderator foruma
  • Sasa
  • Pridružio: 21 Nov 2006
  • Poruke: 2576
  • Gde živiš: U automobilu ...

Pogledaj servisnu knjizucu a sve ostalo prepusti nekom servisu da pregleda auto ili u AMSS. Mozes se i dogovoriti sa prodavcem da ako je auto ispravan ti platis pregled a ako nije on. Po ovome ces odma videti u kakvom je stanju auto.

Ovaj motor je dosta bucan i lenj.

Za troja vrata nekom je mana a nekom ne, najbolje je da ti sam procenis. Ako imas veliku porodicu i cesto putujete skupa onda je mana.

offline
  • Pridružio: 26 Feb 2004
  • Poruke: 2510

U svakom slučaju bolji ti je 2.0 DTI motor!

offline
  • grbe 
  • Moderator foruma
  • Pridružio: 20 Maj 2007
  • Poruke: 3403

Momcilo ::U svakom slučaju bolji ti je 2.0 DTI motor!
Pitanje je je li bolji ovaj motor.
Naime, familija 1.7 dizel motora kod opela, vodi porijeklo iz isuzua. Ovaj motor je došao kao zamjena za dosta slabi 1.6d motor koji je opel ugrađivao još u kadete. Možemo primijetiti da su zadnji primjerci kadeta bili upravo sa ovim 1.7 d motorom. Poslije je taj motor prešao i na prvu generaciju astre,a kasnije i na drugu. Vremenom, ovaj motor je modifikovan, pa je od običnog 1.7D, došao i do 1.7dti. Nisam siguran i da je 1.7 cdti isuzuov motor.
Motor 2.0 dti je čisti proizvod opela, i u eksploataciji su se pokazala dva bitna nedostatka. Potrošnja koja je veća u odnosu na konkurenciju i problemi sa protokomjerom. Drugi motor je 2.0 di, i on ima 82ks, dok dti ima 100ks. U prevodu, prvi (dti) ima ima interkuler, dok drugi motor nema interkuler.
S obzirom da već koju deceniju opel svoju dizel ponudu oslanja na isuzua, a sada i na fiata(familija 1.9 cdti motora), pitanje je da li su i zaista bolji motori iz njiihove kuhinje, ili ipak ovi japanski. Stvarno ne mogu da sudim koji je bolji, nego čisto na glas razmišljam.

offline
  • Pridružio: 14 Okt 2008
  • Poruke: 7

Nemogu reći da sam dobio informaciju koja bi mi je bila potrebna, izuzev od Momčila, odnosno A.Todorovića.
Činjenica je da mi je više bilo potrebno mišljenje od majstora koji se susreo sa nekolicinom Astri.
I nije samo motor najbolnija tačka jednog auta, postoje tu i pumpa, menjač, sistem vešanja, limarija, kompjuter, elektronika i sl. Ništa od toga nije jeftino za popravku a svaki auto ima neku manu koja se nakon duže eksploatacije primeti.
Od jednog majstora sam čuo da im je najčešći problem pumpa koja košta oko 600e.

offline
  • Lorki  Male
  • Moderator foruma
  • Sasa
  • Pridružio: 21 Nov 2006
  • Poruke: 2576
  • Gde živiš: U automobilu ...

Opel nikada nije znao da napravi dobar dizel sto je i sam priznao, pa sad udruzenim snagama sa Fiatom ima solidne dizelase.

Najveci broj kvarova na vozilu odnosi se na elektronika, na drugom mestu sistemi za paljenje, na trecem mestu je motor itd.

Da bi imao kompletan uvid u ovo sto ti trazis najbolje resenje je servis i tamo ces dobiti konkretne podatke. Mi ovde mozemo na osnovu ovog ili onog slucaja da kazemo neka nasa zapazanja ali svaki auto je posebna prica.

Problemi: problemi sa meracem protoka vazduha kod dizela, povecana potrosnja ulja kod dizela, popustanje alternatora kod dizela, zadnje kocnice bucne nedovoljne trajne. Krajem 1998. pozvana je serija od 21000 primeraka da bi se proverio slobodan hod donjeg nosaca upravljackog stuba. Verzije sa toja vrata imale su problema sa mehanizmom za pomeranje sedista, dvolitarski dizel pozvan je radi provere i zamene meraca protoka vazduha, zadnje kocnice kratkog veka i da je potrosnja ulja onesto manje od litra na 10000 km, oksidacija izduvnog sistema.

ADAC kaze da zauzima 41. mestu po pouzdanosti.

offline
  • grbe 
  • Moderator foruma
  • Pridružio: 20 Maj 2007
  • Poruke: 3403

Ja sam ti se osvrnuo na sam dizel motor.

offline
  • Pridružio: 14 Sep 2008
  • Poruke: 424
  • Gde živiš: Podgorica

Ja bih mi prvo provjerio bosh pumpu i to bi mi bilo dovoljno
Moj brat je vozio neko vrijeme, kupio je u Italiji, na oko bila odlična a posle 2 mjeseca ode pumpa i oko 1 000 evra ...

offline
  • Pridružio: 04 Sep 2003
  • Poruke: 24135
  • Gde živiš: Wien

Ono sto sam ja naucio o Opelovim vozilima je da im treba proveriti menjac.
Prvo stradaju sinhroni za drugu brzinu i za rikverc, i do sada sam kod barem 10 coveka cuo da se zale na to (raliciti tipovi: Omega, Astra, Vektra).
Menjac tesko upada iz trece u drugu, i krci ulazak u rikverc.

Dalje, pogledaj da li su menjani alternator i vodena pumpa, i da li su stavljeni originalni GM delovi (cene su reda oko 80-100 evra), ili su stavljeni italijanski ili turski delovi (40-60 evra).

Ko je trenutno na forumu
 

Ukupno su 423 korisnika na forumu :: 12 registrovanih, 1 sakriven i 410 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 3028 - dana 22 Nov 2019 07:47

Korisnici koji su trenutno na forumu:
Korisnici trenutno na forumu: brundo65, djordje92sm, Gama, L1ght5, Miškić, Oluj2.1, sabros, slonic_tonic, Snorks, VJ, wizzardone, Živković