Prvi put kupujem auto, pa mi treba pomoc :)

3

Prvi put kupujem auto, pa mi treba pomoc :)

offline
  • FAMAS  Male
  • Legendarni građanin
  • Ivan Milanović
  • Pridružio: 10 Avg 2007
  • Poruke: 5475
  • Gde živiš: Strawberry Field

Lep auto. Moj komsija je kupio 320d, siv metalik, full oprema za oko 6800 evra, tako da je cena ovog BMW-a dobra. Doduse, ovj BMW od mog komsije je presao nesto manje i kupljen je od prvog vlasnika.



Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
offline
  • Lorki  Male
  • Moderator foruma
  • Sasa
  • Pridružio: 21 Nov 2006
  • Poruke: 2576
  • Gde živiš: U automobilu ...

Koliko ja znam ovi modeli ovog godista su imali neke probleme sa turbinom i sa jos necim. Mozda Acrid iznese detaljnije o ovome?

km, brate kod nas sve km su od 120-150km bez obzira bio on benzinac ili dizel, covek kupi auto 30-40000e a izgleda nema para za benzin pa prelazi skromnih 15000km godisnje.

Respekt za vozace od 18 godina a koji vozi skolski, onda logicno ako postujete ogranicenja zbog cega su vam potrebna 150ks?



offline
  • FAMAS  Male
  • Legendarni građanin
  • Ivan Milanović
  • Pridružio: 10 Avg 2007
  • Poruke: 5475
  • Gde živiš: Strawberry Field

Lorki ::...km, brate kod nas sve km su od 120-150km bez obzira bio on benzinac ili dizel, covek kupi auto 30-40000e a izgleda nema para za benzin pa prelazi skromnih 15000km godisnje...

Mislim da ima vise onih koji, nekako, i skupe za gorivo, a taj isti auto od 30-40k evra, odrzavaju ko Juga.

offline
  • Pridružio: 20 Dec 2009
  • Poruke: 272
  • Gde živiš: u kanalizaciji sa Nindza Kornjacama

Citat:Mozda Acrid iznese detaljnije o ovome?

Evo,evo Mr. Green

BMW E46 320d (ali i drugi modeli iz te serije) spada medju najkvalitetnije i (uz E39) najpouzdanije BMW novijih generacija.
Nakon E36 (koji je bio totalno razocarenje),E46 je postao etalon kvaliteta u toj klasi.

E sad,320d.
Konkretno,ovaj motor M47D20 je pouzdan,ali kao sto rece Lorki ima par problema.Nije turbina nego leziste turbine i EGR ventil.
Uostalom,to mozes i sam da vidis kad upalis auto.Ako sa desne strane haube dolazi visokofrekventno pistanje koje se pojacava sa svakim pritiskanjem gasa,a nakon pustanja gasa je prati visokofrekvetna opadajuca buka (kao kad prolazi avion samo mnogo slabija)-onda baci to.Nemas ti para brate za novu turbinu,ma ni za leziste,a sa remontom se niko nije usrecio.
Drugo,zadnji trap.
Je skoro ceo aluminijumski.Tako da ga nasi putevi pojed u roku od 70 000km.Ako pri voznji cujes lupanje,ii osecas vibracije koje se protezu duz ceo automobil (kroz pod) kad se predje npr 100km/h znaci da su su malo iskrivile polusovine Mr. Green Ako je auto previse pak legao nazad onda je nekih drugih delova trapa.
Ako nema tih problema,znaci ili da je trap skoro menjan ili da ga je vlasnik pazio do bola (malo verovatno u zemlji srbiji) ili da je stjao u garazi (sto je gore nego da je vozen).

Ono sto ti je moj savet.Uzmi verziju posle restajlinga.
Dakle posle 2001,kao npr. ovaj (koji si ti na pocetku teme sam predlozio):

http://www.polovniautomobili.com/oglas888274/bmw_320_d/

E sad,sta je razlika?Posle 2001 godine u ovaj model je isao motor M47TUD20.Dakle isti motor sa velikim tehnickim izmenama.
Bolje leziste turbine,drugacija geometrija lopatica turbine,drugacije mapiranje,za nijansu veca kubikaza,i raznorazna tehnicka unapredjenja.
Znaci,ovaj motor ima 150ks a ,,obcian'' M47 136 (po tome ih raspoznaj).
I to je jedan,odgovorno tvrdim,od najkvalitetnijih dizel motora ikad,i to ne samo BMW-ovih.
I pouzdan,i jak,a mali potrosac.
Potrosnja ti se krece od 7-8 litara u gradu (pri normalnom tempu voznje) i od 5,6 do 6,5 litara na otvorenom-milina,za tako jak auto.inace,je jako tih i vibracije su minimalne-ko se vozi u njemu prvi put a ne zna da je diesel moze grdno da se prevari Smile (pricam iz iskustva Mr. Green).
Znam ljude koji prelaze sa njim po 50 000 godisnje i nista!Naravno,ne moze kao sto kolega FAMAS rece-da vozis auto od 30k (koliko je i kostao kao nov) i da ga odrzavas kao juga.
Kod ovog BMW-a ti ostaje samo zadnji trap kao zadnja slaba tacka.
Eventualno spaneri (sa sve kaisevima) i to samo ako nisu menjani u propisnom intervalu.
Naravno ako vec nije odrzavan,i ta toliko prozivana turbina ce otici,ali se to lako vidi (i cuje).Pogtovu sto ces da ga vodis kod majstora na proveru.
Ako je odrzavan,i ako ga odrzavas,neces ni znati gde ti je turbina pod haubom.Veruj mi.
Ostalo sto moze da te zeza je manjak snage,ali o tome tek kad ga uzmes-uzrok tome su uglavnom sitnice.

Drugih detalja ima mnogo,ali o tome cemo lako ako se odlucis za 320d,sto ti toplo preporucujem,ali samo ako je posle 2001 Smile

offline
  • lnenad  Male
  • Stručni saradnik
    Web
  • Nenad
  • Arhitetak
  • Pridružio: 16 Jan 2007
  • Poruke: 2860
  • Gde živiš: Bijeljina

Lorki ::

Respekt za vozace od 18 godina a koji vozi skolski, onda logicno ako postujete ogranicenja zbog cega su vam potrebna 150ks?


20 Smile nisam ni rekao da su potrebni, nego kazem da nije eliminacioni faktor kada se bira auto za mladje vozace. I nisam ni rekao da ne vozim brze, ali sam naglasio samo kada postoje dobri uslovi Smile imam i ja dusu Mr. Green

offline
  • Pridružio: 15 Avg 2006
  • Poruke: 2381
  • Gde živiš: Trenutno nigde...

Acrid ::
Uostalom,to mozes i sam da vidis kad upalis auto.Ako sa desne strane haube dolazi visokofrekventno pistanje koje se pojacava sa svakim pritiskanjem gasa,a nakon pustanja gasa je prati visokofrekvetna opadajuca buka


Znas li nesto vise o ovome jer meni tako pisti vec 100000km?

offline
  • Pridružio: 20 Dec 2009
  • Poruke: 272
  • Gde živiš: u kanalizaciji sa Nindza Kornjacama

Hit-Man ::Acrid ::
Uostalom,to mozes i sam da vidis kad upalis auto.Ako sa desne strane haube dolazi visokofrekventno pistanje koje se pojacava sa svakim pritiskanjem gasa,a nakon pustanja gasa je prati visokofrekvetna opadajuca buka


Znas li nesto vise o ovome jer meni tako pisti vec 100000km?


Audi?
Confused Nisam siguran.Mislim ne znam dali je to isto kao kod BMW-a.A i jos je tvoj benzinac?
Jel ti auto slabije vuce?
Jel si mozda osetio dim u kabini kad stojis?
Ako vozis 100 000km vec onda nije turbina sigurno jer bi crkla do sada.
Daj jos neki simptom

offline
  • Pridružio: 15 Avg 2006
  • Poruke: 2381
  • Gde živiš: Trenutno nigde...

Ne, ne vuce slabije uopste otkako sam ga kupio cak sta vise sada i prelazi preko 230km/h...pre nije mogao!

E sad, cuje se odavno taj zvuk na desnoj strani. Bas ono zzzzzz i to se bas jako cuje ali nikad nisam obracao paznju sve dok ti ono nisi napisao!

offline
  • FAMAS  Male
  • Legendarni građanin
  • Ivan Milanović
  • Pridružio: 10 Avg 2007
  • Poruke: 5475
  • Gde živiš: Strawberry Field

Idi neka ti poledaju turbinu. Mozda treba samo da se odradi reparacija.

offline
  • Pridružio: 20 Dec 2009
  • Poruke: 272
  • Gde živiš: u kanalizaciji sa Nindza Kornjacama

Hit-Man ::Ne, ne vuce slabije uopste otkako sam ga kupio cak sta vise sada i prelazi preko 230km/h...pre nije mogao!

E sad, cuje se odavno taj zvuk na desnoj strani. Bas ono zzzzzz i to se bas jako cuje ali nikad nisam obracao paznju sve dok ti ono nisi napisao!


ONda turbina polako izdise.Nije jos,mislim nemoj da se plasis,nece da ti umre usred voznje,ali idi da vide sta je.

@FAMAS

ne mora da bude turbina.Moze da bude i boost ventil.
Ali posto vidim da vec duze vozis auto-verovatno je turbini dosao kraj zivotnog veka.

Ko je trenutno na forumu
 

Ukupno su 540 korisnika na forumu :: 7 registrovanih, 0 sakrivenih i 533 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 3466 - dana 01 Jun 2021 17:07

Korisnici koji su trenutno na forumu:
Korisnici trenutno na forumu: ALBION101, Koridor, Krusarac, mackenzie, milenko crazy north, Mixelotti, zlaya011