Konzumiranje Vijagre - Hitno pitanje!

Konzumiranje Vijagre - Hitno pitanje!

offline
  • Pridružio: 13 Jul 2006
  • Poruke: 30

Koliko moze biti stetno uzimati vijagru ( ili nesto drugo) tokom svakog odnosa ( 3 puta nedeljno)?
Zapravo juce sam uhvatila decka kako uzima neku tabletu ( da napomenem bili smo u gradu i trebali smo ici kod njega). Sada mi je jasno ( vidite moje predhodno pitanje) zasto je nemu celo vreme "dignut" a mozda je to i razlog zasto mu treba puno vremena da ejakulira i tada izbaci malu kolicinu sperme.
Interesuje me misljenje dal je on mozda inpotentan, ili to ne mora da znaci, i dal je mozda stetno uzimati tokom svakog odnosa neko sredstvo.



Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
offline
  • Pridružio: 09 Avg 2006
  • Poruke: 134
  • Gde živiš: London

Ako ima kardiovarskularne probleme moze da bude i smrtonosno ali posto je predpostavljam mlad onda moze da se zeza sa tim ali ne cesto. Ima stetne posledice samim tim sto suzava zidove krvotoka i nabija pritisak svuda u telu. Svakako da nije dobro.



offline
  • Pridružio: 16 Apr 2005
  • Poruke: 2908

https://www.viagra.com/safety.asp

Viagra se koristi kod erektilne disfunkcije, a ne kao stimulans, to je ne samo opasno, nego moze da se pretvori ( posto je mlad) u naviku i da kasnije ima velikih problema.

Mnogo bolji i zdraviji stimulans je uzbudjenje partnera. To ne mogu da zamene nikakve spanske musice ni plave pilule Wink Poradite na tome.

offline
  • Pridružio: 13 Jul 2006
  • Poruke: 30

Nisam sigurna da je u pitanju vijagra ili nesto drugo, on je to uzeo krisom, medjutim ja sam za videla, i onako sam od ranije sumnjala. On ima 43 godina a ja 29.

offline
  • Pridružio: 19 Avg 2006
  • Poruke: 74

Onda je Viagra 100%. Jesi ga pitala kakvu je tabletu popio pre odnosa? Probaj malo da popricas sa njim. Znam coveka koji redovno koristi Viagru i ima ozbiljnih problema sa tim. Tvoj muz(decko) nije vise mlad covek da moze da pije takve "tablete".

offline
  • Pridružio: 24 Feb 2004
  • Poruke: 3013

Mozda se boji da te ne "razocara" jer si dosta mladja od njega.

Porazgovaraj sa njim u vezi toga. Bez osude i zgrazavanja.

Daj mu do znanja da moze i bez te pilulice, podigni mu samopouzdanje tj veru u njegovu privlacnost.
I objasni da nije sve u vremenu snosaja, ... a mozda ima i zdravstvene probleme.
Moras da razgovaras sa njim...

Ko je trenutno na forumu
 

Ukupno su 572 korisnika na forumu :: 34 registrovanih, 3 sakrivenih i 535 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 3028 - dana 22 Nov 2019 07:47

Korisnici koji su trenutno na forumu:
Korisnici trenutno na forumu: 9k38, _Petar, A.R.Chafee.Jr., aleksandarcipo 2, AMCXXL, Bane san, bulovic, darkangel2, Dorcolac, dozorni, Gama, goxin, Hanifudin, Kubovac, madza2, MaksicZoran, Marko Marković, miodrag3, Mirage 2000N, Nemsy_29, nenad812, nennad, Novi, Oluj2.1, pein, qds, Recce, Sonyboy, stug, T-72, Trpe Grozni, vathra, voja64, xandar