Peugeot 308 u Srbiji

1

Peugeot 308 u Srbiji

offline
  • Pridružio: 26 Feb 2004
  • Poruke: 2510

Premijera 308-ice je inače održana još u septembru, na salonu automobila u Frankfurtu, a kao što smo ranije pisali, iznenađenja u pogledu dizajna i nema, jer nova 308-ica predstavlja mešavinu stilova 207-ice i odlazećeg modela 307, odnosno više liči na ugojenu 207-icu ili kako je neko lepo primetio na "atletu u tesno skrojenom odelu". Sličnost sa modelom 207 se nastavlja i u unutrašnjosti gde su dizajneri upotrebili neke poznate dizajnerske elemente 207-ice ali dovoljno vešto promenjene da u 308-ici izgledaju različito. Gama motora počinje 1,4 litarskim VTi benzincem (95KS i 136Nm, ubrzanje do 100 km/h traje 12,3 sekunde, maksimalna brzina je 183 km/h, potrošnja 6,6 litara), sledi 1,6 VTi (120KS i 160Nm, ubrzanje 10,8 sekundi, 195 km/h, potrošnja 6,7 litara), 1,6 THP sa turbo punjačem (150KS i 240Nm, ubrzanje 8,8 sekundi, 213 km/h, potrošnja 7,1 litar), a dizelaši su zastupljeni sa sledećim agregatima : 1,6 HDi (90KS i 215Nm, ubrzanje 12,2 sekunde, 181 km/h, potrošnja 4,7 litara, emituje samo 120 grama CO2 po kilometru), 1,6 HDi (110KS i 240Nm, ubrzanje 11,3 sekunde, 190 km/h, potrošnja 4,7 litara) i 2,0 HDi od 136KS i 320Nm obrtnog momenta, koji postiže 205 km/h, ubrzava do 100 km/h za 10,1 sekundu i troši 5,5 litara na 100 km. Za benzince su rezervisani manuelni menjači sa 5 stepeni prenosa i automatska transmisija sa 4 brzine, a za dizelaše manuelni sa 5 i 6 stepeni, kao i automatski sa šest brzina. Što se dimenzija tiče, međuosovinsko rastojanje je ostalo isto kao i kod 307-ice, dakle 2,61 metra. S druge strane, dužina je sada 4276 mm (+65 mm), širina iznosi 1815 mm (+69 mm), visina 1498 mm (-16 mm), dok je zapremina prtljažnika skočila sa 341 na 430 litara. Težina se kreće, zavisno od verzije, od 1277 do 1408 kg. Francuzi su se potrudili i oko bezbednosti, pa se 308-ica oprema i vazdušnim jastukom za kolena (ukupno je na raspolaganju do 9 vazdušnih jastuka), Lane Departure Warning sistemom iz bratskog Citroena C4 (upozorava vozača kada pređe liniju na putu bez davanja žmigavaca), bi-xenon farovima, ojačanom strukturom karoserije i već standardnim elektronskim sistemima kao što su ABS, EBD, EBA i ESP. Uz privlačan dizajn, veću prostranost, komfor, bolju ergonomiju, veliki izbor karoserijskih varijanti (kada paleta bude potpuno kompletna), veći kvalitet upotrebljenih materijala, bolje vozne osobine, pomenute moderne motore i vrhunsku bezbednost (308-ica je osvojila maksimalnih 5 zvezdica za sigurnost odraslih putnika na EuroNCAP kreš testu), nije ni čudo da Peugeot očekuje prodaju od 350.000 komada novog modela godišnje, koji će se proizvoditi u fabrikama u Miluzu i Sošou. Peugeot naravno planira i dalje, pa pored verzija sa troja i petora vrata, koja su trenutno na raspolaganju, već najavljuje i CC (Coupe-Cabrio) i SW (karavan) varijante svog novog predstavnika u C segmentu. I za kraj cene u Srbiji. Osnovni Peugeot 308 sa 1,4 litarskim benzincem od 95 konja i Comfort paketom opreme košta 16.670 evra, dok bazni dizelaš 1,6 HDi sa 110KS i istom opremom, treba platiti 18.200 evra (navedene cene su sa PDV-om).






http://auto.blog.rs/

Dopuna: 07 Nov 2007 21:08

Moj komentar... Ovako na prvi pogled lepo izgleda i mislim da je dobar odnos cena - kvalitet.



Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
offline
  • Pridružio: 24 Okt 2007
  • Poruke: 48

Jel zna neko kada ce se pojaviti neki zvanicni cenovnik? Na sajtu Verana stoji baner za ovaj automobil, ali nema nigde cena.

Vasa misljenja?

1.6 benzinac?
1.6 HDI - 110 ks?



offline
  • grbe 
  • Moderator foruma
  • Pridružio: 20 Maj 2007
  • Poruke: 3162

1.6 HDI je def. bolji izbor za mene.
Ali u Auto bildu su već ‚‚ospljuvali‚‚ 308-icu.

offline
  • Pridružio: 24 Okt 2007
  • Poruke: 48

Jel mozes da kazes sta su napisali o njoj? Naravno da prepricas? Sto se motora tice, kazu da su ove dizelase razvijali u saradnjis a Fordom. E sada ne znam koliko je bas Ford sinonim za kvalitet bilo cega. 1.6 benzinac su radili u saradnji sa BMW-om, a to bar meni kao laiku dosta obecava, jer ako BMW ista zna, onda je to da napravi dobar motor. Takodje kazu da ce isti taj motor ugradjivati i u novog Minija, koji je opet pod vlasnistvom BMW-a, tako da sumnjam da bi im BMW napravio nesto lose ako to planira da stavlja u svoj automobil.

offline
  • Pridružio: 26 Feb 2004
  • Poruke: 2510

grbe ::...Ali u Auto bildu su već ‚‚ospljuvali‚‚ 308-icu.

Mene isto interesuju komentari...

offline
  • M5  Male
  • Ugledni građanin
  • Pridružio: 16 Sep 2007
  • Poruke: 376

Sto se izgleda tice, ne primecujem nikakvu razliku u odnosu na 307. Bolje da su te novije motore ubacili u postojeci 307 (razvijanje novog modela je mnogo, mnooogo skupo), ili da su iz pocetka konstruisali nov model.

offline
  • grbe 
  • Moderator foruma
  • Pridružio: 20 Maj 2007
  • Poruke: 3162

Evo ću prepričati koliko me sjećanje služi. Prije 2-3 broja, bio je uporedni test par auta iz tog segmenta, i pežo 308. Zaključak je bio da 308-ica ne oduševljava, da su svi konkurentni bolji od nje, da je bila bolja 307-ica, da je za vožnju potpuno bzvz i sl.

offline
  • Pridružio: 24 Okt 2007
  • Poruke: 48

Pa po cemu su konkurenti bolji? Koji su uopste bili konkurenti? Daj nesto konkretno.

offline
  • Pridružio: 26 Feb 2004
  • Poruke: 2510

Da li se kritika odnosi na enterijer ili motor?
Grbe sada si nas zagolicao i probaj izgooglati taj tekst iz bilda Wink Razz

offline
  • grbe 
  • Moderator foruma
  • Pridružio: 20 Maj 2007
  • Poruke: 3162

Momcilo
Nisam to skinuo sa googla, već redovno kupujem izdanje za SCG. Ako ga nađem doma(čisto sumnja), skeniram ga i postavljam ga ovdje. Ali čisto sumnjam da ću ga naći.


milisav_bl
Ne znam sada detalje, zaboravio sam.


Potreban je samo minut da se registrujete - da biste učestvovali u diskusiji:
Izaberite vaše korisničko ime [username] :
Vaša email adresa je [email] : Email adresa mora biti tačna!
Ukucajte željenu šifru [password] :
Ukucajte šifru ponovo [password again] :
Jezik [language] :




Ili se jednostavno uloguj preko Facebook-a:
Ko je trenutno na forumu
 

Ukupno su 524 korisnika na forumu :: 63 registrovanih, 9 sakrivenih i 452 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 1311 - dana 15 Nov 2012 21:40

Korisnici koji su trenutno na forumu:
Korisnici trenutno na forumu: _Sale, argus, At - Pui, bojanbesevic, bounty hunters, CHARLIE JA., Chuck Norris, dexter300, Drazan Struc, Dušan Silni, E.L.I.T.E., eulereix, faris.orman, GreenMan, ivica976, Jethro, JGB, jovanabrkic7, kobaja EL grande, komkom, krkalon, kuduz2, Ličina.M Dušan, lovac12, ltcolonel, markus2, MB120mm, mikiopacity, miljannis, monomah, mungus, nedeljkovici, NesaDeBeli, Nikola Vucetic, nsakan, objektus, Oscar2, pajkan, purke62, rapha, rasskoljnikov, Rock8844, rovac, S-lash, Sass Drake, scout01, shadower78, Siniša Guša, SlobaBgd, Springfield, Sr.Stat., Srki94, t84dar, Teho, Toni, trutcina, veljko82, Viceroy2, Vlada78, Vladan22, zaratusta, zemljanin, Žan Klod vam dam
Siguran hosting