Napravi pauzu
banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner

peugeot 206

1

peugeot 206

Idi na vrh
offline
  • Pridružio: 28 Maj 2007
  • Poruke: 41
  • Gde živiš: Sombor

Pozdrav svima, nakon dužeg vremena. Kupio bih peugeot 206, ali se dvoumim izmedju 1.4hdi i /ili 1.9d. Zna li ne'ko nešto o tome kakvi su motori uopšte, kakva im je potrošnja, performanse i ostalo. Nisam žestok vozač i auto mi treba isključivo do posla. Unapred hvala svima. Pozzz



Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
Idi na vrh
offline
  • Pridružio: 03 Jul 2005
  • Poruke: 213
  • Gde živiš: morrison hotel

hdi je novija generacija motora,manje trosi ,a i registacija je dosta manje,za 1.4,ako mislis da kupujes 1.9d bolje uzmi 2.0hdi,ako ti je snaga bitna

sve u svemu koji god da uzmes potrosnja je umerena i mislim da je oko 6.5 litra kombinovane voznje,mozda cak i manje



Idi na vrh
offline
  • Lorki  Male
  • Moderator foruma
  • Sasa
  • Pridružio: 21 Nov 2006
  • Poruke: 2545
  • Gde živiš: U automobilu ...

Kao sto Morison kaze hdi motori su novije konstrukcije sa turbinom i trose manje i plusa registracija je manja, sto se tice snage mislim da su opet bolji hdi, jer 1.4 hdi i 1.9d imaju isto snage, cak je ovaj manji jaci!

Ja recimo u clio dci sa 50l euro dizela predjem 1200 km!!

Kod hdi motora moras da vodis racuna o kvalitetu goriva (iskljucivo euro dizel) a i motor je nezniji i zahteva vise paznje, u ovaj drugi mozes da sipas cak i D-2 u krajnjoj nuzdi, a mozes i eko dizel!! ne znam da li te zanimaju konkretne cifre u vezi ovih motora, pa ako te zanima ti si javi!!

Idi na vrh
offline
  • Pridružio: 15 Avg 2006
  • Poruke: 2381
  • Gde živiš: Trenutno nigde...

Slazem se s postovima iznad mene! Kupi bez razmisljanja 1.4 hdi jer je novija tehnologija, manja registracija, manja potrosnja i manje se kvare!

Idi na vrh
offline
  • Pridružio: 29 Okt 2006
  • Poruke: 1610
  • Gde živiš: nedaleko odavde

1,9 d je atmosferski dizelaš i danas (iako dokazano pouzdan) već zastarjekle koncepcije. 1,4 HDI je moderan dizelaš common rail tehnologije sa direktnim ubrizgavanjem goriva i iako razvija približno istu snagu kao i 1,9 d (1,4HDI 68 ks / 1,9d 70 ks), lakši je (manji, glava motora aluminijska) što se osjeti na perfomansama.

max. brzina; 1,9 d ..... 161 km/h / 1,4 HDI..... 168 km/h


ubrzanje 0-100 km/h; 1,9 d ..... 15,2 s / 1,4 HDI ..... 13,1 s


potrošnja; hladni start 1,9 d ..... 7,8 l / 1,4 HDI ..... 5,5 l

otvoreno 1,9 d ......4,6 l / 1,4 HDI ......3,6 l

mješovito 1,9d ...... 5,8 l / 1,4 HDI ..... 4,3 l

emisija CO2 (g/km) 1,9 d ..... 153 / 1,4 HDI .... 113

Ovo su ti tvornički podatci iz prodajnog kataloga Peugeota jer sam nekad radio kao trgovac ovim automobilima. Uzmi ih sa blagom rezervom jer su mjereni u idealnim uslovima vožnje koje mi obični vozači teško možemo ostvariti.Također mogu da odstupaju i s obzirom na razrađenost motora pojedinog primjerka ali su uglavnom približno tačni. Motor 1,9 d se ugrađivao na ranijim verzijama 206 (od 1998.g. do mislim 2003.g.) dok je pojavom 1,4 HDI prestao da se ugrađuje u ovo vozilo (bar za ovo tržište) tako da ako kupuješ starije vozilo teško da može biti 1,4 HDI i obratno. Vjerovatno znaš otprilike koje godište tražiš. Inače 1,9d je na glasu kao vrlo robustan i izdržljiv motor i mislim da se i danas može naći u privrednim (caddy) vozilima Peugeota i Citroena. 1,4 HDI kako je neko gore već rekao nježniji jer zbog aluminijske glave sklon bržem grijanju ali snagu oslobađa ravnomjernije i razigraniji je u vožnji.

Idi na vrh
offline
  • rapha  Male
  • SuperModerator
  • Supermoderator opštih foruma
    Glavni moderator Sporta
  • Cigarette Smoking Man
  • Pridružio: 14 Feb 2005
  • Poruke: 7187
  • Gde živiš: Beograd

Ja bih izbegavao hdi. Dosta su osetljivi na ovo đubre od goriva. U nekoj normalnoj državi se ne bih razmišljao..
Imam Pežo 106 1,5d (tak-tak dizel Smile ) i prezadovoljan sam sa njim. Može i na rakiju da ide Smile a u gradskoj vožnji ne prelazi 4,5 litara na 100 km.. Wink

Idi na vrh
offline
  • Pridružio: 15 Avg 2006
  • Poruke: 2381
  • Gde živiš: Trenutno nigde...

rapha ::Ja bih izbegavao hdi. Dosta su osetljivi na ovo đubre od goriva.

E, ova recenica ti je na svom mestu rapha! Stvarno su osetljivi ovi hdi motori dok ovi stariji poput tdi-ja su..... Twisted Evil tenk!

Idi na vrh
offline
  • Pridružio: 13 Sep 2007
  • Poruke: 37

Odmah cu da kazem sve mane iz iskustva vozaca, mojih prijatelja i zasto te automobile ne kupujem.
Prvo, Pezo je dobar auto, ali papren za odrzavanje.
Drugo, hdi motor je dobar, ali konstrukcija od 1.4l sa alu glavom je dosta slaba. Svi dizeli sa manjom kubikazom, a navrtenom snagom imaju kraci vek od drugih, pocevsi od 1.9 pa navise.
Trece, hdi motor vec od navrsenih 100.000km pocinje praviti probleme. Turbina je po mom licnom misljenju bolja od tdi-ja npr., ali protokomer cesto otkazuje. U slucaju da ode na onog od 1400ccm, neces moci ni na ravnom da ga vozis.
Cetvrto, 1.9d treba ozbiljno proveriti. Prvo, ako je centr. komp. i instalacija Lucas, mada nisam siguran, treba proveriti, taj auto mozes da otpises u samom startu, ima puno razloga.
Znaci bolje hdi od d, samo pazi dobro na gorivo. I sto se modela 1.9d tice, bolje nemoj da pokusavas na d2 jer mu tako zatvara kataliz. i usisna grana se puni cadju, te mora da se skida glava i rucno sve opere, a katal. se menja, ili jednostavno izbaci i premosti.
Pozzz....

Idi na vrh
offline
  • rapha  Male
  • SuperModerator
  • Supermoderator opštih foruma
    Glavni moderator Sporta
  • Cigarette Smoking Man
  • Pridružio: 14 Feb 2005
  • Poruke: 7187
  • Gde živiš: Beograd

Nažalost nisam imao priliku da vozim hdi ali po iskustvu nekoliko mojih prijatelja treba ga izbegavati, jer što reče yane već na oko 80,000 kilometara počinju praviti probleme od kojih stvarno zna da "zaboli" novčanik. Inače samo održavanje nije skuplje nego kod bilo kog drugog auta tog ranga. Redovan servis (ulje, filteri..) je oko 100€..
Jedini pravi problem Pežoa kao auta u celini je limarija. Tanka je kao "flis papir". Nikada neću zaboraviti kada je mog Mercedesa udario Pežo 307 od pozadi. Na Mercedesu je malo napukao branik a kod Pežoa farovi, branik, hauba, hladnjak... Bebee Dol

Idi na vrh
offline
  • Pridružio: 03 Jul 2005
  • Poruke: 213
  • Gde živiš: morrison hotel

Ma najbolje da uzme 1.4 ili 1.6 benzin+plin i da peva(la la la la) Smile
poznato je da su benzinci uglavnom jeftiniji od dizelasa za odravanje,i da mogu da predju vise kilometara(verovatno zbog budjave nafte),postoji varijanta od 1.1 i mislim 60ks,ali to je ipak malo slabo


Potreban je samo minut da se registrujete - da biste učestvovali u diskusiji:
Izaberite vaše korisničko ime [username] :
Vaša email adresa je [email] : Email adresa mora biti tačna!
Ukucajte željenu šifru [password] :
Ukucajte šifru ponovo [password again] :
Jezik [language] :




Ili se jednostavno uloguj preko Facebook-a:
Ko je trenutno na forumu
 

Ukupno su 522 korisnika na forumu :: 54 registrovanih, 6 sakrivenih i 462 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 1311 - dana 15 Nov 2012 21:40

Korisnici koji su trenutno na forumu:
Korisnici trenutno na forumu: ante mpt, aramis s, argus, borko_marjanovic, boyce, BRATORIII, Chuck Norris, cika_cajko, Delete, deri3891, Dicus, E.L.I.T.E., ekser222, Envitrustisit, ilovephp, IvanC, Jovan Kovačević, Knežević, Kotarle, leonid40, Lucije Kvint, marijapantos3, MB120mm, Mig29-96, mikrimaus, mpman, nelson, nenad812, ninoslav1011, Novi2, objekat 505, pele66, perodjetlic, proka89, robertino, S-lash, SAA fan, scout01, Srki94, StrikeFirst, stringer bell, suton, TripleTwo, USSVoyager, Varnica, vasa.93, Vlada78, vrabac, Wilson2, xJeremijAx, Zerajic, zoranTT, zox-ni, Žan Klod vam dam
Siguran hosting