GAME MAKER -->Dakle :

83

GAME MAKER -->Dakle :

offline
  • Pridružio: 15 Maj 2009
  • Poruke: 963

Dobro je. Ajde malo pojasni (ili ces to sutra) kako i sta (dobro sta vec nazirem)...

Oduvek sam se pitao cemu sluzi Game Identifier Mr. Green



Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
offline
  • Pridružio: 03 Okt 2009
  • Poruke: 246

Onog momenta kad sam krenuo da upisujem u registry bazu windowsa GM je napravio tamo svoj folder pod imenom
"Proba Kretanja" i sa dva kljuca unutra "X-polozaj" i "Y-polozaj"

Istinitost ovoga mozete proveriti preko regedt32.exe ( start-> run )
pa u HKEY-CURRENT-USER pogledajte postojanje gore navedenih imena...

Ovo je inace vas PRVI izlet van GM-a... sad cackate po windowsu .. Smile

Game Identifier ..Razz)
je BROJ koji oznacava broj aplikacije, i pod ovim ga brojem vidi i sam windows...
Sam windows ima svoje "zauzete" brojeve za svoje aplikacije... Windowsow broj tih \zauzetih\nisam bas siguran koliko tacno iznosi, ali da ne bi rizikovali da upadnete na neki windowsov program i "sudarili " se sa istim, pisite vase brojeve preko 1000. Ili ostavite da to GM sam automatski uradi...

imaju iste brojeve, da bi ih windows video kao jednu... i to je to....
isto bi radilo i sa razlicitim brojevima.....
Kako bih inace dosao da objasnjenja ID broja... Smile

Obzirom da su podaci u windows registry bazi trajni.. na isti, ili slican nacin mozete upisivati razne podatke pod razlicitim kljucevima...
Da ne bi samo pravili guzvu kroz samo bazu, koristite uvek isto ime, za datu aplikaciju...
Dakle mozete upisivati zadnje odsviranu pesmu, polozaj prozora igrice, passworde, etc etc etc... Ukratko, sta god pozelite... Smile
upisujete sa "write" citate sa "read" , kada su u pitanju stringovi, onda je to registry_read_string_ext ( za citanje) a kada su u pitan ju brojevi onda registry_read_real_ext ......

Na isti nacin, kako pristupate citanju svojih podataka, tako mozete procitati i bilo sta drugo... pogledajte sta sve ima tamo upisano i bice vam jasno... Smile

NAPOMENA>... OPREZ SA OVOM BAZOM... moze se desiti da izbrisete ili izmenite sadrzaj nekog kljuca znacajnog za podizanje windowsa... ONDA sledi reinstalacija... Smile



offline
  • Pridružio: 15 Maj 2009
  • Poruke: 963

Nisam primetio ovo:

registry_write_real_ext("Proba Kretanja","X-polozaj",x) registry_write_real_ext("Proba Kretanja","Y-polozaj",y)

Sada sam video...

Znaci ovamo imamo write a ovamo read. Jasno...

Evo sada sam probao na nekom mom fajlu.

offline
  • Pridružio: 03 Okt 2009
  • Poruke: 246

NAPOMENA za gore navedeni kod...
Na gore pomenuti nacin pristupate samo root-u 0 (HKEY_CURRENT_USER)
da bi pristupili ostlim root-ovima imate komandu
registry_set_root(root) gde je root jedan od donjih brojeva

0 = HKEY_CURRENT_USER
1 = HKEY_LOCAL_MACHINE
2 = HKEY_CLASSES_ROOT
3 = HKEY_USERS

Kako ovo moze da posluzi u neku pametnu svrhu, osim dosadnog upisa podataka?

Pa, npr.. ako pogledate na googlu gde se virusi i trojanci kriju, uvidece te da su im adrese upravo po ovim registry bazama...
Tako da , ako zelite da proverite imate li tamo neki virusili trojanac u kompu, jednostavno mozete proveriti ima li vasa registry baza tragove istog ( konsultujte antivir web strane za regystry adrese istih)...
To je samo jedan od korisnih nacina koriscenja ovog znanja....
Takodje... vecina "TWEAK" aplikacija koristi upravo promene po registry bazi za podesavanja rada windowsa...
Dakle, mozete menjati pozadinske slike, zvukove, etc etc...
U stvari SVE sto windows zna i moze je smesteno bas tu u registry bazi... Smile

Znaci VRLO korisno znanje... Smile
ALI I UPOZORENJE....

Ovo je crta ili granica kada odlucujete da li ce te biti programer koji ce pisati korisne, ili stetne programe i aplikacije...

Ja vam od srca preporucujem da NE PISETE nista sto moze da naskodi vasem ili tudjem operativnom sistemu...

offline
  • Pridružio: 15 Maj 2009
  • Poruke: 963

Napisano: 02 Feb 2010 21:24

A kako da namestim da se kada unistim jedan objekat da se unisti drugi? U stvari radi se o novcicima i kada sakupim novcice, kojih ima dosta (u cemu je i problem), da se unisti neki zid...

Dopuna: 02 Feb 2010 22:15

Ovo potvrdjuje ono sto si rekao:



Doslo mi onako da postavim sliku Mr. Green ...

offline
  • Pridružio: 03 Okt 2009
  • Poruke: 246

donji red postavi u STEP-u
if instance_number(novcic) =0 i akciju izaberi sam, kako da unistis zid...
Gornji uslov kaze da moras da unistis SVE novcice da bi se zid srusio...

offline
  • Pridružio: 15 Maj 2009
  • Poruke: 963

zmmaj ::donji red postavi u STEP-u
if instance_number(novcic) =0 i akciju izaberi sam, kako da unistis zid...
Gornji uslov kaze da moras da unistis SVE novcice da bi se zid srusio...


Step kog objekta???

offline
  • Pridružio: 03 Okt 2009
  • Poruke: 246

Napisano: 02 Feb 2010 22:59

nebitno... moze i samog zida koji treba da se unisti...
Cak kad razmislim, najbolja varijanta je bas ta... sam ZID broji novcice...
i kad je broj novcica=0, ili , da smanjis muku, broj novcica<5 ili <10 sta znam, vidi kako ti odgovara....
Dakle kad broj novcica postigne zadatu vrednost ides na instance_destroy();
i to bi bilo to.... PS Dodaj neki efekat pre samog unistenja zida.... Smile

Dopuna: 03 Feb 2010 11:19

Evo Profiltriranog texta dosadasnjeg rada....
NISU ispravljane slovne i gramaticke greske, nije se imalo kad...
Znaci ovo je RAW text onoga o cemu smo ovde pricali...

http://zmajsoft.com/plus/GM/Skripting.htm

PA, ako nekoga od vas ne mrzi da pomogne, nek krene u ispravljanje... Smile


E da, NA POCETKU ovog topica, ispravio sam PRVI topic istog ( znaci prvi post sa prve strane) i napravio neki vid MENIJA dosadasnjeg rada...
Neka ideja kako to jos bolje urediti?

offline
  • Pridružio: 15 Maj 2009
  • Poruke: 963

Ja mogu da isrpavljam greske. Kako je radjena ova stranica i gde treba da se ispravljaju greske...??

Je l' dobro ovako:
if instance_number(coin)=0; instance_destroy(door);

Izbacje mi gresku...

offline
  • Pridružio: 03 Okt 2009
  • Poruke: 246

pise
if instance_number(coin)=0;
instance_destroy(door);

A treba da pise
if instance_number(coin)=0
instance_destroy();

I unistava se instanca objekta u kojem se nalazi ta instance_destroy() komanda.



Stavio si posle nule ; <-----
i time prekinuo "ako je - onda je" ( if then) logiku...

Stranu obelezi i iskopiraj ( copy-Paste) u word...

Ko je trenutno na forumu
 

Ukupno su 659 korisnika na forumu :: 33 registrovanih, 1 sakriven i 625 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 3466 - dana 01 Jun 2021 17:07

Korisnici koji su trenutno na forumu:
Korisnici trenutno na forumu: A.R.Chafee.Jr., aljosa7, amaterSRB, Apok, Atomski čoban, Banijac, Cirkon, cvrle312, dac, doloress, Dukelander, ekser222, FOX, goxin, HrcAk47, ILGromovnik, Kiki2004, LeGrandCharles, manda87, mercedesamg, Mihajlo, milimoj, miodrag, moldway, mushroom, Regrut Boskica, robertino, royst33, Sale.S, Srki98, stug, Trpe Grozni, wizzardone