GAME MAKER -->Dakle :

87

GAME MAKER -->Dakle :

offline
  • Pridružio: 03 Okt 2009
  • Poruke: 246

pa sto si namestio lives u registry bazu nije mi jasno.. Sad

pogledaj donju sliku



CEKIRAJ polje persistent... u tom slucaju se NE gube varijabile pri prelazu iz sobe u sobu...

Ovo uradi objektu koji racuna score, lives i svega ostalog sto treba da se pamti kroz sve sobe...
Najbolje da to postavis tom tvom junaku....

kada se uradi game_restart() sve se varijabile resetuju na 0, i kreces od pocetka....

Jasno?



Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
offline
  • Pridružio: 15 Maj 2009
  • Poruke: 963

Ma pojma nemam da li je to vezano za registri ili nesto drugo Mr. Green . Samo sam primetio da se tu zapisuju neke informacije. Registri za sada ide po strani.

Tacno je sto je Ricard primetio.

Probaj igricu, dozvoli da te cudovista ubiju, odaberi yes i videces...
Polje pesistent mi je oduvek cekirano u objektu koji pokazuje zivote (to si me savetovao odavno), problem nastaje kada se uradi game_restart().



offline
  • Pridružio: 03 Okt 2009
  • Poruke: 246

sorry... vidim sta se desava, ali ne znam ovako napamet da ti pomognem...
morao bih da viiidiim sta si brljao po kodovima... Smile

offline
  • Pridružio: 15 Maj 2009
  • Poruke: 963

Napisano: 04 Feb 2010 16:34

Ja brljao Mr. Green . Evo postavicu ti neke screenshotove i kodove...

Dopuna: 04 Feb 2010 16:37

Objekat koji postavlja zivote i municiju:


Kod koji se nalazi u No more Health
question=show_question('You lost! Do you want to play again?'); if question=1 game_restart(); if question=0 game_end();

Objekat junaka:


Kod koji se nalazi u eventu kolozije sa Dedom:
question=show_question('Congratulations!!! You have passed the game! Do you want to play again?'); if question=1 game_restart(); if question=0 game_end();

Vici ukoliko jos nesto zatreba (valjda vidis po screen shotovima nesto Mr. Green ).

Dopuna: 04 Feb 2010 18:37

Sada sam sve sto smo ucili zamenio kodovima. Problem se javlja jos, a ovo sto sam sada uradio odlicno funkcionise.

Nego, da li se smanjuje velicina fajla koda se koriste skripte umesto drag&drop akcija??

I kako se poziva high scores tabla kodovima??

Odlucio sam da vise ne pravim nove nivoe...

I dodao sam animaciju playera u celoj igrici...

Dopuna: 04 Feb 2010 19:26

Sta mislite sada o igrici?? Problem sa zivotima jos nije resen...

http://www.megaupload.com/?d=DP8H17LR

offline
  • Pridružio: 28 Okt 2009
  • Poruke: 212
  • Gde živiš: Kanjiza

@kole
Neznam dali si to namerno stavio da grudva ne prolazi kroz bonus zivote i one poklone.....ako nisi probaj popraviti!!!
Sve osim toga je super....odlicna igrica kole!! Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy

offline
  • Pridružio: 15 Maj 2009
  • Poruke: 963

KecmaNedjo ::@kole
Neznam dali si to namerno stavio da grudva ne prolazi kroz bonus zivote i one poklone.....ako nisi probaj popraviti!!!
Sve osim toga je super....odlicna igrica kole!! Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy

'fala 'fala Mr. Green

Namerno sam postavio da se grudva unisti kada dodje u dodir sa nekim drugim objektom, jer, gde si ti video da grudva moze da prolazi kroz npr. zid Mr. Green Mr. Green Sala mala......

offline
  • Pridružio: 03 Okt 2009
  • Poruke: 246

e sad daj da vidim gde si postavio lives... na pocetku... Smile

offline
  • Pridružio: 15 Maj 2009
  • Poruke: 963

Napisano: 05 Feb 2010 6:50

zmmaj ::e sad daj da vidim gde si postavio lives... na pocetku... Smile
Gde gde sam ih postavio? Kako na pocetku?

Dopuna: 05 Feb 2010 6:52

Mislis li na Game Start event objekta score_table??
Ako je tako:



Kod:
score=0;
health=100;

I...
kole017 ::Nego, da li se smanjuje velicina fajla koda se koriste skripte umesto drag&drop akcija??

I kako se poziva high scores tabla kodovima??


Dopuna: 05 Feb 2010 7:04

U stvari ima pravila sto se tice problema sa zivotima. Zivoti se nastavljaju od onoliko kada se uradi game_restart(). Znaci ukoliko sam imao pola zivota (helta) i stignem do Dede i odaberem Yes, kada ponovo pocnem da igram imacu ponovo pola zivota...

offline
  • Pridružio: 03 Okt 2009
  • Poruke: 246

prebaci one kodove iz ' GAme Start' u "Create Event".
A, ako ne upali ( ipak ne vidim cega ima jos tamo) onda sve to restartuj na kraju, na sledeci nacin. :

question=show_question('Congratulations!!! You have passed the game! Do you want to play again?');
if question=1 {health=0; lives=0 ; score=0; municija=0;game_restart(); }
if question=0 game_end();

Ovo je ' prljavo' pechovanje... ali radi... Smile
ae Smile

offline
  • Pridružio: 15 Maj 2009
  • Poruke: 963

Napisano: 05 Feb 2010 7:20

Kada ih prebacim u create onda mi se poeni i zivoti ne prenose iz sobe u sobu...

Postavicu ovaj kod...

Dopuna: 05 Feb 2010 7:26

Ovaj kod normalno radi, malo izmenjen. Sta ces Mr. Green

Kako kodovima pozvati highscore tablu i da li se smanjuje velicina fajla koda se koriste skripte umesto drag&drop akcija??

Ko je trenutno na forumu
 

Ukupno su 1398 korisnika na forumu :: 38 registrovanih, 5 sakrivenih i 1355 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 3466 - dana 01 Jun 2021 17:07

Korisnici koji su trenutno na forumu:
Korisnici trenutno na forumu: A.R.Chafee.Jr., Ageofloneliness, Arahne, bagor10, bladesu, celik, cifra, CikaKURE, d bos, Dannyboy, debeli, Dvojac005, Fabius, GandorCC, Georgius, hatman, ILGromovnik, JOntra, kinez88, loon123, Luka Blažević, Lutvo_Redzepagic, Magistar78, mkukoleca, nenaddz, RiV, royst33, Shinobi, Skywhaler, SlaKoj, StefanopuloZ, stegonosa, Trpe Grozni, vathra, Vlada78, vladulns, zixmix, zziko