excel - vođenje evidencije

excel - vođenje evidencije

offline
  • Pridružio: 12 Dec 2005
  • Poruke: 212

Nadam se da ću moći smisleno objasniti.
U jednom listu vodio bih evidenciju o kruškama. Tipa datum kad je došla, neki opis, cijena i sl, u drugom bi vodio o jabukama, u trećem o šljivama, četvrtom...

E sad dal postoji mogućnost da ih excel u listu XY sam slaže po datumima.

Može i obratno da ih pišem u jednom listu, a da ih on razvrstava u listove gdje pripadaju. Samo da se ne mora dva puta pisati.



Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
offline
  • Pridružio: 27 Feb 2013
  • Poruke: 2079
  • Gde živiš: Zapadna Srbija

Možeš sve da strpaš na jedan radni list u okviru istog dokumenta, a onda uz pomoć ''sortiranja'' da sortiraš posebno jabuke, kruške...itd. a zatim da posebno jabuke presortiraš po datumu, a zatim i kruške...
A možeš da jednu stranicu ili radni list u okviru jednog dokumenta nazoveš jabuke, drugi kruške... i tu vodiš evidenciju, a kasnije ''presortiraš'' ih po datumu.
Ne treba ti za ovo što sam navela nikakvo posebno znanje.
Javiće se neko drugi ko ima i bolje ideje za tvoje pitanje....



Ko je trenutno na forumu
 

Ukupno su 1225 korisnika na forumu :: 47 registrovanih, 5 sakrivenih i 1173 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 1567 - dana 15 Jul 2016 19:18

Korisnici koji su trenutno na forumu:
Korisnici trenutno na forumu: A.R.Chafee.Jr., alkatraz080, amaterSRB, Apok, Arhiv, Atomski čoban, Bloody, bojan313, Boris902, bulovic, CUCLA70, Deneb2, desmeki, Djokislav, Dragan Vašalić, Faki-Valjevo, Jester, JOntra, krkalon, Kruger2, Kubovac, kybonacci, Lucije Kvint, MarKhan, Marko Marković, markomacii9, Mercury, mgaji21, Mixelotti, mladen.zovko, Mzee, NenadG, powSrb, PrintZip, RADOVAN.S, repac, Revolucion, royst33, Snorks, suton, t.mile, Toni, USSVoyager, vasa.93, vlvl, voja64, yrraf