Otkrivena galaksija bez zvezda!

1

Otkrivena galaksija bez zvezda!

Starless Galaxy Said Found

Astronomers announced yesterday that they have discovered what is believed to be the first dark galaxy ever detected, a starless mass of spinning matter located some 50 million light-years away in the Virgo cluster of galaxies.

The initial sighting of this invisible object came in 2000, from radio wave observations made using the Lovell telescope in Cheshire, England, which sketched a cloud of hydrogen atoms a million times the mass of the sun rotating in the Virgo cluster. Subsequent data from Puerto Rico's Arecibo telescope confirmed the existence of the object, dubbed VIRGOHI21. "From the speed it is spinning, we realized that VIRGOHI21 was a thousand times more massive than could be accounted for by the observed hydrogen atoms alone," comments co-discoverer Robert Minchin of Cardiff University. This suggests that abundant dark matter is lurking in the cloud. "If it were an ordinary galaxy, then it should be quite bright and would be visible with a good amateur telescope," he continues. Previous claims for dark galaxies have crumbled after observations using optical telescopes ultimately revealed resident stars. But scrutinizing the region using the optical Isaac Newton telescope in La Palma, Spain, the team did not spot any such signs of the ordinary.

Link

Dopuna: 24 Feb 2005 9:22

Malo veci opis

• Pridružio: 24 Feb 2005

• Emil Beli
  • Pridružio: 03 Jan 2005
  • Gde živiš: Beograd

Logicno da ce se ohladiti, ako podjemo od teorije da je nastalo od big bang-a... sto znaci explozija.. i sad ti mali shrapneli (sto ih zovemo klasteri galaxija) tako putuju dok se ne ohlade "i padnu negde".

Pitam li se u chemu je to big-bang explodirao...

• Pridružio: 21 Feb 2005
  • Gde živiš: Nis

Trol Witchdoctor ::a pedeset miliona svetlosnih godina i nije tako daleko.
Pa da bas je blizu , to je samo 500 duzina Mlecnog Puta Exclamation .
Citat:Malo sam kopao po netu, i iskopao nekog ruskog probisveta, koji radi u Americi, i koji tvrdi da je cela stvar nastala "hlađenjem" galaksije koja je, po njemu odapela od starosti, tako da mi je lakše da progutam objašnjenje da je, ipak, tamna materija u pitanju. Zamisli molim te, frajer tvrdi da će ceo kosmos tako da završi: širiće se i širiti i na kraju ohladiti.
Bemliga... odakle mu to kad tamna materija nema nikakve veze sa stepenom hladjenja tj. temperaturom... Question

@beli

Ni u cemu... Ono cega nema ne mozes da opises, prostor pocinje da se stvara kako se svemir siri... Ne mozes da gledas van toga...

• Emil Beli
  • Pridružio: 03 Jan 2005
  • Gde živiš: Beograd

@Leggy

Jel? A sto ne mogu da gledam van toga? Jos niko nije dokazao da je svemir apsolutna vrednost, niti mislim da hoce.
Sta ako je ceo nash svemir jedna kap neceg explozivnog, jedan molekul toga explodira, sad taj molekul tj medjumolekulski prostor je velicine naseg svemira, a ta mikrosekunda u kojoj on (molekul) pocinje da explodira je nasih zilion milijardi godina.

A sto ne mogu da mislim na ovaj nacin? Nije pogresno zato sto niko ne moze da mi dokaze da nije. Mozda ti mislis na drugi nacin, koji opet, nije pogresan jer opet, nema dokaza da nije.

Razumes sta hocu da kazem?
To je sve blebetanje u prazno. Big bang jeste dokazan (S.Hawkings), dokazana je i putanja sirenja svemira, ali nista van toga se ne zna, pa cak se ni ne zna sta je svemir, kako on izgleda i gde je, kao i da li ima jos svemira.

• Gde živiš: Graceland

Pa, pazi ovako: ono sto sam rekao je najjednostavnije objasnjenje, znaci, van toga je besmisleno pricati.
Kad kazem besmisleno, mislim da ne mozemo nista da dokazemo. Ok?

• Stane
  • Legendarni građanin
  • Pridružio: 13 Jan 2004
  • Gde živiš: Niš

'Ocete jos jednu kosku za razmisljanje

Ako je na pocetku (pre Big Benga) ceo kosmos bio sabijen u jednu jedinu tacku (singularitet) bez dimenzija (jer tada nisu imale smisao) i onda se raspukao stvarajuci pri tome materiju, zasto se ta materija nije rasirila ravnomerno u svim pravcima (sada dimenzije imaju smisao)... tja. zasto se eksplozija ne siri homogeno nego za sobom ostavlja grozdove materije razbacane slucajno ili pseudoslucajno.

Pitanje je otkud ta 'slucajnost' ili taj slozeni fraktalni pattern... sto nije nesto jednostavno sfera i sl.?

Drugo pitanje je zasto su sve fundamentalne konstante (od broja pi do elektronskog naelektrisanja) razlomljeni (cesto iracionalni brojevi)?

Ovo ima jako veze jedno s drugim.

I pass Very Happy