Šeme povezivanja elektro motora; monofaznih i trofaznih

10

Šeme povezivanja elektro motora; monofaznih i trofaznih

offline
  • Pridružio: 06 Jun 2016
  • Poruke: 4

Motor jeZKMT90L2 1,5kw 2920 o/m 12,1A a isti takav motor na istom priključku startuje bez problema,sa bilo kojim kondezatorom.



Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
offline
  • Konstruktor
  • Pridružio: 01 Nov 2013
  • Poruke: 817

Izvinjavam se, zaboravio sam da je M - monofazni. Da li ste primetili nekakvo drugačije ponašanje u radu motora, kada je napajanje pri normalnom naponu, ili se problem sa zaletom javlja samo pri nižem naponu mreže?



offline
  • Pridružio: 06 Jun 2016
  • Poruke: 4

Pri nižem naponu kada je na njemu kondenzator od 160mf nekad oće nekad neće a kada je kondenzator od 100mf radi dobro.Interesuje me da li je otpor na glavnom namotaju od 4,8 oma dobar?

offline
  • Konstruktor
  • Pridružio: 01 Nov 2013
  • Poruke: 817

Sam otpor namotaja je manje važan, ukoliko je šema namotavanja pravilna u premotavanju. Naravno, otpor namotaja itekako znači, ali ovako, na pamet - čini mi se da je u redu.

offline
  • Pridružio: 06 Jun 2016
  • Poruke: 4

Hvala na objašnjenju,sa kondenzatorom od 100mf radi odlično kada ga opteretim ni ne oseti ali kod starta povuče struju od 7A a u radu ne mogu da izmerim manja je od 1A a drugi motor potpuno isti u startu povuče 11A a u radu vuče 4A zašto je takva razlika između njih, jel to u redu?Hvala unapred.

offline
  • Konstruktor
  • Pridružio: 01 Nov 2013
  • Poruke: 817

U kakvom su radu motori? Da li su oba opterećena istim teretom? Koja je opteretna mašina? Da li možete da izmerite vrednosti struja u praznom hodu kod oba motora? Ovako, kako vi pišete, najverovatnije je da je motor sa manjim vrednostima struja pogrešno premotan. ZKMT 90 L2 motor ima struju od oko 11-12A pri opterećenju od 1,5kW na svom vratilu. Sa druge strane, faktički treba da je ispravan samo ovaj poslednje naveden motor.

offline
  • Pridružio: 05 Sep 2016
  • Poruke: 3

Drugari, potrebna mi je pomoc. Treba da povezem trofazni motor na sistem. Interesuje me da li se on moze povezati i na trougao i na zvezdu tj na oba nacina po volji, i ako moze koja ce biti razlika. U prilogu je i sklop osiguraca koji su predvidjeni za njega kao i tablica sa motora




offline
  • Konstruktor
  • Pridružio: 01 Nov 2013
  • Poruke: 817

Koji međufazni napon imaš? Tj. trofazni.

Ako je 400V, onda u zvezdu. Ako napajaš preko frekventnog pretvarača, ne povezuj zvezdište. Ostavi ga odspojeno

offline
  • Pridružio: 05 Sep 2016
  • Poruke: 3

Uh malo sam te izgubio sad, motor se spaja direktno na razvodnu kutiju , nema frekventnog pretvaraca (motor je od ventilacije). Zdraga ima trofaznu struju po JUS-u

offline
  • Dusan
  • Elektrotehnicar Energetike
  • Pridružio: 23 Okt 2014
  • Poruke: 1192
  • Gde živiš: Beograd

Dakle ako imas 3 faze, onda ga vezujes u zvezdu, zato sto je In osiguraca 4A. Ako su ti osiguraci predvidjeni za taj motor (kako ste rekli), osiguraci bi riknuli kada bi se startovao direktno u trougao.

Zvezda se koristi za start motora, vuce manje struje, pa ga neka elektronika, relej itd... prebaci u trougao.
Ti ovde kada bi privezao u trougao direktno, velika je verovatnoca da bi osiguraci skocili odmah.

Ko je trenutno na forumu
 

Ukupno su 546 korisnika na forumu :: 12 registrovanih, 1 sakriven i 533 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 3466 - dana 01 Jun 2021 17:07

Korisnici koji su trenutno na forumu:
Korisnici trenutno na forumu: A.R.Chafee.Jr., babaroga, comi_pfc, goxin, Insan, lekso, Lieutenant, MB120mm, nuke92, riva, Skywhaler, Tas011