Poslao: 26 Jul 2015 00:08
|
offline
- torziona
- Novi MyCity građanin
- Pridružio: 19 Jul 2015
- Poruke: 4
|
Napisano: 22 Jul 2015 12:14
Hvala, predpostavljao sam da ovo nece uticati na rad motora ako se ne koristi. Elektromagnetna sklopka i bimetal su do sada obavljali odlican posao, od desetak trofaznih elektromotora koje koristim nikad nijedan nije stradao, mozda je ovo pouzdanija zastita jer mjeri temperaturu direkt u motoru ali da se ne izlazem dodatnom trosku nastavicu koristiti bimetal. Hvala jos jednom.
Dopuna: 26 Jul 2015 0:08
Imam jos jedno pitanje. Ovaj motor sam kupio na otpadu za 50€, pored ovog motora ima jos desetak motora 3HP 1400 obrtaja, cjena im je 30€, nemam neke potrebe za tim motorima ali ipak zbog cjene sam htio kupiti 2 komada medjutim ili su sprzeni ili imaju neko posebno motanje, sva 3 namotaja imaju spoj jedan s drugim tj. trecim bez obzira sto sam skinuo mostove, kada mjerim sa digitalnim instrumentom, otpor na 2 namotaja je 0.05 na trecem 0.01 OM, takvo stanje je na 5 - 6 motora koje sam ispitivaao, vlasnik otpada tvrdi da je njegov elektricar pustio u rad sve motore i da su svi ispravni, svaki od tih motora ima ove dodatne kontakte za koje smo utvrdili da su termicka zastita.
Zanima me o cemu se radi, dali je moguce da su motori ispravni i jeli se neko susretao sa ovim nacinom namotavanja motora.
|
|
|
Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
|
|
Poslao: 26 Jul 2015 08:19
|
offline
- Ričard
- Lavlje srce
- Supermoderator
- Zver!
- Electro maintenance engineer
- Pridružio: 28 Nov 2006
- Poruke: 13744
- Gde živiš: Vršac
|
Ako su mostovi skinuti, između namotaja ne sme biti otpora. To jest otpor mora biti beskonačno veliki. Neka gazda i električar isprobaju motor ispred tebe
|
|
|
|
Poslao: 26 Jul 2015 21:38
|
offline
- torziona
- Novi MyCity građanin
- Pridružio: 19 Jul 2015
- Poruke: 4
|
Gazda otpada ako zelim isprobace motore ali meni se ne ide u tu avanturu zbog toga sto namotaji nemaju isti otpor, svaki put kada sam imao motor sa razlicitim otporom namotaja, ti motori su se pregrijavali, kontam i ako su u funkciji i mogu raditi da ce se pregrijavati.
Nesto ima cudno s tim motorima, ako su svi izgoreli kako svaki motor ima isti otpor na istom namotaju a nijedan nema jednak otpor na sva tri namotaja.
Ovaj 2,2 kw 2800 sam stavio u pogon, testirao desetak minuta, radi odlicno bez pregrijavanja, malo je cvilio pa sam ga raspakovao, lezajevi NSK su u dobrom stanju, problem je bio u semerinzima koji su ostali bez masti pa sam ocistio osovinu i semeringe, stavio novu mast i sve radi kao podmazano.
|
|
|
|
Poslao: 22 Feb 2016 20:28
|
offline
- d.metikos
- Novi MyCity građanin
- Pridružio: 02 Sep 2013
- Poruke: 1
|
Izgorio mi je konektor na jednofaznom motoru od Grundfos pumpe CH 4 Namotaji su ostali citavi. Imam 6 izvoda odnasno 3 namotaja koja imaju priblizno jednak otpor. Na semi spajanja imam 4 izvoda. Trebam pomoc, kako spojiti motor?
|
|
|
|
Poslao: 02 Mar 2016 10:26
|
offline
- Kaplar2
- Super građanin
- Pridružio: 01 Nov 2013
- Poruke: 1139
|
Napisano: 02 Mar 2016 10:25
Tri namotaja su od faza, a četvrti je izvedeno zvezdište. U normalnom radu, dovoljno je spojiti samo tri faze, ali ipak se i zvezdište spaja i to na nulu.
Dopuna: 02 Mar 2016 10:26
torziona ::Gazda otpada ako zelim isprobace motore ali meni se ne ide u tu avanturu zbog toga sto namotaji nemaju isti otpor, svaki put kada sam imao motor sa razlicitim otporom namotaja, ti motori su se pregrijavali, kontam i ako su u funkciji i mogu raditi da ce se pregrijavati.
Nesto ima cudno s tim motorima, ako su svi izgoreli kako svaki motor ima isti otpor na istom namotaju a nijedan nema jednak otpor na sva tri namotaja.
Ovaj 2,2 kw 2800 sam stavio u pogon, testirao desetak minuta, radi odlicno bez pregrijavanja, malo je cvilio pa sam ga raspakovao, lezajevi NSK su u dobrom stanju, problem je bio u semerinzima koji su ostali bez masti pa sam ocistio osovinu i semeringe, stavio novu mast i sve radi kao podmazano.
Izolacija je popucala i mislim da te je neko prevario.
A ako namotaji nemaju isti otpor (razlika veća od 10% za male motore je nedopustiva) onda ih je neko već premotavao i loše odradio posao.
|
|
|
|
Poslao: 18 Maj 2016 20:39
|
offline
- svoki.baraba
- Novi MyCity građanin
- Pridružio: 18 Maj 2016
- Poruke: 2
|
imam motor od ves masine pa sam hteo da ga namontiram za kosilicu. do sada sam imao dodira samo sa asinhronim sa 6 zica. izmerio sam otpore (1-4) 07Ω i (2-3) 09.3Ω . e sad posto kapiram da si glavni i pomocni namotaj centrifuge ovi 1 i 4 jer imaju manji otpor kako da nadjem zajednicki?
|
|
|
|
Poslao: 19 Maj 2016 09:07
|
offline
- Dedadule
- Novi MyCity građanin
- Pridružio: 26 Okt 2014
- Poruke: 9
- Gde živiš: Beograd Zvezdara
|
Najverovatnije da bi slika konektora pomogla !!!!)
|
|
|
|
|
Poslao: 06 Jun 2016 11:59
|
offline
- vinkobrkljaca
- Novi MyCity građanin
- Pridružio: 06 Jun 2016
- Poruke: 4
|
Premotan motor Sever Zkmt90L2,kod stbilnog napona startuje i radi bez greške a na malo slabijoj mreži ne startuje svaki put(nema dobru brzinu) sa kondenzatorom 125-160mf Šta se dešava,stavim kondenzator od 100mf startuje i radi bez problema.Otpor pomoćnog namotaja je 8,2 a glavnog 4,8 oba13 oma.Dali je taj motor ispravan?
|
|
|
|
Poslao: 06 Jun 2016 13:13
|
offline
- Kaplar2
- Super građanin
- Pridružio: 01 Nov 2013
- Poruke: 1139
|
Da nije možda premotan ZIM, a ne ZKM, pošto SEVER nije imao jednosmerne motore, sa slovom "K" u oznaci tipa? Može li fotografija natpisne tablice?
|
|
|
|