HHO generator - Automobil na vodu

12

HHO generator - Automobil na vodu

offline
  • Pridružio: 24 Jun 2012
  • Poruke: 626

Zanimljivo je da je ova tema jos ziva Smile Obicno posle prepucavanja moderatori zakljucavaju teme.
Sto se tice atesta mogu da me povuku da ne kazem za sta.Prosle godine su mi to videli na tehnickom ali mi nista nisu rekli.Sada ne znam kakva je situacija a i da mora atest nebih ga radio jer bih ga sakrio veoma dobro.Mrzelo me da citam celu temu ali sam primetio da ljudi koriste velike amperaze.Probajte sa manjim amperazama jer sve preko 8 ampera je preterivanje odnosno vise opterecujete alternator pa samim tim i motor.



Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
offline
  • Pridružio: 15 Feb 2013
  • Poruke: 1

Pozdrav...

Evo ovako, citao sam dosta o elektrolizi vode i vodoniku, radi dileme da li hho-generator stvarno vredi. I uverio sam se da je ta stvar sila... Jedne prilike sam se zadesio kod jednog coveka koji je napravio hho generator i onako na suvo (neugradjen u automobil), prikljucio generator na akomulator i na kraj crevceta od izlaza gasa kresnuo upaljac, tada je gas eksplodirao sacuvaj boze, mislio sam da sam ogluveo.... Tako da sam 100% siguran da je prica o hho energiji tacna. I tako ti ja jos malo citao oko izrade generatora i sve sam skapirao, samo mi fale uvodnice i crevca za gas i za vodu da bih ga napravio... Pa ako bih znali da mi kazete gde mogu da ih nadjem ili kupim, bio bih vam veoma zahvalan??



offline
  • Pridružio: 16 Mar 2008
  • Poruke: 1557
  • Gde živiš: Novi Sad

Ne znam sta se danas uci u skoli, ali mi smo to radili jos u osnovnoj. Vrsili smo elektrolizu i posebno ispitivai osobine kiseonika vodoniika i njihove smese koju smo zvali "praskavi gas". Bas zbog osobine da burno sagoreva. Ne znam sta je sad tu novo, i oko cega se pravi ovoliko frke.

offline
  • Recoba20  Male
  • Stručni saradnik
    Umrežavanje
  • Pridružio: 19 Apr 2003
  • Poruke: 2711
  • Gde živiš: Beograd

branko62 ::Ne znam sta se danas uci u skoli, ali mi smo to radili jos u osnovnoj. Vrsili smo elektrolizu i posebno ispitivai osobine kiseonika vodoniika i njihove smese koju smo zvali "praskavi gas". Bas zbog osobine da burno sagoreva. Ne znam sta je sad tu novo, i oko cega se pravi ovoliko frke.

Nije ovde problem hemija, problem je sto se ovo kosi sa principima termodinamike. Sve se svodi na onu "vodu vari, vodu hladi" uz privid ustede goriva.

Voleo bih da vidim neku ozbiljniju studiju koja ce potvrditi isplativost voznje na vodu.

offline
  • Pridružio: 24 Jun 2012
  • Poruke: 626

Usteda postoji u to sam se i sam uverio.Do duse nije bila neka ali sto se tice snage auto je imao sigurno jedno 20% snage.Ali kolicina hho-a je bila jako mala (nije bila veca od 500g) da sam mu dozirao malo vise ko zna mozda bi i imao vecu ustedu od litra.
"Voleo bih da vidim neku ozbiljniju studiju koja ce potvrditi isplativost voznje na vodu."
Nije to nikakva voznja na vodu vec hho gas.U nasem slucaju hho sluzi kao aditiv gorivu za bolje sagorevanje.Bolje sagorevanje vise iskoriscenosti goriva samim tim i snage.Negde sam procitao da je to NASA ispitivala i da su kao pobili pozitivne rezultate.

offline
  • Recoba20  Male
  • Stručni saradnik
    Umrežavanje
  • Pridružio: 19 Apr 2003
  • Poruke: 2711
  • Gde živiš: Beograd

daksi990 ::Usteda postoji u to sam se i sam uverio.Do duse nije bila neka ali sto se tice snage auto je imao sigurno jedno 20% snage.Ali kolicina hho-a je bila jako mala (nije bila veca od 500g) da sam mu dozirao malo vise ko zna mozda bi i imao vecu ustedu od litra.
"Voleo bih da vidim neku ozbiljniju studiju koja ce potvrditi isplativost voznje na vodu."
Nije to nikakva voznja na vodu vec hho gas.U nasem slucaju hho sluzi kao aditiv gorivu za bolje sagorevanje.Bolje sagorevanje vise iskoriscenosti goriva samim tim i snage.Negde sam procitao da je to NASA ispitivala i da su kao pobili pozitivne rezultate.


Ja koliko znam, vi u auto sipate vodu od koje elektrolizom nastaje HHO gas. Ta usteda je cist privid. Zasto? Zato sto je potrebno mnogo vise energije da se H2O pocepa na H2 i O2, nego sto se dobije njihovim sagorevanjem. Tu razliku obezbedjuje nafta. Tako da, ako nafta treba da obezbedi energiju za pokretanje vozila, proizvodnju struje i razlaganje H2O na H2 i O2, ja tu ne vidim nikakvu ustedu. Naprotiv...

offline
  • Pridružio: 24 Jun 2012
  • Poruke: 626

Prijatelju nije nikakva prividna usteda jer mi i ne dobijamo vise od ulozenog.Jer da je tako svi bi vozili samo na hho.HHO generator u nasem slucaju sluzi kao boster.Znaci poboljsava sagorevanje nafte jer pogotovu kod starijih dizela sagorevanje nije bas najbolje.Licno sam se uverio da mi je auto dobio vise snage jer znam kako mi se auto ponasao pre i posle ugradnje generatora.Meni je generator radio na 6A sto i nije neka potrosnja.Da je radio na 15A e to bi vec bila ozbiljna potrosnja struje i verovatno nebih dobio nista jer bi vise opterecivao alternator pa samim tim i motor.Kao sto je Danek mnogo puta napomenuo da je sve to kompromis.Znaci svakom vozilu treba naci optimalan generator i optimalnu struju.Znaci ne treba rokati sto vise gasa jer ne dobijamo nista zbog opterecenosti alternatora.

offline
  • Pridružio: 16 Mar 2008
  • Poruke: 1557
  • Gde živiš: Novi Sad

daksi990 ::Prijatelju nije nikakva prividna usteda jer mi i ne dobijamo vise od ulozenog.Jer da je tako svi bi vozili samo na hho.HHO generator u nasem slucaju sluzi kao boster.Znaci poboljsava sagorevanje nafte jer pogotovu kod starijih dizela sagorevanje nije bas najbolje.Licno sam se uverio da mi je auto dobio vise snage jer znam kako mi se auto ponasao pre i posle ugradnje generatora.Meni je generator radio na 6A sto i nije neka potrosnja.Da je radio na 15A e to bi vec bila ozbiljna potrosnja struje i verovatno nebih dobio nista jer bi vise opterecivao alternator pa samim tim i motor.Kao sto je Danek mnogo puta napomenuo da je sve to kompromis.Znaci svakom vozilu treba naci optimalan generator i optimalnu struju.Znaci ne treba rokati sto vise gasa jer ne dobijamo nista zbog opterecenosti alternatora.

E ovoje sasvim realno receno ! Slazem se da gas moze da posluzi kao poboljsivac sagorevanja. I to bas kao sto rece kod starijih automobila. Novi modeli su toliko vec usavrseni, da price o ustedama goriva par desetina procenata su bezobrazno preuvelicane, da ne govorimo o onim pricama da se vozi samo na HHO gas !

offline
  • Recoba20  Male
  • Stručni saradnik
    Umrežavanje
  • Pridružio: 19 Apr 2003
  • Poruke: 2711
  • Gde živiš: Beograd

daksi990 ::Prijatelju nije nikakva prividna usteda jer mi i ne dobijamo vise od ulozenog.Jer da je tako svi bi vozili samo na hho.HHO generator u nasem slucaju sluzi kao boster.Znaci poboljsava sagorevanje nafte jer pogotovu kod starijih dizela sagorevanje nije bas najbolje.Licno sam se uverio da mi je auto dobio vise snage jer znam kako mi se auto ponasao pre i posle ugradnje generatora.Meni je generator radio na 6A sto i nije neka potrosnja.Da je radio na 15A e to bi vec bila ozbiljna potrosnja struje i verovatno nebih dobio nista jer bi vise opterecivao alternator pa samim tim i motor.Kao sto je Danek mnogo puta napomenuo da je sve to kompromis.Znaci svakom vozilu treba naci optimalan generator i optimalnu struju.Znaci ne treba rokati sto vise gasa jer ne dobijamo nista zbog opterecenosti alternatora.

Sad ustede nema, a prethodno je bila... Smile Koja je svrha tog booster-a osim povecanja snage motora na ustrb potrosnje goriva? Potrosnja goriva je povecana u odnosu na rad bez HHO generatora.

offline
  • vuja76 
  • Novi MyCity građanin
  • Pridružio: 23 Feb 2013
  • Poruke: 1

Interesuje me, kakve su to price o smanjenoj potrosnji i do 60%, o 8 uredjaja redno vezanih,koji zajedno daju 60 l/min gasa

Ko je trenutno na forumu
 

Ukupno su 645 korisnika na forumu :: 6 registrovanih, 1 sakriven i 638 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 3466 - dana 01 Jun 2021 17:07

Korisnici koji su trenutno na forumu:
Korisnici trenutno na forumu: bojank, cikadeda, havoc995, LUDI, Recce, Snorks