Pežo 206

3

Pežo 206

offline
  • FAMAS  Male
  • Legendarni građanin
  • Ivan Milanović
  • Pridružio: 10 Avg 2007
  • Poruke: 5475
  • Gde živiš: Strawberry Field

Tebi je na Pezou bistro staklo fara?



Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
offline
  • Pridružio: 02 Sep 2008
  • Poruke: 4092
  • Gde živiš: Bg

2 Famas,

ne znam na šta tačno aludiraš. Kod mene je stari/prvi tip farova. Ima po sebi kao neke linije, bar tako deluje. Imaš u mom prvom postu sliku sa prednje strane kola pa možeš da pogledaš.



offline
  • FAMAS  Male
  • Legendarni građanin
  • Ivan Milanović
  • Pridružio: 10 Avg 2007
  • Poruke: 5475
  • Gde živiš: Strawberry Field

Mislio sam da li je stklo potpuno providno, ili ima one crtice kao kod klasicnog fara?

Od ztamnjianja fara, vise bi ti znacilo da odradis poliranje fara da bi vratio idealnu prozirnost. Tako bi dobio na kvalitetu osvetljenja.

offline
  • Pridružio: 02 Sep 2008
  • Poruke: 4092
  • Gde živiš: Bg

Kako se radi to poliranje i čime?

Šta dobijam ako ga poliram sa prednje strane, ta strana se ionako haba. Nemam problema sa osvetljenjem, farovi doboro bacaju svetlost. Druga priča je ako bih ga 'opet' rasklopio pa polirao, onda bih definitivno i farbao famoznu plastiku u crno, vizuelno lepo bi izgledalo, a i očistio bih far. Baš sam danas zagledao oko kola šta i kako, lepo bi bilo, ali možda ne i praktično.

Ovo sve stoji samo ako ne gubim osvetljenje, ako gubim, onda neću da diram ništa.

offline
  • FAMAS  Male
  • Legendarni građanin
  • Ivan Milanović
  • Pridružio: 10 Avg 2007
  • Poruke: 5475
  • Gde živiš: Strawberry Field

Prilikom poliranja farova se skida sloj prljavstine, uklanjaju se ogrebotine od kamencica, tragovi inskekata i slicno. Vremenom se staklo zamuti od dejstva spoljasnjih uticaja. Poliranje farova se vrsi ovako:

Ne skida se nista. Sve se radi od spolja, jer je sve to sa spoljne strane fara. Prvo se osmirgla ceo far smirglom 1000. Trebalo bi to uraditi iz 4 puta, i tokom smirglanja far prskati vodom. Posle tretiranja smirglom 1000 preci na smirglu 2000. radi se isti postupak. Nakon toga se polira polir pastom. Pozeljno je to odraditi masinom za poliranje, mada nije obavezno. Nakon ovog postupka ce ti far biti kao nov.

offline
  • Pridružio: 02 Sep 2008
  • Poruke: 4092
  • Gde živiš: Bg

Još nisam stigao da uradim farove, trebao bih ovih dana, pa ću ujedno i slikati ceo postupak i prezentovati ovde na forumu.

Sada imam drugi problem na kolima, pa me interesuje Vaše mišljenje.

Kada palim ujutro auto, motor na momenat izgubi gas i u tom periodu kroz auspuh izađe beli dim neprijatnog mirisa, a motor se vrati u normalu da radi - to sve traje manje od sekunde. Takođe mi se to počelo dešavati i u vožnji, počne da trza i sve to dok je na veoma malom gasu, a kad stisnem papučicu gasa to se nikad ne dešava. Da napomenem da u vožnji nema tog belog dima.

Neki ljudi su mi gledali taj problem i svi su mi rekli da je u pitanju Eger ventil, kao to je taj simptom. Interesuje me da li vredi pokušati sa nekim aditivima očistiti isti i koja bi to procedura bila, ne bih baš da dajem novac za ovaj ventil, jer uopšte nije jeftin.

Hvala unapred!

offline
  • Pridružio: 20 Jul 2008
  • Poruke: 4682

Hoce tako da zeza EGER, ja sam na par auta to sranje izolovao, izbacio ga iz funkcije. Ljudi vise nemaju problema, i auto im osetno bolje vuce. E sad, ne bih da te nagovaram da to radis, neko kaze valja, neko kaze ne valja, neko kaze ne valja samo JTD, ja sam ga izolovao i JTD. Niko nije imao nikakvih problema, tako da posavetuj se sa nekim pa odluci. Ja sam ti preneo svoja iskustva. U svakom slucaju probaj prvo da ga procistis sa aditivom. Jos nesto, da ti nije neka dizna losa?

offline
  • Pridružio: 02 Sep 2008
  • Poruke: 4092
  • Gde živiš: Bg

Ne znam Željko. Nikad ništa na kolima nisam dirao. Par puta sam sipao neki aditiv za dizel motor, koji bi trebao da očisti instalaciju goriva i samu pumpu. Razlika je bila ogromna, mirniji rad motora, lakše paljenje, itd...ali nažalost nisam ispoštovao tretman do kraja. Kupuje se 2-3 one doze aditiva i sipaju se na određeno vreme. Da li taj aditiv čisti i samu diznu? Pretpostavljam da da!

Kako da testiram dizne? Kako bih mogao da rasklopim/izvadim Eger ventil i da testiram kola bez njega? Čisto da vidim da li je to u pitanju?

offline
  • FAMAS  Male
  • Legendarni građanin
  • Ivan Milanović
  • Pridružio: 10 Avg 2007
  • Poruke: 5475
  • Gde živiš: Strawberry Field

EGR ventil se cisti. Idi kod onih sto ciste brizgaljke da ti skinu i ociste u ultrazvucnoj kadi jer je problem u tome sto se on zamasti.

offline
  • Pridružio: 02 Sep 2008
  • Poruke: 4092
  • Gde živiš: Bg

2 famas, Željko

interesuje me da li je to taj simptom? Dakle bude beli dim koji nije preteran, ali je vidljiv i neprijatnog je mirisa. Auto spusti broj obrtaja, pusti taj dim i vrati se u normalan rad. Ne znam kako bih drugačije objasnio, ali bukvalno to je takav proces. U vožnji m ise desi da se zagušuje i to malim trzajima na malom broju obrtaja, dok recimo pod gasom sve radi perfektno. Da li Eger tako utiče na motor?

Voleo bih da probam da ga isključim, ako naravno nije neka mudrost pa da vidim da li je to stvarno uzrok mog problema.

Ko je trenutno na forumu
 

Ukupno su 873 korisnika na forumu :: 17 registrovanih, 6 sakrivenih i 850 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 3466 - dana 01 Jun 2021 17:07

Korisnici koji su trenutno na forumu:
Korisnici trenutno na forumu: A.R.Chafee.Jr., Bobrock1, ceman, Georgius, goxin, ikan, Kubovac, Lazarus, Marko Marković, Milometer, mrav pesadinac, Oscar, Pohovani_00, sasa87, Trpe Grozni, yrraf, Zimbabwe