Poslao: 18 Jun 2011 19:19
|
offline
- Hit-Man
- Prijatelj foruma
- Pridružio: 15 Avg 2006
- Poruke: 2381
- Gde živiš: Trenutno nigde...
|
Napisano: 16 Jun 2011 14:28
Crni M3 nema klimu potvrdjeno, a kako mi devojka malopre rekla, nema ni ugradjen Vanos! Od njega definitivno odustajem zbog potrosnje i cene!
Ostao je jos ovaj crveni da se pogleda, ako i s njim ne bude nista, pogledacu posle odmora!
Dopuna: 18 Jun 2011 19:19
Nisam mogao da izdrzim i pogledao sam oba i crvenog i crnog! Nijednom od ova dva motora nije bio u dobrom stanju, a o sedistima da i ne govorim! Bacaju ulje na poklopcu mashine kao nenormalne!
Pozzdrav!
|
|
|
Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
|
|
|
Poslao: 18 Jun 2011 21:18
|
offline
- zeljko f
- Legendarni građanin
- Pridružio: 20 Jul 2008
- Poruke: 4682
|
BMW je normalno da baca ulje kada se skine cep nema onaj bakelit, i da promeni rad motora .
|
|
|
|
|
Poslao: 18 Jun 2011 22:32
|
offline
- zeljko f
- Legendarni građanin
- Pridružio: 20 Jul 2008
- Poruke: 4682
|
Vidi ovako, na stranu poznavanje mehanike itd., znaci samo logicno razmisljanje.
Bregasta se okrece na vrhu motora i mora biti podmazivana (uvek podmazana uljem), samim tim bregovi na bregastoj to ulje razbacuju, pa kada otvoris poklopac od ulja normalno je da prska po malo ili vise, napolje, u zavisnosti od samog polozaja rupe na dekliju gde sipas ulje (da li je bas iznad bregaste ili malo sa strane), da li je auto pod sauhom pa vise prska itd. Dosta modela auta imaju onaj bakelit na samom dekliju koji dodje iznad bregaste, pa je prskanje napolje onemogucemo. U zavisnosti od modela, neki imaju neki nemaju taj bakelit.
Hocu da ti kazem da tom metodom ne mozes nikako da vidis da li je motor dobar ili ne. Po toj logici ako je motor los on prska ulje napolje, sto znaci ako je motor los a ima bakelit iznad bregaste ti ces misliti da je dobar, zato sto ne prska ulje napolje, a ne prska zato sto ima bakelit.
|
|
|
|
Poslao: 18 Jun 2011 22:37
|
offline
- Hit-Man
- Prijatelj foruma
- Pridružio: 15 Avg 2006
- Poruke: 2381
- Gde živiš: Trenutno nigde...
|
Znam ja to, ali kad ti nekoliko ljudi i dva mehanicara na telefonu tako kazu... poslusaces vise glava! valjda!
Pa kako sam trebao da proverim motor? Proverom kompresije?
|
|
|
|
Poslao: 18 Jun 2011 22:39
|
offline
- FAMAS
- Legendarni građanin
- Pridružio: 10 Avg 2007
- Poruke: 5475
- Gde živiš: Strawberry Field
|
Nikada ne treba vadii merac ulja ili otvarati cep za ulje dok motor radi.
Inace, cep za ulje je kod svakog auta umazan uljem sa unutrasnje strane sto znaci da njega zapljuskuje ulje, kao sto Zeljko kaze.
|
|
|
|
Poslao: 18 Jun 2011 22:47
|
offline
- Hit-Man
- Prijatelj foruma
- Pridružio: 15 Avg 2006
- Poruke: 2381
- Gde živiš: Trenutno nigde...
|
Ma i da su te mashine bile dobre, enterijer im nije valjao tako da opet ne vredi ulagati! Sakupicu jos malo para do 10000€ pa videcu sta cu i kako cu!
|
|
|
|
Poslao: 18 Jun 2011 22:57
|
offline
- zeljko f
- Legendarni građanin
- Pridružio: 20 Jul 2008
- Poruke: 4682
|
Kako hoces, ali kazem ti da to nije nikakav pokazatelj stanja motora, cak sta vise normalno je.
|
|
|
|
Poslao: 18 Jun 2011 23:17
|
offline
- Hit-Man
- Prijatelj foruma
- Pridružio: 15 Avg 2006
- Poruke: 2381
- Gde živiš: Trenutno nigde...
|
Vozio sam 1-2x ovaj E36 ali ovaj M3 je malo drugaciji od ostalih modela E36. Sedi se malo nize, u tim sedistima covek visine 1.80cm i tesine nekih 90-100kg tesko da ce se udobno smestiti. Sedista su preuska! Sa mojom visinom od 1.65cm, bas su mi dosla ''taman''! Motor nije nesto zivahno vukao ali se ipak oseti tih 280 konja mozda je to fatamorgana udobnosti i brzine. Ono sto sam primetio i sto mi zasmetalo kod M3-ojke je preeedvrdo kvacilo. Vozio sam Porsche 944, Audi TT ali ovo nije ni priblizno tako tvrdo kao kod M3.
P.S Kazu da je ovaj menjac prosto stvoren da se salta, a boga mi ja sam izbegavao saltanje bas zbog tvrdoce!
|
|
|
|