Clio 2 1.5 dci / Focus 1.8 tddi / Focus 1.8 tdci / VW Polo 1.4 tdi

2

Clio 2 1.5 dci / Focus 1.8 tddi / Focus 1.8 tdci / VW Polo 1.4 tdi

offline
  • prodavac magle u penziji
  • Pridružio: 23 Maj 2012
  • Poruke: 645
  • Gde živiš: Niš bre

U nedelju sam bio na auto pijac u Niš pošto planiram da menjam auto, pa je meni trenutno na nišanu Opel Meriva, bila jedna 2006. godište za 3.800 evrića. Po meni, solidan auto kako za privatnu vožnju, tako i za taxi, jer nije mnogo dugačak a unutra ima mnogo prostora. Doduše, ovaj što sam gledao je bio 1.4b sa 90 KS bez plina, možda je bolja varijanta neki dizel, al o tom potom. Ukusi su različiti. Ja lično više volim benzince iz prostog razloga jer su generalno manje prešli od dizelaša iz uvoza, a i reko bih da im je održavanje dosta jeftinije, što kod tih novijih kola uopšte nije mala stavka, pričamo o ciframa koje se kreću maltene kao trećina vrednosti auta.



Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
offline
  • PHP developer
  • Pridružio: 22 Mar 2006
  • Poruke: 3747
  • Gde živiš: 127.0.0.1

@doktor1964: jeftinije ali cesce. Sa druge strane, dizel ide, ide, ide bez kvara, ali kad se pokvari... prosto pozelis da si taj kvar placao "na rate" kao vozaci benzinaca Smile



offline
  • prodavac magle u penziji
  • Pridružio: 23 Maj 2012
  • Poruke: 645
  • Gde živiš: Niš bre

Rastafarii
Al kad se pokvari ideš u banku da uzmeš kredit da ga popraviš. Moj komša je svojevremeno kupio ganc nov Logan 1.5dci i samo što mu izašla garancija riknu mu dizne a on rikne soma evra za iste. Čovek samo što se nije resetovao od patos od muke. Zato sam ja više za benzinca, ako pričamo o novijim kolima. Jugo, kec su istorija. To bih da vidim samo u muzeju automobila.

offline
  • Pridružio: 20 Jun 2012
  • Poruke: 165
  • Gde živiš: Beograd

Од предложених аутомобила, ја бих ти препоручио Поло 1.4ТДИ. Стварно добар аутић.

Видим да се мало води полемика о одржавању дизела и како је то много скупље него код бензинаца.
Колико сам до сада приметио, нема неке претеране разлике у одржавању новијих дизела и бензинаца.

Ево ја ћу упоредити два аута из Мерцедесове понуде.

Е200 Компресор 163КС
Е220 ЦДИ 143КС

Први више троши, уградња плина и атест плина кошта, а само нешто измишљају са тим атестом.
Цена регистрација је мања јер је до 2000 кубика.

Дизне и ламбда сонда понекад знају да их муче, али ни то се не дешава тако често.

Други, дизел, троши мање, дизне јесу скупље у односу на ове бензинце, али не драстично.
ЕГР вентил кад цркне може се мењати, а може се и затворити. Ременица алтернатора зна да зеза после 200 000км и кошта 7-8 хиљада.

Ако цркне турбина скоро па исто изађе да се среди компресор на бензинцу и турбина на дизелу.

Оба модела прелазе много километара и стварно ретко ко се жали на проблеме са њима.

Тако да је више ствар избора него ствар одржавања, дође му скоро на исто Smile

Што се Рено dCi мотора тиче, са другаровим клиом смо се баш навозали без икаквих проблема, а каријеру је завршио са неких 300 и кусур хиљада.

Са друге стране, што у сервису што међу друштвом, знам пуно људи који су се напатили са дизнама код њих. По мом мишљењу, добар мотор, али није за наше гориво, осетљив је Smile

offline
  • Cigarette Smoking Man
  • Pridružio: 14 Feb 2005
  • Poruke: 9113
  • Gde živiš: Beograd

@johhny

Polo je dobar auto ali nije za taksi. Previše je mali.

@Đole

Jbg, koliko para toliko i muzike. Stilo dizel 2004. godište možeš da nađeš za 3000€ da bude kao zmaj. Smile Istina je da se malo teže menjaju sijalice ali to radi majstor, ne ja. Smile Ume malo unutra da krcka, pucka ali jbg, za te pare mora nešto loše da bude. Inače, auto je mali potrošač (manje troši od Pasata recimo), jeftino održavanje, motor sjajan, auto je komforan..Za te pare dušu dao.. Wink Mislim da ga vozi 40% taksista po Beogradu. Čim ga oni voze..

offline
  • PHP developer
  • Pridružio: 22 Mar 2006
  • Poruke: 3747
  • Gde živiš: 127.0.0.1

@doktor1964: pa to i ja rekoh - ako uzmes period od npr 5-10 godina, odrzavanje + gorivo izadje na isto. Jedino sto kod dizela placas odjednom, a kod benzinca "na rate" Smile

Odnosno, dizelu jednom odu dizne, turbina, EGR ili DPF, ode 1k eura u najavi. ODJEDNOM. Za to vreme, benzicu je otislo ovo i ono, 100 evra tu, 50 tamo, nakupi se. Al' opet, nekako je lakse pomalo nego sve odjednom.

Novi automobili su jos ludja druga prica. Za razliku u ceni istog auta u istom nivou opreme, pod pretpostavkom da se ni benzinac ni dizel ne kvare uopste, treba da predjes 100.000 km da bi se anulirala pocetna razlika u ceni na ustrb cene goriva. Nije da se isplati - ja toliko mogu da predjem za recimo 15 godina, kad je vec auto zreo za zamenu, a razliku u potrosnji sam platio odjednom, a ne u 180 rata Wink

Ovo sto ja vozim jeste dizel, ali ga je moj otac vozio kao "sluzbeni" auto (zapravo auto vlasnika firme) godinu dana, pa kad ga je prodavao, uzeo sam ga (tj on ga je uzeo) kao proveren auto. Polovan dizel tesko da bih uzeo nekako drugacije. Mnogo toga moze da krene naopako a kod dizela svaki kvar mnogo boli.

offline
  • Pridružio: 03 Feb 2013
  • Poruke: 274

Možda Opel agila 1.2.
Mali (kraći je od punta, pežoa 206, klia...), ali visok (gepek mali, ali zbog visine auta može da se zida do plafona i staje boga oca), potrošnja po gradu 8 litara plina (ugraditi pod obavezno), a vidim i po nekog taksija, znači može, cena oko 3000 eura za 8-10 godina star auto.

offline
  • Pridružio: 20 Jun 2012
  • Poruke: 165
  • Gde živiš: Beograd

У праву си за Опела, ево овде имаш више инфо о том ауту, све детаљно описано на пар страна, власник је задовољан Smile

mercedesklub.rs/thread-1732.html

П.С. Ако линк крши правилник, прекопираћу део текста.

offline
  • Pridružio: 02 Sep 2003
  • Poruke: 4955

@rapha

Jbgm ti auto gde mi treba majstor da promenim sijalicu Smile
Nisam mislio na krckanje i puckanje, krcka i moj nissan, vec se ljudi zale na elektroniku, posebno kod modela do 2003. Posle su valjda to sredili.

offline
  • prodavac magle u penziji
  • Pridružio: 23 Maj 2012
  • Poruke: 645
  • Gde živiš: Niš bre

Djole
Jesu, znam ljude koji imaju Stilo ali mladje godište i voze se bez problema, tako da su te dečje bolesti bile prisutne samo kod prvih modela.

Ko je trenutno na forumu
 

Ukupno su 537 korisnika na forumu :: 6 registrovanih, 0 sakrivenih i 531 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 3466 - dana 01 Jun 2021 17:07

Korisnici koji su trenutno na forumu:
Korisnici trenutno na forumu: goxin, Kibice, opt1, Panonsky, S-lash, vladaa012