Odosmo u debeli off ali ako bude korisnih stvari otvoricu novu temu, gde bi pricali o benzinu, plinu, dizelu, iskustvima, kvalitetu ...
@konj-VODENI na sta konkretno mislis kada kazes "obican dizel", nije mi bas najjasnije a spomenuo si 2 puta?
Dizel motori imaju bolja medjuubrzanja od benzinaca, i ovaj podatak je mnogo bitniji i korisniji od ubrzanja od 0-100 km/h ili neke druge brzine. Lakse se nose sa tezom i vecom karoserijom nego benzinci. Takode ne zaostaju puno ni u ubrzanju od 0-100. Mnogo je bitnije i za nas i za sve ucesnike u saobracaju da kada se odlucimo da preticemo to uradimo sto brze nego da recimo jedan sleper preticem 5 minuta. Ovakvih situacija je realno mnogo mnogo cesce nego trkanje od semafora do semafora.
Slazem se za TDI motore da to nisu vise oni stari dizeli kao golf 2 kod koga zaboravis kada si pritisnuo gas, jedina moja zamerka TDI motorima je sto su previse brundavi, verovatno zbog svega ovoga VW napusta ovu tehnologiju i prelazi na komon rejl motore, kakvi su recimo dCi. Znaci dCi, HDI su tehnoloski napredniji od VW TDI agregata. Takodje HDI ili dCi su mnogo tisi od TDI i ugladjeniji, imaju odlicna medjuubrzanja. Svi ovi motori imaju turbine i kad ona proradi auto pocne da "leti". Moje iskustvo sa TDI motorima je 1.9 i 3.0 za ovog drugog prosto nemam reci, a imam iskustva i sa dCi motorima.
Slazem se da je kvalitet goriva jako los, zato kada krenem negde van Srbije uvek moram da ostavim para za pun rezervoar sem toga i jeftinije je, pa makar ostao bez sladoleda i soka
|