Reno Clio 1.5 dci ili Punto sa plinom

3

Reno Clio 1.5 dci ili Punto sa plinom

offline
  • grbe 
  • Moderator foruma
  • Pridružio: 20 Maj 2007
  • Poruke: 3403

netsrbija.net ::grbe ::
Takodje ne bih ti preporucio ni plin u ovim vozilima. To su motori sa malim zapreminama, relativno male potrosnje, pa stvarno ne znam sta ce ti plin.


Shocked Shocked Shocked

Sa plinom trose duplo manje od reletivno male potrosnje.

Na 100 000 km to je 4-5 k evra ustede - vrednost tog auta.

Sve što pišem, pišem iz iskustva ili dobro provjerim informaciju prije nego što postujem.
Ovdje smo da ljude koji malo znaju o vozilima uputimo na najbolji mogući način riješe svoj problem.
Pročitaj sam što si napisao. Poslije 100 000 km!? Prosječan vozač pređe tu distancu za 10 godina. Hoće li i dalje voziti taj automobil za 10 godina?
Plin. Zašto ne navedeš sve prednosti i mane plina? Ima poslovica "Ko ne plati na mostu, platiće na ćupriji". Ugradnja plina ide od lupam 200eura do 2000e. Treba svake godine plinski sistem da se provjeri i po potrebi mijenjaju "pluća". Potrošnja se uvećava. Ako je kvalitet plina loš, potrošnja se drastično uvećava. Kod benzinca ako je gorivo loše, troši 2-3l više. Takođe i ako nije naštelovan. A kod plina može i 10 i više litara. Ovo sada ja ne "lupetam kao maksim po diviziji", već pričam iz svog iskustva i iskustva ljudi koji su imaju plin u autu. Vidiš li da ne zna o autu ništa. Može sa takvim problemom majstori da je vozaju, da joj svaki dinar iz džepa izvuku.
Koliko malo vozilo sa malim motorom moderne konstrukcije može u gradu trošti. Eto neka bude 8 l. Na otvorenom oko 5-6. I šta je tu problem? To nisu neki izdaci. Pričaš o plinu, a ne govoriš o dodatnim izdacima.



Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
offline
  • Pridružio: 14 Nov 2008
  • Poruke: 186
  • Gde živiš: na

Ugradnja plina na autima o kojima govorimo kosta oko 800 e sa atestom. Ta suma se vrati na 25 000 km (po sadasnjim cenama). Posle toga vozis duplo jeftinije.

Nemoj da zaboravis ugradnja povecava vrednost, i ako ne vozis deset godina - skuplje ces ga prodati.

Na 100km po gradu trosim benzina 7,5 a plina 9, tj 600 dinara naspram 360.

Zavisi od kilometraze i coveka, meni je usteda oko 500 e godisnje znacajna.
Napravi 5 takvih usteda u svojim troskovima zivota, to je vec pristojna cifra. To je neka moja logika. Ljudi su razliciti.



offline
  • grbe 
  • Moderator foruma
  • Pridružio: 20 Maj 2007
  • Poruke: 3403

Znaš li što je 25000km!? To je nekome skoro 3 godine da vozi automobil. Ako na tu cijenu od 800e dodaš i troškove servisiranja plinskog uređaja, pa dodaš i činjenicu da moraš češće svjećice i ulje da mijenjaš, ta kilometraža se povećava. Pitanje je kako će auto da ti prihvati plin, pa kako ti ga neko ugradi, pa kvalitet plina....
Sve što si ti naveo stoji. Ali to u slučaju idealne ugradnje, idealnog aparata, idealnog goriva, idealnih servisera i sl. Kao što znamo, teško da je u svakodnevnom životu i exploataciji vozila sve idealno. Naprotiv.

offline
  • Pridružio: 11 Sep 2007
  • Poruke: 3271

Zato i postoji termin stepen iskoriscenja koji je po mom slobodnom misljenju za plin ispod 80% . Sad

offline
  • grbe 
  • Moderator foruma
  • Pridružio: 20 Maj 2007
  • Poruke: 3403

http://www.mycity.rs/Automobilizam/Paljenje-na-benzin-prvo-shtucanje.html

O ovome ja pricam. A troskove ovih i ovakvih popravki zagovornici plina po svaku cijenu ne racunaju.

offline
  • Pridružio: 18 Maj 2009
  • Poruke: 2

da vam razresim tu dilemu!ja imam reno clia 1.2 16v i ugradio sam sekvent plin koji je kostao 600e.danas bmb kosta oko 92 din a plin 39,sto je oko 2.5 puta manje.na autu se skoro ne primecuje razlika,moze se reci da ide isto s
tim da se gas mora davati postepeno a ne naglo.izracunaj sam da li mi se isplatio ako mesecno prelazim po 1000 km!plina mi trosi tacno za litru vise a servis je na svakih 10000km i kosta 1000 dinara sto je smesno.mislim da je samo apsurdno ugradjivati plin u sportske masine jer onda gube na cari,a za sve ostalo sto da ne.ja da imam vise para sigurno bih vozio na benzin a i neka skuplja kola.................

offline
  • igor86  Male
  • Stručni saradnik
    Web programiranje
  • Pridružio: 24 Maj 2006
  • Poruke: 1633

@netsrbija.net
A ko ti garantuje da ce taj odnos cijene ostati i dalje benzin/plin. Recimo u Bih isto je bilo isplativo, ali recimo jedno vrijeme 1l plina je bila 1.17 KM, a benzina 1.31 KM. U takvim situacijama se malo racunica zaglupi.

Inace da ces ga prodati skuplje, jako, jako tesko.

Ja sam za varijantu clia 1.2 benzin ili 1.5 dci.

offline
  • Pridružio: 18 Maj 2009
  • Poruke: 2

ne znam za BIH ali ovde je plin uvek bio barem duplo jeftitini a i taj odnos tamo je bio kako ti kazes samo jedno vreme.ja sam ovog clia najvise kupio zbog toga sto ga je vozila baba(ocuvan,presao 35000km za 5 godina)i ne nameravam da ga prodajem pa sam zbog toga i ulozio malo u njega-plin felne,muzika......i da se jednog dana smanji razlika izmedju plina i bmb-a,toliko da mi se vise ne isplati,ja uvek ponovo mogu da vozim na benzin,zar ne?a ugradnju istog sam vec otplatio.a i kada vozis na plin motor mirnije radi i manje se haba sa tim sto valja sa vremena voziti i na benzin koji je masniji da bi se "podmazao" malo.tako da mislim mislim da se plin bas isplati a najvise zbog toga sto mi mesecno ustedi oko 50evra sto je oko 120l plina ili ti za mene 1500km voznje za dzabe u odnosu na lika koji vozi na benzin............

offline
  • Pridružio: 10 Okt 2012
  • Poruke: 1

Napisano: 10 Okt 2012 19:36

Lorki ::Svi automobili iz ove klase (punto, clio, corsa, fabia, polo, ibica, pezo 206) su tu negde i kada je rec o ceni nabavke,cena odrzavanja, imaju po 4 zvezdice za bezbednost (razlikuju se po nekom poenu vise ili manje) pa mogu da kazem i o pouzdanosti, jeste postoje razlike ali ne drasticne. Znaci nek presudi licni ukus pod uslovom da su svi u jednako dobrom stanju. Jedino vece razlike ima u udobnosti i clio je na prvom mestu u ovom segmentu.

Ono sto bih ti ja savetovao je da gledas auto koji je u najboljem stanju i da izbegavas automobile koji su uvezeni iz Italije kao i to da trazis auto koji je bar 2 puta registrovan u Srbiji, da ne bih kasnije ostala bez automobila. Kao i to da auto oteras na pregled pre kupovine u ovlasceni servis i da oni utvrde u kakvom je stanju.

Corsa je solidan autic, ne toliko skup za odrzavanje. Ne verujem da te interesuju neki matematicki podaci pa necu da zamaram sa tim. Ako naidjes na dobar primerak uzimaj.

Takodje moze se naci Fokus za ovaj novac ali ovaj auto vise prilici muskarcima, pre svega jer je sportski nastrojen i dosta tvrd.

Ako ti je bitna udobnost trazi clio, ako hoces sve po malo corsu, ako hoces najpouzdaniji auto trazi yaris. Jeste da insistiras na dizel motoru ali nemoj da propustis ni nekog dobrog benzinca,pogledaj clio 1.2 8v mali potrosac, provereni i pozdani motori udoban, bezbedan. Corsa sa 1.0 motorom ili yaris sa 1.0 motorom (mada ja ne volim trocilindrase, previse mi bruje i kao da vozim dizel narocito polo). Punto ima najrealniju cenu i moze se naci i za 4-4.5k eura jako dobar. Ova 4 modela bila bi moja preporuka u zavisnosti u kakvom su stanju.

Ako si iz Bg mogu ti preporuciti neka mesta odakle da krenes u potragu.


Dopuna: 10 Okt 2012 19:43

dali mi neko moze pomoci imam klio 2002 god.1,5dci vozio sam ga neki dan ,parkirao i sutradan da upalim nece da pali vergla dobro nov mi je akomulator imam goriva.jednom upali i motor radi sve se trese vidim da se muci malo je tako radio ja ga ugasim i vise nisam mogo da ga upalim .kad je bio upalio na istrument tabli ostane upaljeno gde pise servo i nije se gasilo. posle dva dana ponovo pokusah da upalim upali od jednom i lepo radi nije se pojavilo ovo na tabli servo ja ga ugasim opet upali lako ali opet se pojavi da pise servo inace sada pali dobro jedino sto pise servo dali mi neko moze objasniti o cemu je rec. unapred hvala,

offline
  • Recoba20  Male
  • Stručni saradnik
    Umrežavanje
  • Pridružio: 19 Apr 2003
  • Poruke: 2711
  • Gde živiš: Beograd

To SERV se ne odnosi na servo, vec na servis. Potrebno je otici u servis.
Slican problem sam imao. Ponekad nije hteo da pali pri niskim temperaturama. Razlog su bile zapusene dizne. Rekose mi u servisu da pokusam jedno 5-6 puta za redom da na pun rezervoar dodam 1 Würth-ov aditiv za dizel motore.

Ko je trenutno na forumu
 

Ukupno su 527 korisnika na forumu :: 4 registrovanih, 2 sakrivenih i 521 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 3028 - dana 22 Nov 2019 07:47

Korisnici koji su trenutno na forumu:
Korisnici trenutno na forumu: cikadeda, Markogrozni, nenad81, nikoladim