Vasa iskustva sa pojedinim agencijama?

• Pridružio: 11 Avg 2004
  • Poruke: 30
  • Gde živiš: Zemun

Ima li neko malo svežija iskustva sa agencijom Halo Tours iz Beograda. Planiramo da preko njih uplatimo putovanje u Grčku sa zadržavanjem 10 dana u Platamonu, krajem septembra. Je li neko putovao ove godine preko njih?

Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
  • Pridružio: 28 Jan 2013
  • Poruke: 11

Uzmem osiguranje ako idem u eu zemlje i putujem:)

samo pri prelasku granice u eu morate imati kod sebe rezervaciju smestaja i povratnu kartu ako nemate to mogu vas vratiti... isto morate imati osiguranje Smile i to je to lako sigurno i jeftino Smile

• Pridružio: 21 Apr 2013
  • Poruke: 1

Ja sam prosle godine isla u Grcku preko Rubicon Travela, iz Beograda. Nije losa agencija, ja sam zadovoljna.
Imaju sve i svasta, pa evo koga zanima: rubicontravel.rs/

• Pridružio: 25 Apr 2006
  • Poruke: 322

Beogradjanka23 ::Ja vise nigde na idem preko agencija sve sama Smile kupim kartu avio (na popustima Smile ) rezervisem privatni smestaj koji je cesto jeftiniji par puta od hotela a kvalitet slican.

I ja tako radim, nakon iskustva sa Conte agencijom, nekoliko svedocenja, placanja sudskih trskova i nepovratnog gubitka novca.
Eventualno ako bas nemam vremena sama sve da organizujem, onda idem preko Kontikija (jesu skupi, ali su koliko toliko sigurni).

• Neil
  • Novi MyCity građanin
  • Pridružio: 27 Feb 2013
  • Poruke: 27

Napisano: 25 Apr 2013 17:57

Ja samo da kazem slucaj koji sam cuo od druga njegov brat nadje jeftino letovanje u grckoj preko neke agencije iz Indije uplati novac i kad je dosao u hotel oni mu kazu da nema rezervacije za njega. On pokaze ostampano gde pise 10 dana za 300e a oni mu kazu kod nas je noc 60e + eura za velike agencije dok za male 70e + a za pojedince koji dolaze 90eura...

To je bio bas lux hotel vise nego lepo necu sad da pisem ime bilo bi glupo da im dajem antireklamu, oni su na kraju ispali fer i dali drugu 10 nocenja gratis uz dogovor da prijavi policiji. Ispostavilo se da ta agencije nigde nije registrovana nego samo imaju neki sajt i varaju ljude...

Dopuna: 25 Apr 2013 18:03

Nemojte da me neko pogresno svati ovaj post je bio samo zbog opreza. Dakle proverite da li ima telefon fiksni da li pise adresa agencije.

Na tom sajtu je bio samo mail i nije bilo adrese.

• lullyg
  • Novi MyCity građanin
  • Pridružio: 24 Feb 2016
  • Poruke: 1

Pozdrav, nov sam ovde..planiram aktivan odmor ovo leto Crna Gora, Bosna.....na netu sam pronasao lokalnu turisticku agenciju sa raznim programima vezanim za aktivni turizam.

montenegrotravelservice.com/activities

Necija iskustva , saveti.......

• Ričard  Male
  • Lavlje srce
  • Supermoderator
  • Zver!
  • Electro maintenance engineer
  • Pridružio: 28 Nov 2006
  • Poruke: 13744
  • Gde živiš: Vršac

Lepa stranica namenjena isključivo Engleskom govornom području.

• Pridružio: 03 Sep 2017
  • Poruke: 1

E ovako, ove godine sam putovala prvi i poslednji put preko agencije Halo tours. Nemam nista lose da kazem sto se tice vile, destinacije, ali imam sto se tice zaposlenih, tj. vozaca i vodica, od kojih u velikoj meri zavisi putovanje do destinacije i povratak. Evo sta se desilo, sto smatram da nijedna turisticka agencija ne bi smela da dozvoli da se desi. Ovo pisem da bi putnici bili informisani o zaposlenima u ovoj agenciji, od kojih u velikoj meri zavisi kakav ce vam biti put do izabrane destinacije i nazad. Vodic Milos je krenuo bez nas 15 min pre zakazanog polaska u Pargu, sa nasim stvarima, bez da je proverio da li su svi putnici tu, bez da je rekao da se krece ranije. Bili smo primorani da trcimo za autobusom, da ne bi otisli bez nas. Na makedonskoj granici smo umalo ostali do jutra zbog drskosti i bezobrazluka vodica Milosa. U autobusu klima nije radila ispravno na najtopliji dan 5.8. Vozaci autobusa Slobus psuju, govore putnicima da ako im se ne svidja idu drugim autobusom. Pauze vodici i vozaci ne postuju, pa ih putnici cekaju po 20 min duze. Vodic Boban ne ide na izlete nikada, zato sto tamo uporedo radi za druge agencije, pa je stalno zauzet i nema vremena za putnike. Vodic Snezana neljubazna, drska. Kakav ce vam odmor biti, zavisi od vas samih, ali putovanje do destinacije i povratak zavise od same agencije.

Ko je trenutno na forumu

Ukupno su 1062 korisnika na forumu :: 38 registrovanih, 9 sakrivenih i 1015 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 3466 - dana 01 Jun 2021 17:07

Korisnici koji su trenutno na forumu:
Korisnici trenutno na forumu: _Rade, amaterSRB, Andrija357, bojankrstc, Bokiboks, bufanje, cavatina, Centauro, debeli, Dvojac005, FOX, kubura91, kunktator, ladro, Mi lao shu, mikrimaus, milenko crazy north, Milos ZA, mocnijogurt, moldway, MrNo, Ne doznajem se u oružje, nenad81, Nobunaga, ObelixSRB, Parker, pein, pera bager, prle122, RJ, Sirius, slonic_tonic, stegonosa, Sumadija34, tubular, Vladko, vladulns, W123