Pežo 206

1

Pežo 206

offline
  • Pridružio: 02 Sep 2008
  • Poruke: 4092
  • Gde živiš: Bg

Evo da predstavim moj auto.

Pežo 206, 2002 godište, dizel 1.9. Tak-tak motor. Nema turbinu, potpuno običan dizel motor. Doteran iz Marseja 2007 godine. U pitanju je službeni auto koji je prešao 200.000, a sada bije blizu 281.000 km. Tamo sam odmah kupio zadnja sedišta i tapacirunge. Montirao sam sve to u Bg-u jer nisam smeo bez atesta sedišta da vozim kao putnički auto.

Gledao sam na njemu samo da budu gas i boš pumpa pravog proizvođača - Bosch, a ne Lucas. Bežite od Lucas-a u ovim varijantama Pežo-a. Ovi motori prelaze brdo km-a za razliku od HDI mašina na kojima se rade generalke na skoro 100.000. Auto ne troši kap ulja i dan danas ide lepo na otvorenom putu, dok je po gradu prava mrcina, osim ako se ne stisne gas. U pitanju tak-tak dizel i traži veliki gas u odnosu na HDI i ostale turbaće gde je gas veoma plitak, kao kod benzin motora. Odnos gasa i obrtaja je isti kao kod pomenutih vozila, ali ne i pritisak na samoj papučici gasa. Mnogo je trom. Jednostavno nema startnost. Dok auto-put ili neki otvoreni međugradski put, ide k'o zmaj i perfektno leži na putu.




Od opreme poseduje:

- El. podizače stakala
- Klima
- Podešavanje volana po visini
- Podešavanje farova
- Airbag za vozača
- Airbag za suvozača
- Bočni airbag 2x
- ABS
- Servo volan
- Kodiran ključ
- Centralno zaključavanje
- Blokada motora
- Putni računar
- Tonirana stakla

Menjana je zadnja torzija i to mu je najveća mana (valjda je zato udoban). Sve se čudim kako mu je to urađeno, sva normalna kola imaju opruge, ali ne i Pežo..... Sve ostalo je odlično - ako se tako može reći za kola koja ulaze u 9-tu godinu, a sa ovom kilometražom. Drugih problema iskreno sa ovim autom nisam imao. Uskoro idem na drugi veliki servis i nadam se da neću morati ništa dodatno da menjam jer ne primećujem nikakve kvarove na kolima. Ja sam i više nego zadovoljan. Prirodom posla i života, prelazim velike kilometraže tako da mi ovaj auto puno znači. Udoban je, mali potrošač (ali baš mali), lepo ide i poseduje sve što bi jedan prosečan auto trebao da poseduje.

Eto toliko od mene...pozz



Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
offline
  • Lorki  Male
  • Moderator foruma
  • Sasa
  • Pridružio: 21 Nov 2006
  • Poruke: 2576
  • Gde živiš: U automobilu ...

Lep auto, kolko sam mogao da vidim na slikama izgleda ocuvano.

Solidna kilometraza. Nego, po km ti bi sad trebao da radis treci veliki servis.



offline
  • FAMAS  Male
  • Legendarni građanin
  • Ivan Milanović
  • Pridružio: 10 Avg 2007
  • Poruke: 5475
  • Gde živiš: Strawberry Field

Lep Pezo. Ova verzija sa troja vrata mi se oduvek vise svidjala u odnosu na onu sa 5.

offline
  • Lorki  Male
  • Moderator foruma
  • Sasa
  • Pridružio: 21 Nov 2006
  • Poruke: 2576
  • Gde živiš: U automobilu ...

Jesi menjao lamelu, diskove, lagere ...?

offline
  • Pridružio: 20 Jul 2008
  • Poruke: 4682

Dobar ti Pezo, bas je ocuvan, ki nov Very Happy

offline
  • Pridružio: 02 Sep 2008
  • Poruke: 4092
  • Gde živiš: Bg

Hvala Željko, Famas, Lorki.

Auto jeste očuvan. Vodim mnogo računa o njemu. Nego nemam nikakav foto-aparat da slikam pa bi se sve bolje videlo, a i slikao bih enterijer. U kolima se ne puši, pepeljara je kao nova i sve ostalo naravno je očuvano. Volan, ručica menjača i ostale propratne stvari koji bi trebalo da su propale tj. izlizane na ovakvim autima, ovaj definitivno nema zamerku, sve je tip top..

Inače je auto uzet od prijatelja koji drži firmu. Prodavali su svih 6 komada iz svoje firme, a ja sam uzeo ovaj jer je bio u posedu vlasnika firme, a ne kod vozača - radnika. Nisam ga puno platio i raspitivao sam se šta da gledam kod 206-ce sa ovim motorom (napomenuo sam da se radi o boš pumpi i gasu koji treba da bude Bosch, a ne Lucas), a bio sam skeptičan po pitanju službenih auta. Sada definitivno tvrdim da nema nikakve veze između službenog i civilnog auta. Boljke su i dalje tu. Ovo NE VAŽI za kola iz Italije.

2 Lorki,

nisam menjao nikad ništa (sem torzije koja me koštala papreno, pomenuo sam to već). Prijatelji su mi uradili servis (veliki servis, 4 Michelin nove gume) u Francuskoj pre nego je auto krenuo za Beograd, tako da ja to gledam sa svoje strane - drugi veliki servis. Smile Radim veliki servis na 40-45.000 km i košta me tačno 15.000 dinara. Menjam sve delove obavezne u velikom servisu. Ali se sada upravo plašim tog seta kvačila, auto je prešao fine kilometraže kod mene, mada ja na njemu ne osećam da se drma prilikom kretanja, ne proklizava. Još neki 'lamela' simptom ne primećujem....

offline
  • FAMAS  Male
  • Legendarni građanin
  • Ivan Milanović
  • Pridružio: 10 Avg 2007
  • Poruke: 5475
  • Gde živiš: Strawberry Field

Nemoj da se plasis nista sto se tice lamele... Sve dok ne primetis neki simptom dotrajalosti, vozi i ne brini. Nema pravila koliko to sve traje. Neki su to menjali vrlo cesto a neki posle jako velike kilometraze.

offline
  • Pridružio: 02 Sep 2008
  • Poruke: 4092
  • Gde živiš: Bg

Tako sam i mislio. Nema pravila. Ja se držim da je to originalan deo i da će uz korektnu vožnju i trajati dugo. Bar se nadam još par meseci.

Ovi sada delovi su iz svih krajeva sveta, te se treba zapitati i o samom kvalitetu. Moji prijatelji su menjali set kvačila - Valeo, koji važi za vodećeg proizvođača delova kvačila i žale se na iste ili su bili primorani opet menjati lamele/korpe na neku mizernu kilometražu. A ipak nije reč o jeftinom delu i rukama koje opet nisu jeftine za ugradnju.

Nadam se da će izdržati još, ako ne, bože moj, što se mora nije teško.

Inače planiram xenone napred i nazad, felne 15-ke su na putu i da ga ostavim sebi. Ne vredi da ga dajem za neke smešne pare, pogotovo jer znam šta vozim. Nisu sada na ceni, a i beli je (službeni) pa se tako ljudi i plaše takve kupovine. Mada gledajući oglase zadnjih dana, nema nijedan beli u prodaji. I cene iskreno nisu fer uopšte kad je reč o vanovima. Porede se sa autima koja su starija i po 7-8 godina. Zašto? Pa kao bio je službeni..pa šta to ima veze. Ja sam vozio za firmu auto delova u Bg-u i ta službena kola se voze svaki mesec u ovlašćeni servis na pregled i na menjanje potrebnih delova. Nema ništa neispravno, a s' druge strane ima ljudi koji svoj auto ne održavaju uopšte, nego ga forsiraju do granica i bez ulaganja, a cenu opale van svemira. Brate, to je VW, švaba znaš....on vredi uvek...ma idi...

Ne znam...to je neko moje mišljenje...

Da imam nov auto (bilo koji, a da nije naš ili Rumun), vozio bih ga do kraja života. Smile

offline
  • FAMAS  Male
  • Legendarni građanin
  • Ivan Milanović
  • Pridružio: 10 Avg 2007
  • Poruke: 5475
  • Gde živiš: Strawberry Field

Mnogi ljudi ne znaju da koriste kvacilo pa odmaraju nogu na njemu, bukvalno. I na semaforu drze na kvacilu. E to je problem. Normalna upotreba mu ne steti.

offline
  • Tomica
  • Komitet za bezbednost saobraćaja
  • Pridružio: 22 Jun 2006
  • Poruke: 430
  • Gde živiš: Kragujevac

Odlican autic Wink

Ko je trenutno na forumu
 

Ukupno su 964 korisnika na forumu :: 8 registrovanih, 1 sakriven i 955 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 3466 - dana 01 Jun 2021 17:07

Korisnici koji su trenutno na forumu:
Korisnici trenutno na forumu: cikadeda, comi_pfc, draggan, Georgius, milenko crazy north, saputnik plavetnila, TBF1D, vathra