Najbolje namirnice posle teretane

Najbolje namirnice posle teretane

offline
  • Pridružio: 24 Dec 2011
  • Poruke: 1586
  • Gde živiš: Novi Banovci

Koje namirnice najbrze apsorbuju proteine posle teretane. Pre teretane treba jesti neki lagan obrok ili ne treba nista?
Mleko i mlecne proizvode bih izbacio iz upotrebe tako da mi to ne preporucujete da pijem Smile, niti bih pio neke suplemente.
Da li je kostunjavo voce dobar izbor proteina i da li se iz njih brzo aposrbuju proteini u organizam.



Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
offline
  • Pridružio: 18 Jan 2012
  • Poruke: 477

Kostunjavo voce ima proteina, ali su ipak slab tj. los izvor istih. Kostunjavo voce ne treba zanemariti, sadrzi neke dobre stvari (npr vitamin E koji ubrzava oporavak tijela, zatim omegu 3, omegu 6, selen, bakar..) ali ni jesti u pretjeranim kolicinama jer sadrze i pozamasnu kolicinu masti. Ono sto je dobro jeste da su to "dobre" masti-nezasicene.
A sto se tice neke hrane koju bi mogao uzeti to su jaja, riba, piletina, curetina...Dobar je i neki nemasni sir, medjutim ne shvatam zasto ne zelis mlijecne proizvode?
To je ono sto ja znam, neko iskusniji ce ti vise reci.



offline
  • Pridružio: 29 Feb 2012
  • Poruke: 1107
  • Gde živiš: na grani-ci

Kostunjicavo voce je izvor:
B1, B2, B3, B5 i kalijumom i magnezijumom. Sadrži i vitamin E i selen, koji su moćni antioksidansi, a ujedno sui bogat i zdrav izvor esencijalnih masnih kiselina.

Sto se tice kostunjavog voca ja bih tu posebno izdvojila klasican orah....U osusenoj varijanti ima 24,1 g proteina....Medjutim nije to glavna prednost oraha jer generalno proteini iz kostunjavog voca su slab tj. los izvor proteina. Orah u sebi sadrzi i 2g omega 3 kao i 33g omega 6 masnih kiselina! A o benefitima istih narocito omega 3 ne treba posebno govoriti jer je vec dosta bilo reci na forumu.....
Sve vrednosti su na 100g....
Recimo, banane i šećeri iz njih mogu da nam daju potrebnu instant energiju da izdržimo trening i oporavimo se posle njega. Banane su još i veliki izvor kalijuma koji je najbolji prijatelj svakog fizicki aktivnog coveka. Kalijum je glavni mineral koji sinergijski deluje s natrijumom i održava nivo tečnosti u tkivima, ili konkretno - sprečava grčeve mišića. Banane su i “najzgodnije” i najdostupnije voće, a

Ako tražis voće koje će te najbolje okrepiti nakon treninga, posegni za borovnicama, punim antikosidanasa koji regenerišu mikrotraume u mišićima nakon napornih vežbi. Budući da su borovnice skupe, drugi najbolji izbor za okrepljenje je pomorandža, prepuna vitamina C, jednog od najjačih antioksidanasa.

O izvorima proteina smo dosta pisali i polemisali. Imas dosta tema koja se bave ovim "problemom" smešak
Citat:Koje namirnice najbrze apsorbuju proteine posle teretane.
Da bi se proteini apsorbovali i izgradili nase misice treba ih i uneti i pre i posle vezbe. Izvor proteina svako radi po svom izboru, mogucnostima.
Meso, riba, belanca..
Dodala bih jos:
Pored voća, koje svi manje-više volimo, tu je i manje omiljeno povrće. Brokoli, kupus i karfiol pored antikosidanasa za regenerciju tkiva sadrže i supstance koje imaju antiestrogeni efekat i povećavaju nivo testosterona. A testosteron je taj koji vas čini istrajnijim i efikasnijim u treningu. Uključite ovo povrće u ishranu i nećes se osećati “prebijeno” posle teretane.

offline
  • Spartanac
  • Radim zgibove
  • Pridružio: 05 Jun 2012
  • Poruke: 1232
  • Gde živiš: This is Sparta!!!

Prije treninga unesi slozene ugljene hidrate.Od njih zavisi kvalitet treninga.
Poslije treninga jedi proteine i ugljene hidrate.Ima mali milion namirnica koje sadrze proteine,izguglaj.
Zasto bi izbacio mlijecne proizvode?

btw,angelika ti je vec sve detaljno objasnila Very Happy

offline
  • Pridružio: 17 Jun 2012
  • Poruke: 727

Opsirnije o Ishrani i Treningu mozes procitati na ova dva linka:

ISHRANA:http://lifesystem.rs/ishrana

TRENING:http://lifesystem.rs/trening

offline
  • Pridružio: 04 Mar 2012
  • Poruke: 903

angelika ::
Pored voća, koje svi manje-više volimo, tu je i manje omiljeno povrće. Brokoli, kupus i karfiol pored antikosidanasa za regenerciju tkiva sadrže i supstance koje imaju antiestrogeni efekat i povećavaju nivo testosterona. A testosteron je taj koji vas čini istrajnijim i efikasnijim u treningu. Uključite ovo povrće u ishranu i nećes se osećati “prebijeno” posle teretane.

Hmm ovo je zaista zanimljivo.
Inace testosteron sluzi (osim za misice) i za jos po nesto.. Zaljubljen

offline
  • Pridružio: 06 Nov 2014
  • Poruke: 12

Najbolje da je obrok izbalansiran, da ima sve nutrijente koji su nam potrebni i da je u tecnom stanju da bi se brzo apsorbovao u nasem organizmu.

Ko je trenutno na forumu
 

Ukupno su 689 korisnika na forumu :: 25 registrovanih, 8 sakrivenih i 656 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 3466 - dana 01 Jun 2021 17:07

Korisnici koji su trenutno na forumu:
Korisnici trenutno na forumu: A.R.Chafee.Jr., branko7, DH, Dukelander, Georgius, indja, lovac12, Marko Marković, mercedesamg, Oluj2.1, Oscar2, pedja.st, Recce, repac, rodoljub, Roman, Sale.S, sasash, sizif, Smiljke, The Joker, Vlada1389, voja64, wolf431, yrraf