Peugeot 307 1.4 HDI 2003.

9

Peugeot 307 1.4 HDI 2003.

offline
  • grbe 
  • Moderator foruma
  • Pridružio: 20 Maj 2007
  • Poruke: 3403

Srki94 ::
Kad smo već kod pranja, kako vi to radite ? Ja nikada sunđerom jer grebe, obično kompresorom skinem prašinu, pređem toplom vodom uz neki aditiv i posle ponovo kompresorom isperem šampon i na kraju obrišem mekim peškirima dok se ne osuši.
.

Opusti se malo, nije to beba pa da je poslije kupanja u peškire umotavaš.



Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
offline
  • Pridružio: 14 Feb 2008
  • Poruke: 12321

grbe ::Srki94 ::
Kad smo već kod pranja, kako vi to radite ? Ja nikada sunđerom jer grebe, obično kompresorom skinem prašinu, pređem toplom vodom uz neki aditiv i posle ponovo kompresorom isperem šampon i na kraju obrišem mekim peškirima dok se ne osuši.
.

Opusti se malo, nije to beba pa da je poslije kupanja u peškire umotavaš.


Mr. Green Ostaju fleke čak i kada je auto u hladu, a fleke ne podnosim jer izgleda kao da ga nisam oprao.
(Mada kao što rekoh, dok izađem na glavni put već ga usvinjim pa možda i preterujem zaista.)



offline
  • lnenad  Male
  • Stručni saradnik
    Web
  • Nenad
  • Arhitetak
  • Pridružio: 16 Jan 2007
  • Poruke: 2860
  • Gde živiš: Bijeljina

Apsolutno je normalno da ga mazis i pazis tako u pocetku, svako ko voli auta je to radio (a neki to nikad ne prestaju Smile )

offline
  • Pridružio: 14 Feb 2008
  • Poruke: 12321

Napisano: 09 Avg 2012 23:12

Danas sam sredio centriranje svetla "farova", jedno je bacalo previše dole a dugo previše gore, nije odokativno već je odrađeno uz pomoć one sprave u koju uperiš svetlo fara i meriš.
Takođe sam primetio da imam prašinu u faru, pitam se odakle ? Možda je bio otvaran i sl. Takođe jedan far je malo požuteo, dobio sam informaciju da postoji sredstvo kojim se far ispolira da se skine ta žuta boja.
Napunio sam 20l i sada merač meri pravilno, na polovini je što je 30l (10 je bilo ranije).
Takođe, ako je verovatni digitalnom merilu, trenutna potrošnja ide ispod 2l na niskim obrtajima pa do 8l preko preko 3k. Može sasvim normalno da se vozi 5. brzinom 80, putovao sam skoro 20km gde sam ga većinom vozio 90. Stabilnost je ok na tim brzinama.
Što se tiče kvačila, sve je gore i gore i uskoro ću da ga promenim. Lager je otišao (to je ono što se čuje kad pustim kvačilo), korpa je otišla dosta više nego što je bila, itd.

Dopuna: 11 Avg 2012 11:16

Ma hoće li mi neko objasniti, kako može dizelaš kome u specifikaciji piše da je 4.000 obrtaja maksimum, da ide preko 5 hiljada u brzini !? Gde je tu blokada ? Skinuta ? Danas mi se zaglavi menjač a juče izbaci iz brzine, uz to motor je počeo da zvuči kao kanta koja zvecka, ja razmišljam da vratim ovo na plac... Em moram kvačilo da menjam, em ako je motor otišao + dijagnostika jer mi se pojavila greška danas, tj. samo zvuk se čuo, ko zna kako je ovo voženo a već je počelo da se raspada.
Ok je uložiti na sitnice, pa hajde i kvačilo ali ako moram generalnu da radim, taj auto ne vredi onoliko koliko sam platio već ko zna koliko manje. Znači danas sam se toliko iznervirao da me glava boli ...

offline
  • Acid_Burn  Male
  • Moderator foruma
  • Glavni moderator foruma Zabava
  • Hellraiser
  • Demon to some. Angel to others
  • Pridružio: 07 Jan 2005
  • Poruke: 25503
  • Gde živiš: Beneath the Black Sky

Ako ga i vratiš na plac pitanje da li će ti vratiti punu sumu koju si platio.

offline
  • Pridružio: 14 Feb 2008
  • Poruke: 12321

Acid_Burn ::Ako ga i vratiš na plac pitanje da li će ti vratiti punu sumu koju si platio.

Neće, uzimam u zamenu drugo vozilo uz njegovu ili moju doplatu, "će se nađemo" su bile njegove reči ali povraćaj cele svote novca nije moguć.
Evo sada radi normalno motor.
Najgore je što je pištao bez ikakve greške ili indikatora, dakle pojma nemam šta je bio problem u tom trenutku, sinoć dok sam ga okretao čuo sam neki lupanj koji je strašno podsećao na udarac, no nisam ništa udario već mislim da je bio menjač.

Jutros dok sam izlazio sa nekog parkinga ladno neće da ubaci u prvu, ok možda sam loše stao, ubacim u prvu i krenem on sam izbaci i ugasi se (kad sam ubacio u prvu i pustio kvačilo), pokrenem motor ponovo, nabijem gas i izađem na put, ladno obrtaji odlaze preko 5k a motor od 2000 - 3000 zvecka, i to samo do četvrte brzine.

Da star bude još i gora, ispred mene stoji neki parkiran auto, ja nagario, kad iza vidim rotaciju GUZ - Glavom U Zid Ono presretači u nekom sivom autu zaustavili nekog, srećom nisu me dirali a mogli su da mi uzmu vozačku. I tako došao sam kući, sad upalim radi sve normalno, ne bruji motor, ništa. Stvarno ne znam više, iznervirao sam se strašno danas, kad odem u Ćupriju prvo ću na servis kod prijatelja da ga odvezem pa u ovlašćeni, da pregledaju sve i kažu mi šta je problem, jer ako je zaista otišao motor a blokada skinuta i pred crkavanjem, vraćam ja ovo pa nek on da nekom drugom auto, ima tamo na placu dosta izbora. Strava i užas... nije to benzinac pa da ga vozim na 5k, ali ako ga je onaj vozio tamo na 5k onda neka hvala, to je rikavela odavno čim zvrčka ovako...

Ne znam stvarno, hajde videću šta će biti u servisu pa ću javiti a do tada ću otići do placa i razgovarati sa vlasnikom, hoću da mi nađe delove koji mi fale.

offline
  • Osvjedodžbeni spretnik munjarstva
  • Pridružio: 04 Jul 2011
  • Poruke: 5424
  • Gde živiš: Beograd

Uzrok zveckanju može vrlo lako da bude neki ne pritegnut metalni deo, prilično lako se razlikuje ukoliko je taj zvuk u motoru, ali za to je već potreban neko iskusniji da proceni. Ne znam šta da ti kažem oko tog vraćanja...

offline
  • Acid_Burn  Male
  • Moderator foruma
  • Glavni moderator foruma Zabava
  • Hellraiser
  • Demon to some. Angel to others
  • Pridružio: 07 Jan 2005
  • Poruke: 25503
  • Gde živiš: Beneath the Black Sky

Citat:sinoć dok sam ga okretao čuo sam neki lupanj koji je strašno podsećao na udarac, no nisam ništa udario već mislim da je bio menjač.

Odakle se čuo udarac i prilikom koje radnje?

Ako si okretao volan i čuo se taj zvuk moguće da ti je letva volana zrela za servis.

Isto tako može da bude i nosač motora koji zna da lupa kada je zreo za zamenu

Što se tiče kvačila:

Kvačilo testiraj tako što ćeš ubaciti u brzinu i polako puštaj kvačilo ako se auto ugasi kada skroz pustiš kvačilo,kvačilo može još da izdrži.

Ako auto počne da se trese i na kraju se ne ugasi lamela je pojedena idi i menjaj set kvačila.

Mada bi ja u svakom slučaju menjao set kvačila jer ipak se radi o polovnjaku.

Što se tiče zveckanja od 2000-3000 rpm teraj kod majstora neka ti proveri EGR ventil koji kod dizelaša zna da pravi probleme kada je prljav.

Za menjač ako sam ispada iz brzine ne bih da te plašim ali to će ti biti skupa avantura jer bilo šta da se radi na menjaču on mora da se otvara....

Iz iskustva koje sam imao sa službenim kolima kada je menjač ispadao iz treće brzine popravka menjača na Z10 je pre godinu ipo dana koštala 1700 EURa

offline
  • Pridružio: 14 Feb 2008
  • Poruke: 12321

@ivanče
Zvecka baš u motoru i to je više zvuk, kako da ti objasnim, nije baš zveckanje nego zvrčkanje, kao da nešto nije pritegnuto u samom motoru i da skacka gore dole brzo.

@Acid
Smotao sam i krenuo nazad, ne sećam se tačno da li sam motao baš u tom trenutku kada se čuo zvuk. Došao je iz haube a meni se učinilo da sam udario desni branik (po zvuku sam procenio).
Često kada okrećem volan mogu čuti krčanje ako je auto pri ručni ili na kočnici.
Moguće je da su nosači motora loši pa da se tu čuje zveckanje, motor se trese malo više ali nije baš previše da se ja kao laik zabrinem.
Korpa jeste otišla skroz, može drugom krenuti a da se ne ugasi, isto tako prvom bez gasa ali hajde probaću opet, rekoh da sam to planirao da menjam kada uzmem gume ali ovo mi sada menja celu stvar jer ne želim da ulažem u auto ako znam da na placu neće priznati popravke.
Što se tiče menjača, napisao sam gore šta mi se desilo.

Znate kako, ja ću ovo u Jagodinu u ovlašćen servis, da pogledaju ljudi pa makar koštalo i 100 E samo da pogledaju, ako zaista ima da se uloži još više od 300-500 E vratiću ga i uzeti nešto drugo jer iskreno, ovaj auto me je skroz potrošio i poslednja stvar koja mi treba sada bi bila neka popravka koja košta dosta.
Uz to sam ga i preplatio, nije vredeo 3850...

offline
  • Recoba20  Male
  • Stručni saradnik
    Umrežavanje
  • Pridružio: 19 Apr 2003
  • Poruke: 2711
  • Gde živiš: Beograd

Acid_Burn ::Što se tiče kvačila:

Kvačilo testiraj tako što ćeš ubaciti u brzinu i polako puštaj kvačilo ako se auto ugasi kada skroz pustiš kvačilo,kvačilo može još da izdrži.

Ako auto počne da se trese i na kraju se ne ugasi lamela je pojedena idi i menjaj set kvačila.


Ovo nista ne pokazuje. Ja opusteno, na ravnom, krecem samo dizanjem kvacila, bez pritiskanja papucice gasa i kola sama idu (dok god je ravno i blago uzbrdo). (Clio 2 1.5dCi) Tako je bilo i pre zamene kvacila (korpa, lamela, druk lezaj).

Ko je trenutno na forumu
 

Ukupno su 512 korisnika na forumu :: 9 registrovanih, 1 sakriven i 502 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 3466 - dana 01 Jun 2021 17:07

Korisnici koji su trenutno na forumu:
Korisnici trenutno na forumu: A.R.Chafee.Jr., aboris, arsa, Drug pukovnik, Milos ZA, sokars, Toni, VJ, 79693