Peugeot 307 1.4 HDI 2003.

4

Peugeot 307 1.4 HDI 2003.

offline
  • Fil  Male
  • Legendarni građanin
  • Pridružio: 11 Jun 2009
  • Poruke: 16362

Citat:ali isto tako je i loše menjanje na velikim obrtajima

Mogu li da znam razlog ove tvrdnje? Zasto je lose Smile



Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
offline
  • Pridružio: 14 Feb 2008
  • Poruke: 12321

ThePhilosopher ::Citat:ali isto tako je i loše menjanje na velikim obrtajima

Mogu li da znam razlog ove tvrdnje? Zasto je lose Smile


Ne znam, mislim da nije pametno gurati motor na 4k (iako može on i preko mislim da je na 4k blokada koja ti resetuje motor) i menjati brzine, na taj način idem 80 drugom i čini mi se da životni vek motora splasava ? Mislim ne znam stvarno ali nelogično mi je da na dizelašu preko 3k menjam. Ne znam stvarno, vozio sam i benzinca i dizelaša ranije i opet nikada nisam išao pri kraju već neku ekonomičnu vožnju, problem je izgleda to što nisam još navikao na 1.4 motor pa mi je sve čudno ali ima vremena.


@Rank
Hvala, to me je plašilo malo i bio sam nesiguran Ziveli

Ja i ne gledam na tablu dok vozim i samo povremeno bacam pogled na brzinu jer imam osećaj nekada da vozim 50 dok recimo vozim 70. Menjam pri sluhu, inače tako sam i polagao jer jugo nije imao broj obrtaja pa sam na sluh morao da procenim.
Volim i ja da mi prede auto i da se ne cima samo kažem, hvala, još uvek se navikavam na auto pa se desi i da cimam non-stop gas dok ćale koji vozi drugog dizelaša od 130KS vozi ovog mog kao da ga poznaje 100 godina. Shocked

@All

Popravio sam farove i poziciju uz ćaleta, jedna sijalica koja je pregorela je bila uzrok nepravilnosti rada na oba fara, stop svetla i poziciju, tako da smo je zamenili sada i sve radi u redu.
Još samo display da se sredi ako može.



offline
  • Osvjedodžbeni spretnik munjarstva
  • Pridružio: 04 Jul 2011
  • Poruke: 5424
  • Gde živiš: Beograd

Tek sam sad video temu. Čestitke Srki, i da te lepo služi! Ziveli

Citat:Mogu li da znam razlog ove tvrdnje? Zasto je lose Smile
Bolje da ne znaš... Mr. Green

offline
  • lnenad  Male
  • Stručni saradnik
    Web
  • Nenad
  • Arhitetak
  • Pridružio: 16 Jan 2007
  • Poruke: 2860
  • Gde živiš: Bijeljina

Srki94 ::ThePhilosopher ::Citat:ali isto tako je i loše menjanje na velikim obrtajima

Mogu li da znam razlog ove tvrdnje? Zasto je lose Smile


Ne znam, mislim da nije pametno gurati motor na 4k (iako može on i preko mislim da je na 4k blokada koja ti resetuje motor) i menjati brzine, na taj način idem 80 drugom i čini mi se da životni vek motora splasava ? Mislim ne znam stvarno ali nelogično mi je da na dizelašu preko 3k menjam. Ne znam stvarno, vozio sam i benzinca i dizelaša ranije i opet nikada nisam išao pri kraju već neku ekonomičnu vožnju, problem je izgleda to što nisam još navikao na 1.4 motor pa mi je sve čudno ali ima vremena.



Nije tacno, nije zdravo za motor trositi ga na 90% od maksimumalnog broja obrtaja ali nista lose se nece desiti motoru ako ga vozis malo jace, uostalom, nisu auta pravljena da bi se mazila Smile

offline
  • Osvjedodžbeni spretnik munjarstva
  • Pridružio: 04 Jul 2011
  • Poruke: 5424
  • Gde živiš: Beograd

lnenad ::
Nije tacno, nije zdravo za motor trositi ga na 90% od maksimumalnog broja obrtaja ali nista lose se nece desiti motoru ako ga vozis malo jace, uostalom, nisu auta pravljena da bi se mazila Smile

A takođe nije dobro ni siliti motor na malim obrtajima, tj. šaltati ako nema dovoljno snage da pristojno povuče.

offline
  • Pridružio: 14 Feb 2008
  • Poruke: 12321

Evo malo sam ga cimao danas, treća 90 bez problema međutim retko se dešava to tj. neću stalno da ga "silim". Probao sam i ABS jer mi se kontrolna lampica ne pali prilikom kontakta, radi lepo a pali se samo pri otkazivanju istog.

Uverio sam se da može da povuče muški iako je 1.4 danas, znači druga 70, treća može i 100 bez problema ali to je već neki plafon no morao sam da se uverim radi sebe da bih mogao da procenim pri preticanju, ipak nije isto preticati vozilom od 2000 cc kad znaš da će začas nabiti i vozilom od 1400 cc.

Šta znam, kažem meni je odličan, lepo vuče i može lepo da se vozi, odličan mi je auto Smile

offline
  • Pridružio: 02 Sep 2008
  • Poruke: 4090
  • Gde živiš: Bg

Samo gas i ne brini ništa.

Inače sve najbolje i da te dobro posluži.

offline
  • Recoba20  Male
  • Stručni saradnik
    Umrežavanje
  • Pridružio: 19 Apr 2003
  • Poruke: 2711
  • Gde živiš: Beograd

ivance95 ::lnenad ::
Nije tacno, nije zdravo za motor trositi ga na 90% od maksimumalnog broja obrtaja ali nista lose se nece desiti motoru ako ga vozis malo jace, uostalom, nisu auta pravljena da bi se mazila Smile

A takođe nije dobro ni siliti motor na malim obrtajima, tj. šaltati ako nema dovoljno snage da pristojno povuče.


Najbolje je pridrzavati se uputstava koje je proizvodjac dao.
Vozim Renault Clio II 1.5dCi i po uputstvu proizvodjaca, kad upalim, krecem odmah, nema cekanja da se motor ugreje. Polako se vozi dok se motor ne zagreje, promena u veci stepen prenosa ide maksimalno na 2000obrtaja, kad postigne radnu temperaturu, onda moze i do 2500obrtaja. Tako vozim vec godinu i po, potrosnja mi je po fabrickim specifikacijama uz odstupanja +-0,5L.

offline
  • soxxx 
  • Prijatelj foruma
  • Pridružio: 25 Maj 2005
  • Poruke: 1482
  • Gde živiš: Gracanica, Kosovo

Citat:Volim i ja da mi prede auto i da se ne cima samo kažem, hvala, još uvek se navikavam na auto pa se desi i da cimam non-stop gas dok ćale koji vozi drugog dizelaša od 130KS vozi ovog mog kao da ga poznaje 100 godina.
To se zove iskustvo. Wink Nakon nekoliko godina i ti ces se, kada sednes u tudji auto, brze prilagodjavati i manje gresiti.

Moje neko pravilo za brzine je:
1 brzina - start
2 brzina - odma' nakon prve (osim u retkim slucajevima kada malo zgazis da se izvuces)
3 brzina - 40
4 brzina - 60
5 brzina - 80

Naravno ima izuzetaka, nekad promenim u trecu pri 30, nekada 50, nekada i vise... Sve to zavisi i od uslova puta, uzbrdica, preticanje, saobracaj ispred itd.
Motor na nizim obrtajima ima slabije podmazivanje, najoptimalniji rad je oko 3000 o/min za benzince, za dizele je verovatno nesto nize, mozda oko 2000 o/min. Tada motor ima najbolje podmazivanje, i najmanje je opterecen jer pri tim obrtajima ima dovoljno obrtnog momenta da radi bez naprezanja. Barem su me tako ucili.
I tebi kad trcis je teze dok podjes i uhvatis zalet, lakse kad odrzavas neki polu-spori tempo, a najbrzi si u sprintu - ali ne mozes dugo tako, samo na kratko jer brzo izgubis dah. Wink

offline
  • Pridružio: 14 Feb 2008
  • Poruke: 12321

@klodovik
Hvala Ziveli

@Recoba20
Jedino uputstvo koje ja imam je na Holandskom tako da mi ništa ne znači, na netu nisam uspeo da pronađem ceo priručnik za korisnike vozila, na žalost, tako da zaista ne znam da li je uopšte i na koliko preporučeno.
Svoju potrošnju nisam još video ali kada sam ga uzeo pisalo je 6.2l /100 km. Juče mi se upalila rezerva ali opet, nisam znao koliko ima litara u rezervoaru, pretpostavljao sam oko 4-5 a sada mislim da je na 3 l.
U priručniku piše da od trenutka rezerve može da se vozi još najmanje 50km no neću da rizikujem i natočiću 3-4 l na lokalnoj pumpi ovde sutra pa ću na Eko pumpi da sipam ostatak.

@soxxx
Nešto slično je i kod mene samo što ja šaltam na oko 2.8-3k. Ćale svog Mondea šalta na 2.5k - 3k. uglavnom, mada je njemu svejedno jer je dosta jači auto. Ma polako, naviknuću se mada još uvek nemam poverenja pri preticanju tako da ću sa tim da iskuliram neko vreme sem kada baš nije potrebno tipa neki traktor i sl. što je česta pojava ovde...

@Tema

Zvao sam sada u Jagodini ovlašćeni servis, 38-39,000 RSD košta veliki servis samo nisam siguran da li je pametno da rizikujem i vozim preko 100km do Jagodine ili da odradim ovde servis kod lokalnog majstora.
Ovi u ovlašćenom daju 80,000 km garancije ili 5 godina. Videću, mislio sam da je u ovlašćenim servisima dosta skuplje servisiranje. Ulje mi je već skroz zeznuto, ko zna od kada nije menjano.

Inače u to servisiranje spada : zupčasti kaiš, 2 španera zupčastog kaiša, kaiš sa kanalima, vodena pumpa, antifriz, filter ulja, vazduha i klime, ulje Total 5W40
Samo se nigde ne pominju ostala dva španera jer 1.4 HDI ima 4.

U proseku skuplje za oko 100 E od drugih velikih servisa za Pežoe.

Ko je trenutno na forumu
 

Ukupno su 530 korisnika na forumu :: 18 registrovanih, 5 sakrivenih i 507 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 3466 - dana 01 Jun 2021 17:07

Korisnici koji su trenutno na forumu:
Korisnici trenutno na forumu: A.R.Chafee.Jr., amaterSRB, BSD, Gama, helen1, ivicasimo, Marko Marković, mercedesamg, Mercury, milos.cbr, Oluj2.1, sakota79, sokars, Sr.Stat., t.mile, Username1000, Wisdomseeker, zoranis