Peugeot 307 1.4 HDI 2003.

6

Peugeot 307 1.4 HDI 2003.

offline
  • Pridružio: 02 Sep 2008
  • Poruke: 4090
  • Gde živiš: Bg

Nema, sada sam i ja gledao u TecDoc-u. Samo jači agregati imaju, što je dobro u ovom slučaju.



Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
offline
  • soxxx 
  • Prijatelj foruma
  • Pridružio: 25 Maj 2005
  • Poruke: 1482
  • Gde živiš: Gracanica, Kosovo

Srki94 ::
@soxx
Ja stvarno ne znam više, nije se nigde pomenulo da ovaj model ima 110 ks, pominjalo se remapiranje na 100 ks, ima 1398 cc i 50KW, to piše u saobraćajnoj.

MOj odgovor se odnosio na @rank-ov odgovor, ali tek sad vidim da je on odgovarao @lnenadu, tako da neznam dal je mislio na tvoj motor, ili njegov.

DV4 1.4 motor postoji u verzijama sa i bez plivajuceg zamajca (postoji takav kao rezervni deo za DV4), samo ne mogu da nadjem tacno od kada su poceli da ih stavljaju, mislim da je negde oko 2011.



offline
  • rank  Male
  • Ugledni građanin
  • Pridružio: 30 Avg 2010
  • Poruke: 329
  • Gde živiš: Tu negde u okolini

soxxx ::Srki94 ::
@soxx
Ja stvarno ne znam više, nije se nigde pomenulo da ovaj model ima 110 ks, pominjalo se remapiranje na 100 ks, ima 1398 cc i 50KW, to piše u saobraćajnoj.

MOj odgovor se odnosio na @rank-ov odgovor, ali tek sad vidim da je on odgovarao @lnenadu, tako da neznam dal je mislio na tvoj motor, ili njegov.

DV4 1.4 motor postoji u verzijama sa i bez plivajuceg zamajca (postoji takav kao rezervni deo za DV4), samo ne mogu da nadjem tacno od kada su poceli da ih stavljaju, mislim da je negde oko 2011.


Odgovarao sam @Inenad-u, njegov C5 ima 110ks

Jedna prica se protegla ovde u vezi zamajca. OK je to znati imas li plivajuci, takodje i to koliko kosta nov itd, medjutim.
Plivajuci zamajac nije deo koji odlazi tek tako preko noci. Nekome ce trajati 50k, nekome 100k, a nekome i preko 200k. Dakle to nije nesto sto se menja godisnje, kao recimo kada se radi vel. servis, vec onda kada je to potrebno.
Neko ce reci, OK, ali to je polovan auto koji je presao dosta, te treba razmisljati i o tome. Rekao bih, OK treba razmisljati, ali onda treba razmisljati i o svim drugim stvarima. Na polovnjacima uglavnom turbina zvizdi, te koliko kosta zamena iste i to polovne reparirane iz nekog servisa koji se time bavi. Pa ni sama reparacija postojece nije zanemarljiva, te ide oko 200e plus ruke da vam istu skinu i vrate ukoliko to ne znate sami. Takodje i bosh pumpa posto je dizel u pitanju, moze otici. reparacija iste moze biti 700e.
Jednostavno receno, kupovinom polovnog auta imate macku u dzaku, i niko vam sa sigurnoscu ne moze reci da ce nesto trajati. Licno sam misljenja da o tome ne treba toliko razmisljati iz razloga koji sam naveo.
Kupovinom polovnjaka neko ce se usreciti, a neko ce proklinjati dan kada je auto kupio.
Kada kupujete auto, ukoliko budete o tome razmisljali, nikada ga necete ni kupiti. Kupujte auto da bi ste ga vozili, a ne popravljali, te ukoliko se nesto nezeljeno i dogodi, sta je tu je. Niste imali srece i to je to.
Obratite paznju na ono sto se vidi i cuje, a ono sto ne mozete videti. kako se kome zalomi.

offline
  • Lorki  Male
  • Moderator foruma
  • Sasa
  • Pridružio: 21 Nov 2006
  • Poruke: 2576
  • Gde živiš: U automobilu ...

Srki94 ::
O kvačilu:
Trese se auto kad sporo pustam kvačilo GUZ - Glavom U Zid
Jeste visoko, nije na kraju ali pred kraj pusta.


Sto znaci da ti je lamela pri kraju i da pocnes da sakupljas kintu za istu.

offline
  • oblak  Male
  • Legendarni građanin
  • Glavni moderator foruma Mobilni telefoni
  • LEBE KISELI
  • Pridružio: 14 Feb 2005
  • Poruke: 6355

+1 za kvacilo...ide ceo set...prilicno skupo Sad
To je prvo sto ode na polovnjacima neki prodju jeftino (pezo 206 1.6 HDI ceo set kosta oko 13000 din Smile) ,a neki prilicno skupo (pasat 2.0L CC 90 000 din Mr. Green).
Vozio sam bas taj pezo skoro, slab motor za toliki auto nikako nisam bio zadovoljan, za "po gradu" je isuvise veliki i nepregledan (gori je samo fiat stilo) za otvoreni put ubrzava sporo i tromo, mozda je do primerka koji sam vozio, mada je redovno servisiran, kupljen u istom servisu salonu sa predjenih 90 000 'iljada...
Takav isti pezo sa 2.0L HDI agregatom ide kao vetar Smile.

offline
  • Pridružio: 14 Feb 2008
  • Poruke: 12321

Ako sam u pravu za 307 je oko 200 E ceo set, što opet jeste skupo ali ću se potruditi da ja zaradim to jer je ćale već pukao dosta, ostali smo bez dinara Mr. Green

Pa jeste trom auto, desilo mi se da mi se ugasi juče jer nije imao dovoljno snage u drugoj brzini, no to je stvar navike mene tako da će se popraviti uskoro. Meni je ubrzavanje u redu, drugom 70 za veoma kratko vreme, malo duži put, sasvim dovoljno kad ga razvučeš.
Čitam iz iskustva ostalih, 1.6 motori su najbolji, zlatna sredina, za 307. Da sam imao izbor između 1.6 i 1.4 uzeo bih 1.6 jer je registracija ista.
Opet, gledam izbor, da sam uzeo Focus-a opet bi isto bilo sa 1.4 motorom jer su vozila preteška.

Što se tiče preglednosti, nervira me samo pozadi ona masa između prozora i zadnjeg vetrobrana, prevelika je i baš se primeti i kvari vidljivost, sve ostalo je ok.
Takođe nije okretan auto uopšte, mnogo mu treba da napravi pun krug, skoro kao Mondeo-u.
Nadao sam se da će biti veoma okretan jer je Francuz, Renault 21 može da se okrene na običnom putu i da ne pregazi van Smile

Što se tiče ovog kvačila, može da se pokvari bilo kada, nije bezbedno voziti auto duže ?

offline
  • lnenad  Male
  • Stručni saradnik
    Web
  • Nenad
  • Arhitetak
  • Pridružio: 16 Jan 2007
  • Poruke: 2860
  • Gde živiš: Bijeljina

Kao neko ko je iskusio velike probleme sa kvacilom, tj. eksplodiralo mi je dok sam bio na autoputu, ako su u pravu ja bih to odmah mjenjao Smile

offline
  • Acid_Burn  Male
  • Moderator foruma
  • Glavni moderator foruma Zabava
  • Hellraiser
  • Demon to some. Angel to others
  • Pridružio: 07 Jan 2005
  • Poruke: 25503
  • Gde živiš: Beneath the Black Sky

oblak ::+1 za kvacilo...ide ceo set...prilicno skupo Sad
To je prvo sto ode na polovnjacima neki prodju jeftino (pezo 206 1.6 HDI ceo set kosta oko 13000 din Smile) ,a neki prilicno skupo (pasat 2.0L CC 90 000 din Mr. Green).


Kod mene na daewoo nexia-i set kvačila 17500 din.

Ispade daewoo skuplji od francuza GUZ - Glavom U Zid

offline
  • Pridružio: 14 Feb 2008
  • Poruke: 12321

Nije lamela izgleda, auto kreće "pod ručnu", možda je samo korpa.
Sve u svemu majstor će pogledati kad mi radi servis, možda je preslab motor za tu masu pa se muči kad polako dajem gas i pustam kvačilo.
Ako jeste i ako mora ceo set najverovatnije ću menjati čim mogu.

offline
  • Pridružio: 07 Jun 2012
  • Poruke: 30

Ako ti automobil krece dok je pod rucnom, mozda ti rucna nije ispravna.

Ko je trenutno na forumu
 

Ukupno su 885 korisnika na forumu :: 27 registrovanih, 3 sakrivenih i 855 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 3466 - dana 01 Jun 2021 17:07

Korisnici koji su trenutno na forumu:
Korisnici trenutno na forumu: A.R.Chafee.Jr., amaterSRB, Apok, babaroga, bojanM84, crnitrn, djboj, djordje92sm, hatman, ivica976, MarKhan, MB120mm, mustangkg, nenad81, novator, panonski mornar, pein, robytz, sabros, segax1, Snorks, tanakadzo, theNedjeljko, time, Toni, voja64, zixmix