Oxygen intelligent

6

Oxygen intelligent

offline
  • Sad radim sve ono što pre nisam stizao.
  • Pridružio: 17 Maj 2006
  • Poruke: 18429
  • Gde živiš: I ja se pitam...

Idejama nikad kraja, a mašta bez granica...Pre nekoliko minuta gledam reklamu za jednu marku mineralne vode. Ukoliko nju budemo koristili, izbećićemo mogućnost da zaratimo sa vanzemaljcima GUZ - Glavom U Zid GUZ - Glavom U Zid



Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
offline
  • Pridružio: 13 Jun 2009
  • Poruke: 777

Silija ::e, da, izgleda sasavo, ali deluje. takodje jedna koja je prevazisla sebe. za kosmodisk je bila, dum-dum smešak (kosmodisk je medicinsko pomagalo za poboljsanje rada zglobova i otklanjanje bolova u kicmi). ovo sto se pojavilo posle izgleda sasavo, ali mene glava vise ne boli je "sitna kradja".

Da, saglasna sam,Silija. Ja sam ih pomesala Wink



offline
  • Sad radim sve ono što pre nisam stizao.
  • Pridružio: 17 Maj 2006
  • Poruke: 18429
  • Gde živiš: I ja se pitam...

Moram i ovde da se setim udava iz ''Mladinske knjige''. Svake nedelje (prosečno) stigne mi hrpa pošte (e, koliko samo taj papir košta) gde me oni obaveštavaju da imam jedinstvenu šansu da dobijem priliku i osvojim ne znam koliko...Naravno, samo da naručim ''knjižicu'' koju mi nude.

offline
  • Pridružio: 21 Okt 2007
  • Poruke: 127
  • Gde živiš: somewhere...

Sirius ::Idejama nikad kraja, a mašta bez granica...Pre nekoliko minuta gledam reklamu za jednu marku mineralne vode. Ukoliko nju budemo koristili, izbećićemo mogućnost da zaratimo sa vanzemaljcima GUZ - Glavom U Zid GUZ - Glavom U Zid

Hahahaa Laughing

A što se tiče onog što stiže na kućnu adresu - to je i mojoj majci stizalo. Pobogu, čemu više neće pribeći da bi prodali svoje proizvode. Samo čekam kad će nam se useliti u ormare i proganjati nas svake noći...

offline
  • Pridružio: 14 Okt 2008
  • Poruke: 607

Ja sam doživela da me telefonskim putem pitaju hoću li doći u taj i taj restoran da primim kuhinjski set koji sam osvojila kao nagradu. Naravno, pitala sam dotičnu osobu da li svojim imenom stoji iza firme koja me je nagradila i uporno sam je pitala kako joj je ime. Tada sam počela da vičem i da joj govorim ružne reči i da je psujem, na što se ona zgražala rečima "Bože, bože", a ja nisam stigla da je pitam zašto uzima božje ime u usta. Poludela sam jer je nagrada glasila na moju mrtvu majku koja je više godina bila nepokretna i nije bilo šanse da učestvuje u bilo kakvoj nagradnoj igri. Onda sam se smirila, a htela sam da pozovem inspekciju i da kažem da dođu u taj restoran u određeno vreme... Ništa od toga nisam uradila, pa to nam je svakodnevica.

offline
  • Pridružio: 13 Jun 2009
  • Poruke: 777

Ubedljivo najveci krs je, po mom misljenju:
"Mama gde je sunce".... "U frizideru zlato" GUZ - Glavom U Zid


"Imam jos samo deset sekundi..."- reklama za podove ili tepisone "Grmeč", ako se ne varam. Reklamirao ih je simpatični brkati bucko u plavom radničkom kombinezonu.

Zatim ... "Noblice, noblice, sidjite sa police... "

offline
  • Pridružio: 18 Feb 2008
  • Poruke: 987
  • Gde živiš: na putu za jedno ostrvo

ja bih samo da vas podsetim da se vise skoncentrisemo na jezicki deo reklame i zloupotrebu jezika u istima. kao i da postujemo i pozitivne primere, a ne samo one koje nas nerviraju. osim toga, nije rec iskljucivo o gramatickoj ili stilskoj nepravilnosti, vec o ozbiljnoj manipulaciji pri cemu jezik postaje glavno sredstvo i instrument za postizanje cilja.

ja slabo gledam reklame na televiziji. tacnije, izbegavam ih. kad mi stignu te poruke od mladinske knjige, to i ne otvaram. ne gledam ove licitacije na svim mogucim televizijama. ipak, neko vece me zakaci jedna licitacija na RTS-u. mislim da sam razrogacila oci posto sam cula da cete, kada pozovete, biti obavesteni o STATUSU VASE PORUKE, odnosno da li treba da uputite jos neki poziv, jer vasa ponuda NIJE NI JEDINSTVENA NI NAJNIZA, te budete uporni dok ne dobijete odgovarajuci odgovor!!! Naravno, iznos koji ponudite VI NE PLACATE, TO NIJE CENA PORUKE. Platicete samo ako vas izvuku. (A ono sto cete platiti za gomile poruka, to nikom nista).

elem, OBESMISLJENOST dobija smisao ako vam se saopsti ozbiljno, ljubazno i jezicki pravilno. osim toga, atak na inteligenciju gledalaca je potpun: mi ne nudimo neki tamo audi i ne krademo ovim reklamiranjem. mi nudimo obican fiat punto i prikazujemo vam obicne gradjane koji ga svakodnevno dobijaju. dakle, sve pare koje ulozite idu SAMO U BUBANJ iz koga i vi mozete biti izvuceni. malo je reci SRAMOTA. rekoh negde na pocetku i ponovicu: ovo je zaista za sud. samo ne znam ko je odgovoran za to.

offline
  • Sad radim sve ono što pre nisam stizao.
  • Pridružio: 17 Maj 2006
  • Poruke: 18429
  • Gde živiš: I ja se pitam...

Interesantno razmišljanje. Pretpostavljam da ste gledali film ''Quiz Show''. U njemu se organizatori bave svesno i smišljeno prevarom koja je , ustvari, rupa u zakonu. Niko učesnike na to nije terao, sami su pristali.
Tako , izgleda, razmišljaju i organizatori ovih masovnih prevara kod nas. Nikome nisu prislonili pištolj na čelo i naterali ga da uzme telefon u ruke i uzalud napravi astronomski račun. Sramota jeste mala reč za tu vrstu ''poštene prevare''. Skotovi se igraju ljudskim beznađem, a to smo već gledali u filmu ''Konje ubijaju, zar ne''. Nešto sam o tome svojevremeno pisao u ''Vremenu'', baveći se surovim kvizovima na jednoj našoj skorojevićkoj televiziji. Reklame su nam postale , uglavnom, jedna velika, priznata laž i to više niko ne krije...ali zato pokušaja da te laži spakuju u jezičke ''oxygen intelligent'' spotove - nikad dosta (njima), do sledećeg trika. Živimo u surovom, vučjem vremenu u kome neki misle da je sve dozvoljeno.

http://www.vreme.com/cms/view.php?id=367882

offline
  • Pridružio: 18 Feb 2008
  • Poruke: 987
  • Gde živiš: na putu za jedno ostrvo

siriuse, odlican ti je tekst, bas da se covek oseti osvezeno kad ga procita. ako pocnem o kvizovima, ima da bljujem vatru kao zmaj, sto nije za javno izrazavanje. smešak te cu malo izokola, cisto da se smirim, da kazem sledece: nagradne igre postoje odvajkada i znamo kako to funkcionise. no, nije isto imati jedan loto i jedan bingo, a onda, pored toga, i gomiletinu drugih nagradnih igara iza kojih stoje, da ih tako nazovem, telefonske kompanije. osim toga, uzmemo li u obzir vreme u kome zivimo, nekako covek i da shvati da se to pojavljuje na odredjenim televizijama. ovakva pojava na javnom servisu moze da bude opravdana jedino ukoliko isti uzima veci procenat i daje ga za proizvodnju obrazovnih, dramskih, serijskih sadrzaja. onda to donekle moze da ima smisla.

poplava obesmisljenih kvizova jeste jedan od krivaca i za usvajanje nepravilnog izrazavanja i za prihvatanje neznanja kao znanja. postoji, medjutim, jedan tip kviza koji je atak na ljudsku psihu i integritet. ne pratim te stvari, te ne mogu da govorim o razvojnom putu tog fenomena. mislim da se pojavio najpre na pink-u u jutarnjem terminu (ah, domacice, zahvalna ste li publika) i da su ga onda usvojile brojne lokalne televizije i televizije slabijeg dometa i praznih budzeta. pogadja se rec, a valjda su data pojedina slova. kad pogodite, dobijte 1-3 hiljade evra, recimo. u medjuvremenu voditeljka maksimalno vredja i ponizava gledaoce, a onima koji se jave podilazi. taj recnik me direktno asocira na komunisticke cistke (ako smem da kazem): "pa, to je jedna sasvim obicna rec, vi to svaki dan koristite, ajde mucnite malo glavom, cemu vam ona sluzi, valjda ste malo i mastoviti, nemojte biti lenji, pa sta ja ovde radim, cekam da se vi javite, a vi nista....." "ne, nije ta rec, ali to je odlicno razmisljanje, zaista pametno, lepo ste se setili, ali nije to rec koju trazimo i za koju dajemo dve hiljade evra". sustina cele price je u CEKANJU DA DOBIJETE VEZU I UKLJUCITE SE U PROGRAM koje vam pojede po nekoliko hiljada dinara za tren oka. impulsi odjednom imaju neku novu cenu.

dakle, nije samo stvar u jezickoj pravilnosti ili stilu. rec je i o postenju. postalo je sasvim normalno koristiti jezik u nepostene svrhe. a to vec nije normalno.

offline
  • natrix 
  • Zauvek prijatelj foruma
  • Pridružio: 21 Nov 2007
  • Poruke: 2196

Za promenu da ne budu samo reklame vizuelnih medija, malo sam dok sam išla na posao i vraćala se -hvatala- uz put šta nam mogu poručiti bilbordi i displeji na javnim mestima...
Pa sad evo nekih:

Reklama za jedan Frikom sladoled:

Ukus koji razotkriva užitke!
Bebee Dol

Reklama za mercedes benz:

Najracionalniji luksuz na svetu.

Hm, pa kad neko ima para da već kupi taj mercedes njemu racionalnost nije bitan faktor..

Reklama za megamarket Pevec koja ima dvostruku ulogu tačnije reklamu- reklama za Pevec i Daciju, inače potpuno je svejedno kojim će nam kolima ili kamionima prevesti robu do kuće

Kupujte sa osmehom!
Peveca pola u Dacija kola!
Mali, brzi, veliki!

Akcija besplatne voznje Dacijom za kupovinu veću od 10000 dinara!

A ovo je fora:
Čudo u Srbiji!
Progovorite engleski za 20 dana.
Britanicca school.
A ako se desi čudo da ne progovirte engleski tada idete gratis.

Ne zna se šta je veće čudo od ova dva..


I na kraju čarobna metla Mr. Green

Metla DuActiva!
Oslobodite se prašine!
Sa novom metlom DuActiva.
DuActiva ima potpuni kontakt sa podom! (ejjj potpuni kontakt sa podom ostale metle su neke hari poter očito)
Metenje bez podizanje prašine samo u jednom zamahu.(ako je u jednom zamahu onda nije metenje rekla bih)

Ko je trenutno na forumu
 

Ukupno su 653 korisnika na forumu :: 11 registrovanih, 1 sakriven i 641 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 3466 - dana 01 Jun 2021 17:07

Korisnici koji su trenutno na forumu:
Korisnici trenutno na forumu: Acivi, Boris90, draganl, Krvava Devetka, kybonacci, M1los, Ognjen D., sabros, vasa.93, wizzardone, yrraf