Savjeti za mršavljenje

1

Savjeti za mršavljenje

offline
  • Pridružio: 26 Feb 2006
  • Poruke: 217

Ovako... Svi znate za najveću nuspojavu nastalu prekomjernim sjedenjem za računarom, širenje dijelova tijela koji ne bi trebalo da se šire Mr. Green .
Imam problem sa blagim viškom kilograma... Imam 15 godina, visok sam oko 180cm i težak 82kg. Najveći problem mi predstavlja dio od grudi nadolje. Znate li neke vježbe koje se mogu izvesti bez posebnih sprava, za korigovanje previše masnog tkiva na stomaku i nogama?



Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
offline
  • helen1  Male
  • Anti Malware Fighter
    Rank 2
  • Master učitelj
  • Pridružio: 27 Avg 2005
  • Poruke: 8362
  • Gde živiš: Novi Beograd

M1los ::
Imam problem sa blagim viškom kilograma...


I ja.Tako da cu zajedno sa tobom da cekam odgovor,savet...



offline
  • Pridružio: 18 Dec 2003
  • Poruke: 7953
  • Gde živiš: Graceland

http://www.mycity.rs/Zdravlje/Dijeta.html

offline
  • Pridružio: 26 Feb 2006
  • Poruke: 217

Hvala, Leggy, ali mislim isključivo na vježbe. Da citiram jednog lika iz dotične teme:

Citat:ja ne verujem u dijete

jedino sigurno je rad i to fizicki


Znači, mislim na vježbe koje mogu da se izvode u "kućnom ambijentu", a da su djelotvorne.

Da napomenem, kad god je lijepo vrijeme idem da trčim na gradski stadion, u prosjeku svaki dan oko pola sata konstantnog kaskanja Smile. Ovo sad mi je samo zamjena, jer je toliko hladno napolju da bi mi se pluća smrznula kad bih dva metra potrčao Very Happy.
P.S. A ni nabijanje mišićne mase ne bi bilo na odmet Wink

offline
  • life  Female
  • Super građanin
  • Pridružio: 13 Feb 2006
  • Poruke: 1307

1. Vežba za vertikalne trbušne mišiće
Sedite na pod i savijte noge u kolenima, a ruke ispružite pravo ispred sebe. Izdahnite vazduh i, trudeći se da ne dižete stopala, spuštajte telo unazad sve dok vam donji deo leđa ne dodirne pod. Onda udahnite i vratite se u prvobitan položaj. Ponovite vežbu 15 puta, a zatim je isto toliko puta uradite na taj način što ćete se spuštati unazad dok pod ne dotaknete plećima.

2. Vežba za horizontalne trbušne mišiće
Lezite na leđa, i tako podignite noge da vam kolena budu savijena pod uglom od oko 90 stepeni, a stopala stoje malo iznad njih. Izdahnite i podignite od poda zadnjicu zavaljujući čitavo telo unazad, i prebacujući njegovu težinu na ramena i lopatice. Potom udahnite i "zakotrljajte" se u suprotnom pravcu, gledajući da pod dodirnete donjim delom leđa ali ne i zadnjicom. Uradite vežbu 20 puta.

3. Vežba za struk
Uzmite plastičnu bocu s vodom i lezite na leđa s nogama savijenim u kolenima pod uglom od 90 stepeni. Stavite levu ruku pod glavu, a desnom uhvatite bocu. Zatim podignite glavu i ramena, i toliko se ispružite prema levom kolenu da se boca nađe pored njegove spoljne strane. Učinite ovo 20 puta, a onda ponovite vežbu držeći bocu u levoj ruci i savijajući se u pravcu desnog kolena.

4. Vežba za donje trbušne mišiće
Lezite na leđa s rukama ravno položenim iznad glave i potpuno opruženim nogama, prekrštenim u vazduhu. Izdahnite i podignite noge, izdižući repni deo kičme, a onda ih, dok udišete vazduh, polako spuštajte. Vodite računa o tome da ne padnu na pod. Ovu vežbu uradite 30 puta.

5. Vežba za donji deo leđa
Lezite na stomak i položite ruke ukoso od glave, kao da letite. Izdahnite i za to vreme podignite desnu ruku i levu nogu onoliko visoko koliko možete. Zatim ih spustite udišući pri tom vazduh. Učinite ovo i s levom rukom i desnom nogom. Trebalo bi da obe ruke i noge podignite po 20 puta, i da vežbu ponovite tako što ćete u isto vreme dizati "sve četiri" uvis.

http://www.zokiforums.com/exyu/showthread.php?t=941

offline
  • helen1  Male
  • Anti Malware Fighter
    Rank 2
  • Master učitelj
  • Pridružio: 27 Avg 2005
  • Poruke: 8362
  • Gde živiš: Novi Beograd

Hvala.Sad cu dobiti upalu misica Laughing

offline
  • Pridružio: 26 Feb 2006
  • Poruke: 217

Hvala Very Happy Ovo će da pomogne Smile

offline
  • Pridružio: 14 Jun 2009
  • Poruke: 2

pozzz,ja sam 98 god i visok sam 156 cm a težak 50 kg,zna li neko dijetu za moj uzrast. Sad

offline
  • saten  Female
  • Legendarni građanin
  • Zvezdočtec... :)
  • Pridružio: 05 Jan 2008
  • Poruke: 3073
  • Gde živiš: Montmartre Quarter :)

Imaš nekoliko mogućih opcija, jedna je da odeš do nutricioniste i on ti prepiše dijetu koja odgovara tvom uzrastu, fizičkoj konstituciji, druga je da smanjiš obroke tako da ih bude više u toku dana ali da budu količinski manji i da smanjiš hleb, slatkiše. Treća opcija je da kreneš na trčanje ili na neku fizičku aktivnost. E sad, na tebi je da se odlučiš.

offline
  • Dusan  Male
  • SuperModerator
  • Supermoderator opštih foruma
  • Pridružio: 26 Jul 2006
  • Poruke: 11118

Dijetu za svaki uzrast odredjuje isključivo lekar... Sve što učiniš na svoju ruku, po "savetima prijatelja", pokupljeno po forumima i raznim "stručnim" časopisima može ti doneti samo nevolje (a nekad i neželjene posledice).

Ono što sam i prvo možeš i trebaš da uradiš jeste da ugasiš kompjuter (i pališ ga max 1 sat dnevno), a da slobodno vreme (minimum 3, 4 sata dnevno) provodiš u jurnjavi za loptom, vitlanju po bazenu/reci/jezeru sa vršnjacima, odlasku na takva mesta (ili neke druge izlete) pešice ili biciklom sam ili sa društvom... Na isteku leta bićeš prijatno iznenadjen i bez ikakvog problema sa težinom, probaj... Very Happy

Ko je trenutno na forumu
 

Ukupno su 691 korisnika na forumu :: 32 registrovanih, 7 sakrivenih i 652 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 3028 - dana 22 Nov 2019 07:47

Korisnici koji su trenutno na forumu:
Korisnici trenutno na forumu: _Petar, A.R.Chafee.Jr., aerofreak, Apok, bankulen, brundo65, carpbuster, cole77, dankisha, darkangel, darkstar101, djboj, DucicM, Dukelander, ivan979, MarKhan, MB120mm, Mercury, milos.cbr, mnn2, nebkv, nobutado, renoje2, segax1, Skijavoneska, Smiljke, Snorks, StefanNBG90, suton, Toni, vobo, VP3987