Preporuka - zabranjeno za osobe sa slabim zivcima :)

2

Preporuka - zabranjeno za osobe sa slabim zivcima :)

offline
  • Pridružio: 12 Avg 2007
  • Poruke: 212

bmw serie 1 Very Happy



Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
offline
  • Pridružio: 24 Okt 2007
  • Poruke: 48

@Hit-Man

Pazi, sto se dizajna tice, to je manji problem. Vidim sta mi se svidja i to kupim. Veci problem je sve ostalo. Znaci cena, potrosnja, dugovecnost, pouzdanost, kradja i tako dalje. Kazem jos uvek sam u dilemi, ali sam malo blizi Aurisu od ostalih automobila. Zato ajde da blago akcenat bacimo na njega i njegove motore, opremu i tako dalje. Za pocetak interesuje me da li dizel motor moze da se ulenji, kao benzinac? Znaci posto dizel voli da se vozi na malom broju obrtaja, koliki broj obrtaja recimo za Auris 1.4 ili 2.0 nije previse mali, odnosno u kom opsegu bi bilo idealno za motor voziti ga? Pretpostavljam da je najbolje voziti ga u opsegu u kom je obrtni momenat najvisi, ali da li je pozeljno ici ispod toga?


@JIM MORRISON

Nemoj pogresno da me shvatis, ali Alfu i Lanciu ne bih kupio nikad. Koga god znam da ima neku Lanciu ili Alfu, tome je automehanicar najbolji prijatelj.

@---M3

Pazi kad nisam o tome ni razmisljao, pre svega valjda zato sto mi je BMW uvek bio nekako pojam savrsenstva i nesto sto je meni nedostizno. Sad sam uspeo da nadjem cenovnik i vidim da serija 1 ima vec od 21 000 eur 1.6 benzinac. Mada ipak mislim da je to previse para, jer meni bi neki plafon bio oko 20 000 eur, a i ne smem ni da pomislim koliko kosta servis, delovi za bmw, a o potrosnji i da ne govorim. Znaci ipak bih se ja drzao ovih kola za obicne ljude.



offline
  • Lorki  Male
  • Moderator foruma
  • Sasa
  • Pridružio: 21 Nov 2006
  • Poruke: 2576
  • Gde živiš: U automobilu ...

Ja evo mogu da kazem za Renoove dizel motore da uopste nisu inertni, i ako ga vozim skroz lagano (uglavnom), tako bi trebalo da bude i kod toyote!

U opsegu gde je obrtno momenat najveci trosi se najmanje goriva, pa je zato dobro, pri visokim obrtajima opterecuje se turbina, ali ako je motor nov nema potrebe za bilo kakvim strahom, mozes voziti i preko 3500, 4000 obrtaja samo sto ce ovaj nacin svakako da skrati vek motora (ovo ne vazi za kratke voznje pri ovim obrtajim, vec za duze)!

Za te pare auris dolazi skoro u osnovnoj verziji daok ova druga dva modela mozes da uzmes sa ekstra opremom! Uskoro o aurisu ...

offline
  • Pridružio: 15 Avg 2006
  • Poruke: 2381
  • Gde živiš: Trenutno nigde...

Milislav_bl
Nije bas opasno ako vozis i na 3500 obrtaja. Nemozes ti da trazis od motora 1.4 neke nize obrtaje jer je to mali motor! Mozes, ali ako ga vozis u nekom selu, da milis na putu. Opel Zafira 1.8 pa ide na 2800-3000 obrtaja, a ne Auris sto je opet, manji.

offline
  • Pridružio: 24 Okt 2007
  • Poruke: 48

A 2.0? Koliko bi mogao da ide u 5. brzini recimo na nekom pristojnom broju obrtaja? I da li u ovoj klasi postoji mozda neka varijanta automobila sa 6 brzina, a da je dizel? Mislim da bi to bila prava kombinacija.

offline
  • Pridružio: 15 Avg 2006
  • Poruke: 2381
  • Gde živiš: Trenutno nigde...

Pa motor od 2000ccm posto je jaci moze na 3000 da ide 110-120! Znam po Mazdi koju smo imali! A za ovu Toyotu sam citao u casopisu! Ovako su napisali:
''motor se dobro snalazi i dobro ide na 3000 obrtaja sto je i najveca dozvoljena brzina na autoputu'' Znaci, oko 110-120!

Evo ti klip koliko smo mi vozili Mazdu na 4200 obrtaja! 190km/h sto isto mislim da je i za Auris 2.0! Cak je i bolja toyota jer ima vec obrtni momenat!



http://rapidshare.com/files/65342796/Mazda_626_2.2.3gp.html Evo klipa!

offline
  • Pridružio: 24 Okt 2007
  • Poruke: 48

Nema klipa. Nego znam da sam dosadan, ali koji opseg obrtnih momenata bi trebalo postovati, recimo u slucaju Aurisa 1.4, odnosno 2.0 da bi motor opusteno radio i da se ne bi opterecivao?

offline
  • Lorki  Male
  • Moderator foruma
  • Sasa
  • Pridružio: 21 Nov 2006
  • Poruke: 2576
  • Gde živiš: U automobilu ...

Kratko receno, vozi ga na polovinu obrtaja, znaci ako ima 7000, onda 3500, kada pretices i mozes slobodno da ga nagazis vise, ne smeta mu!

nemoj ti da se toliko opterecujes, svaki auto je testiran i nece se pokvariti, bez brige!

offline
  • Pridružio: 15 Avg 2006
  • Poruke: 2381
  • Gde živiš: Trenutno nigde...

Vidi, svakom motoru, -prvo mislim na normalne automobile- je dobro oko 3000 obrtaja jer tako pisu svedjani zbog automobila i zbog zagadjenosti!
Ali lepo je napisao i kolega lorki Smile, Ako je 7000 o/m dobro je i 3500 i nemas brige!

Dopuna: 26 Okt 2007 20:01

Klip se ne cuje ali se odlicno vidi! Wink Tu pokazuje oko 4200, a mislim da bila 4 brzina! Nemogu da se setim tacno ali znam da bila kratka relacija!

offline
  • Pridružio: 24 Okt 2007
  • Poruke: 48

Ok, hvala ljudi. Bilo bi dobro jos kada bih znao koliko u 5. brzini mogu da idem sa 1.4, odnosno 2.0 km/h, a da ne prelazim 3500 obrtaja.

Ne znam da li si menjao link, ali klip nije mogao da se skine prosli put. Ako si isao 160 km/h na 4200 u cetvrtoj, onda to znaci da bi u petoj mogao isto toliko da ides sa ne vise od 3500, sto je super. Jel mislis da bi Auris mogao da isprati ove parametre?

lorki ::Uskoro o aurisu ...

Cekamo strpljivo. Sto vise informaicija, to bolje.

Ko je trenutno na forumu
 

Ukupno su 1103 korisnika na forumu :: 40 registrovanih, 8 sakrivenih i 1055 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 3466 - dana 01 Jun 2021 17:07

Korisnici koji su trenutno na forumu:
Korisnici trenutno na forumu: A.R.Chafee.Jr., Bobrock1, bokisha253, Boris BM, cavatina, Denaya, dmdr, dushan, Još malo pa deda, Kibice, Kubovac, Mi lao shu, milanovic, Millennium, milutin134, Miškić, moldway, muaddib, Nemanja.M, Nikolaa11, ObelixSRB, panzerwaffe, pein, pera bager, Petarvu, procesor, RJ, Sale.S, Srki94, Srle993, stankolich, stegonosa, Toper, Tvrtko I, vathra, virked, Vlada78, x9, ZetaMan, zillbg