Nikola RakicTajson ::druze florida je sa obicnim karburatorom,kais dobar,zamenuo sam 3 altenatora,sve je ok dok neupalim svetla i ventilator,upali to v i kad palim nema struje,stavim na punjenje akomulator 15 min,on pali na zub
Sad me podseti.
Florida ima u principu sledeće mane:
- Sva plastika škripi, dok ne umetneš recimo deliće kartona...
- Centralnu električnu da kažem, konzolu.
Ta štampana ploča je Iskrino iživljavanje, jer je bila obavezni Zastavin kooperant. 95% problema sa strujom na flojci potiče od nje, da probam da opišem.
Štampana ploča na autu se trese, menja temperaturu, kontakti slabe, dolazi do zagrevanja. Na njoj je ceo sklop osigurača i sklopki, sa masom kontakta, koji vremenom korodiraju, pa dolazi do pregrevanja. A mogu se i slomiti bakarne staze...
Sve u svemu, proizvođač Iskra, je propisao da se ta ploča promeni na svakih (koliko se sećam) 50.000 km, a što košta dosta (sad se teško i nalazi), baš ih briga. Takođe što ni jedan auto na svetu to nema, eto flojka ima.
Ukratko, mislim da je to to.
Pogledaj gde su osigurači, nađi odličnog električara (koji je spreman da je celu preletuje... ili zameni novom ) i bićeš miran, pa recimo kojih 40.000 km. Bar tako sam ja to rešavao.
I to je jedan od razloga što je flojka izašla na loš glas, a po mnogim stvarima je bila znatno bolja od zapadne konkurencije nekada.
Šta da se radi...
|