yugo florida 1.3 EFI ili 1.4?

1

yugo florida 1.3 EFI ili 1.4?

offline
  • Pridružio: 08 Maj 2008
  • Poruke: 66

Planiram da kupim jedan od ta dva, pa su mi dobrodosla bilo kakva iskustva.
Gledam modele od recimo 89 do 94 godista.
A konkretno me zanima koje su to razlike izmedju ova dva modela, osim manje od 100ccm i par konja razlike?
Koji se manje kvari, kome su jeftiniji delovi, kakve su im potrosnje itd?

Nema se para, a cenim da mi je bolje da uzmem floridu, nego kadeta suzu, koji jedini za te iste pare moze da se nadje.



Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
offline
  • FAMAS  Male
  • Legendarni građanin
  • Ivan Milanović
  • Pridružio: 10 Avg 2007
  • Poruke: 5475
  • Gde živiš: Strawberry Field

Motor 1.3 EFI ima direktno ubrizgavanje i dosta je savremeniji. Ovaj drugi motor 1.4 je klasican motor sa karburatorom.

Sto se tice pouzdanosti, ovaj klasican 1.4 motor je bolji jer je klasican dok 1.3 EFI ima dosta elektronike koja ume da zeza. Pumpa goriva je drugacija jer 1.3 EFI ima pumpu u rezervoaru i dosta je skuplja. Ugradnja plina je takodje skuplja kod 1.3 EFI. Sto se tice potrosnje, motor 1.4 vise trosi.



offline
  • Pridružio: 08 Maj 2008
  • Poruke: 66

Koliko vise trosi?
Sta mi se, kad se sve sabere i oduzme, vise isplati da uzmem?

offline
  • FAMAS  Male
  • Legendarni građanin
  • Ivan Milanović
  • Pridružio: 10 Avg 2007
  • Poruke: 5475
  • Gde živiš: Strawberry Field

Sta ti se vise isplati? Diskutabilno pitanje. Florida sa 1.3 EFI motorom je savremenija ali moras da budes spreman za skuplje odrzavanje i probleme sa elektronikom koji su kod nje cesti. Ugradnja plina je skuplja. Kod 1.4 motora je sve manje-vise klasicno i odrzavanje je relativno jeftino.

Sto se tice potrosnje, ne bi znao da ti kazem tacno. Nadji na netu tehnicke karakteristike jednog i drugog agregata pa pogledaj.

offline
  • Pridružio: 08 Maj 2008
  • Poruke: 66

Hvala puno.
Kupujem auto sa vec ugradjenim plinom, tako da me ta stavka ne zanima.
Vise mi se svidja varijanta sa laksim i jeftinijim odrzavanjem.
A za potrosnju sam nasao razlicite podatke, ali razlika je manje od 1l sigurno, sto je za plin smesno.

ako neko ima jos nesto da doda, neki savet da mi da, iskustvo itd. sve je dobrodoslo.

offline
  • Pridružio: 28 Dec 2012
  • Poruke: 9

dobar dan imam floridu 1,4 91 god,sve je ok dok je vozim u voznji upalim svetla,ventilator u kabini,upali se slovo v na tabli i gubim struju,kad stanem nemoze da upali,da li neko zna nesto

offline
  • m4rk0  Male
  • Administrator
  • Administrator tech foruma
  • Marko Vasić
  • Gladijator - Maximus Decimus Meridius
  • Pridružio: 14 Jan 2005
  • Poruke: 15763
  • Gde živiš: Majur (Colosseum)

Nakaci provereno ispravan akumulator.

offline
  • Pridružio: 28 Dec 2012
  • Poruke: 9

jesam i opet isto

offline
  • Pridružio: 23 Jan 2015
  • Poruke: 3

Florida EFI, ili 1.4?

Ovako stoje stvari, za EFI kompjuter (koji se naravno kvari), ćeš teže naći (skuplje), nego za nekog stranca. Razlog mala serija, a cena oko 200-400 eur. Teže ćeš naći i onoga ko se uopšte razume u auto kompjutere, a tek zastavine.

Ni flojka 1.4, nije bez zeza.
Ja sam ih se sit navozao, jer sam ih jeftino kupovao - razlog: Bilo ko da joj ČAČNE karburator, nema ŠANSE da ga iko sredi sem jednoga u srbiji (Pančevo, iz Bgd, prva ulica levo, starim putem preko mosta, pa oko 1-2km pravo i desno servis, mislim Ardalić-Anušić tako nešto). Taj karbos je dvogrli sa zezom, pa ko ga god PIPNE, obrao je bostan (a svi pametni...). Isti problem ima i Tipo 1.4. A sve majstori i svi sve znaju. Rešenje: nov karburator (oko 25.000, ako ne može stari) pa u Pančevo.

Što se tiče pražnjenja akumulatora - auto električar. Možda je kaiš labav, alternator rikno, ko zna šta je...

Lično o floridama SVE NAJLEPŠE, ali ljudi staro je to i prastaro, možda neka iz 2005, ali i to je 10 godina.

Svaka lepa devojka vremenom postane baba. Neutral
Sva ta kola stara po 22+ godina, dobro i teraju...

offline
  • Pridružio: 28 Dec 2012
  • Poruke: 9

druze florida je sa obicnim karburatorom,kais dobar,zamenuo sam 3 altenatora,sve je ok dok neupalim svetla i ventilator,upali to v i kad palim nema struje,stavim na punjenje akomulator 15 min,on pali na zub

Ko je trenutno na forumu
 

Ukupno su 457 korisnika na forumu :: 11 registrovanih, 1 sakriven i 445 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 3028 - dana 22 Nov 2019 07:47

Korisnici koji su trenutno na forumu:
Korisnici trenutno na forumu: Davor Kondic, DucicM, duskovuk63, hyla, Levi2, MORAVA1, panzerwaffe, shaja1, W123, wizzardone, zlaya011