GAME MAKER -->Dakle :

67

GAME MAKER -->Dakle :

offline
  • Pridružio: 28 Okt 2009
  • Poruke: 212
  • Gde živiš: Kanjiza

Napisano: 08 Jan 2010 20:12

Problem u igri!!!!!!!!
Ja sam namestio kod sebe da dobijem 1 zivot kada mi predje 600 ali nece
Stavio sam ovako

test score:
value = 600
operation = equal to (probao sam i sa larger than)
Start block
Set lives
new lives = +1
relative
Set score
new score = 0
End block


Molim vas recite mi kako treba!!!

Dopuna: 08 Jan 2010 21:38

reshio samo sam izmenio umesto test score u test variable\ score:\600\equal to..............pa nadalje isto!



Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
offline
  • Pridružio: 30 Nov 2009
  • Poruke: 226

zmmaj sto nenapravis tutorial game maker scripting u nekoliko delova pa stavis za download?



offline
  • Pridružio: 03 Okt 2009
  • Poruke: 246

Pa upravo to pokusavam da uradim... i radim...
Vreme mi malo NE dozvoljava da to bude mnogo duze nego sto jeste...
A ne bi bilo ni pametno...
Iz iskustva znam, da ukoliko postavim sve odjednom, pola ce te preskociti misleci da to i nije tako bitno, ili da vam je to vec poznato...

Ovako sam siguran da sta god postavim ubuduce, a presli smo ovde sa primerima, nece biti previse pitanja, iz prostog razloga sto ce te znati sta sam postavio. Smile

Sutra, tacnije u nedelju NECE biti skriptinga, licni razlozi su u pitanju.... Smile

Ali ce zato danas biti jos jedan cas, dovoljno interesantan da vas okupira i za nedelju... Smile

Dakle naostrite se za 3 stvari...
uslov IF THEN ELSE
za petlju while()
i za petlju repeat()

Time bi smo zavrsili najosnovnije switcheve i petlje...
Verujte to su stvari koje ce te najvise koristiti obizrom da su bas one uslov za grananje i uslovljavanje aplikacija.
Smile

offline
  • Pridružio: 30 Nov 2009
  • Poruke: 226

Napisano: 09 Jan 2010 13:36

nisam svatio kao i obicno svaticu posle nego kad ce ta lekcija?

Dopuna: 09 Jan 2010 13:38

i zar necemo danas efekte?

offline
  • Pridružio: 28 Okt 2009
  • Poruke: 212
  • Gde živiš: Kanjiza

Napisano: 09 Jan 2010 14:03

Dva sata!!!!!

Dopuna: 09 Jan 2010 14:14

ako neko zna link za download GM7 pro free neka mi posalje na e-mail:
nedjokuzmanovic@gmail.com

Dopuna: 09 Jan 2010 14:15

(da nema virus)!!

offline
  • Pridružio: 30 Nov 2009
  • Poruke: 226

vidi na you tubu download game maker pro free pogledaj video tom liku je pozadina onaj policajac iz gta njegov gm nema virus Smile

offline
  • Pridružio: 28 Okt 2009
  • Poruke: 212
  • Gde živiš: Kanjiza

Hvala.......izgleda nishta od skripti za danas.... zmmaj nije online!!!!

offline
  • Pridružio: 30 Nov 2009
  • Poruke: 226

Napisano: 09 Jan 2010 14:30

ili je nevidljiv

Dopuna: 09 Jan 2010 14:31

a rekao je juce da cemo danas uciti efekte Sad

Dopuna: 09 Jan 2010 17:16

zmmaj dugujes nam lekciju za danas rekao si da sutra necemo imati aj nas danas nauci o efektima

offline
  • Pridružio: 03 Okt 2009
  • Poruke: 246

Malo kasnim, ali da ne bude ljutnje, ubacicu i efekte danas obzirom da ce te petlje shvatiti .. Smile

SKRIPTING

USLOVLJAVANJE IF THEN ELSE
U prevodu AKO ONDA INACE
vrlo se jednostavno primenjuje, uslovna je i ultimativna...
Na srpskom bi to ovako zvucalo

AKO je a=12 ONDA b=40 INACE je b=50;
na GM jeziku to isto je
if a=12 then b=40;
else
b=50;

Naravno da to moze da se prosiri u smislu

if a=12 then {
pa cela grupa komandi i akcija}
else
{ cela grupa komandi i akcija}

MIslim da je ovo jasno...

PETLJA WHILE ( DOKLE GOD)
Uslovno ceka da se uslov ostvari da bi se izaslo iz nje...
Na srpskom bi to bilo ovako:
a=0;
b=10;
DOKLE GOD je a reazlicito od b{
cela grupa komandi ili akcija;
povecaj a za 1l
}

na GM bi to zvucalo ovako

While a!=b {
cela grupa komandi ili akcija;
a+=1;
}

NIKAD nemojte da zaboravite da povecate brojac za korak koji ste planirali...
"a" naravno ne mora da bude 1 moze broj koji zelite, "a" je step, odnosno korak.
Ukoliko zaboravite da dodate step sekvencu (a+=1) imacete blokiranje GM aplikacije, i u tom slucaju pomaze jedino CTRL+ALT+DEL...
Kako se ovo moze iskoristiti?
Npr, treba da poredjamo 10 istih objekata(npr neki vas_objekat) u istom redu sa razmakom npr 20.
To bi izgledalo ovako:
a=0;
objekata=10;
korak=20 // razmak
mesto_prvog_obj=100;
Y_obj=20
While a!=10{
instance_create(mesto_prvog_obj,Y_obj,vas_objekat);
mesto_prvog_obj+=korak;
a+=1;
}

Dokle god se ne ispuni uslov da je a=10 sve unutar zagrada ce se ponoviti 10 puta.
i svaki put ce mo pomeriti x naseg novog objekta ulevo za korak 20.


PETLJA REPEAT ( PONOVI)
Slicna je gornjoj petlji WHILE stim sto nema step...
Ona jednostavno ponovi sve unutar velikih zagrada onoliko puta koliko joj to kazete... npr ista stvar kao u while petlji ovde izgleda ovako:


korak=20 // razmak
mesto_prvog_obj=100;
Y_obj=20
repeat(10){
instance_create(mesto_prvog_obj,Y_obj,vas_objekat);
mesto_prvog_obj+=korak;
}

uz potpuno isti efekat... NAdam se da je jasno....:

offline
  • Pridružio: 15 Maj 2009
  • Poruke: 963

@zmmaj
Ubicu te sto kasnis.Nisam nista ni probao da uradim a sve mi je jasno. To je zbog mog iskustva sa Javom i tako to Mr. Green. Sada cu sve da procitam ponovo da mi ne bi izaslo znanje kroz nos Mr. Green.

Ko je trenutno na forumu
 

Ukupno su 682 korisnika na forumu :: 33 registrovanih, 3 sakrivenih i 646 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 3466 - dana 01 Jun 2021 17:07

Korisnici koji su trenutno na forumu:
Korisnici trenutno na forumu: 39mm, _commandos_, _Sale, A.R.Chafee.Jr., Apok, Atomski čoban, Banijac, bojank, cvrle312, FOX, goxin, GreenMan, ILGromovnik, Kiki2004, krkalon, kybonacci, Mikulino, Milan A. Nikolic, moldway, MrNo, mushroom, nebkv, nenad81, Panter, segax1, Snorks, Srki98, stegonosa, Toni, Trpe Grozni, VES 11119, vlvl, vukovi