GAME MAKER -->Dakle :

62

GAME MAKER -->Dakle :

offline
  • Pridružio: 03 Okt 2009
  • Poruke: 246

el to radi kod vas???
Aj da cujem... ko sta slusha... Smile



Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
offline
  • Pridružio: 15 Maj 2009
  • Poruke: 963

Jasnije je sada. Hvala na objasnjenju. Bolje si objasnio nego Help Mr. Green
Ali sound_replace radi samo u Pro verziji Sad



offline
  • Pridružio: 03 Okt 2009
  • Poruke: 246

Napisano: 07 Jan 2010 17:13

Ma, bitno je sledece...
isto to bi uradila i komanda sound_add(fname,kind,preload)...
Uz jednu napomenu... sound_add() dodaje sound izvor vasoj aplikaciji, i naravno mozete je koristiti kad god pozelite...
sintaxa je sledeca
zvuk1=sound_add(Ime fajla,vrsta,preload);
zvuk2=sound_add(Ime fajla,vrsta,preload);
zvuk3=sound_add(Ime fajla,vrsta,preload);
etc..
Tako ucitani zvukovi, se mogu pustiti komandom
sound_play(zvuk1)
ili
sound_play(zvuk2)
i to je sve OK...
ako imate ogranicen broj zvucnih fajlova...
Medjutim u situacijama kada je to neograniceno, kao sto je npr neki muzicku plejer bilo bi katastrofalno za sistem racunara zauzeti toliku kolicinu memorije...
Osnosno sound_add za razliku od sound_replace samo dodaje, odnosno trpa u memoriju jednu pesmu do druge...
sound_replace menja stari zvuk novim oslobadjajuci memoriju od starog zvuka....
Sistem lakse radi, igrica brze ide..
El jasno zasto bash sound_replace() funkcija???

I da cujeem ko sta slusha...Smile

Dopuna: 07 Jan 2010 17:18

kole017 ::
Ali sound_replace radi samo u Pro verziji Sad



Ajde momci pomognite coveku... neema PRO... nije dovoljno intuitivan... Smile

ili da ga savetujemo da potrazi na google Smile

offline
  • Pridružio: 15 Maj 2009
  • Poruke: 963

zmmaj ::

kole017 ::
Ali sound_replace radi samo u Pro verziji Sad



Ajde momci pomognite coveku... neema PRO... nije dovoljno intuitivan... Smile

ili da ga savetujemo da potrazi na google Smile

Sto da mi pomognu?? Ako treba mogu naci... Ni oni tamo nemaju, pitali su vec gde mogu da ga nadju za dz.

offline
  • Pridružio: 03 Okt 2009
  • Poruke: 246

Pa??? Smile
pokreni se.. Smile

offline
  • Pridružio: 15 Maj 2009
  • Poruke: 963

Zmmaj, kada ucitam neki fajl muzika se skroz izmeni, neko suskanje se cuje i tako to. Da to nije do ovih 0, 1, 2 ili mozda do formata melodije. U pitanju je mp3 melodija.

offline
  • Pridružio: 03 Okt 2009
  • Poruke: 246

Game maker koristi direct sound kao zvucni izlaz...

KLikni na ikonicu zvucnika pored sata, izaberi "Open volume control"

i pojacaj sve... Smile
Verovatno je Wave stishan.. Smile

Ne bi trebalo da bude drugog razloga, osim ako nije do same pesme, odnosno kompresije iste... mp3 koliko ja znam sasvim korekno se reprodukuje....
probaj neku drugu pesmu, ako gore navedeni postupak ne upali.. Smile

offline
  • Pridružio: 15 Maj 2009
  • Poruke: 963

Napisano: 07 Jan 2010 18:00

Ma tu je sve pojacano. Gm mi skroz deformise pesmu. Da ti blize docaram, kao neki krici ili kada robot prica. Ajd' necu mp3. Koji je to format Microsoft Wave Sound Format, ja bi rekao da je to wma, ali kada ga definisem kao *.wma ne prepoznaje ga:
sounds=get_open_filename('*.wma|*.wma',''); if sounds='' exit sound_replace(sound0,sounds,0,0); sound_play(sound0);

Dopuna: 07 Jan 2010 18:04

Probao sam neku pesmu od ABBE i radi. Ova pesma koju sam do sada probao je u stvari melodija melodija, samo tema sa star wars, pa sam hteo da probam prvi fajl mp3 koji mi dodje pod ruku Smile. Hvala za objasnjenje.
Ceo moj sadasnji kod, ali wma ne prepoznaje Sad:
sounds=get_open_filename('*.wma, *.mp3|*.wma;*.mp3',''); if sounds='' exit sound_replace(sound0,sounds,0,0); sound_play(sound0); show_message('ovo je moj digitron koji sabira umesto vas, ali prvo treba odgovoriti na nekoliko pitanja'); name = get_string('kako se zoves',''); year = get_string('koliko imas godina',''); test = show_question('Da li je 5+10=15'); if test=1 show_message('tacno, ' + name + ' ,savrseno znas matematiku, a imas tek ' + year + ' godina, stvarno ne vidim sta ce ti ovaj digitron'); if test=0 show_message('tvoje ime je ' + name + ' i ti pojma nemas matematiku, a i vrlo si mlad, tek imas ' + year + ' godina, ali posto vidim da ti ocajnicki treba digitron, idemo dalje'); a = get_string('upisite prvi sabirak',''); b = get_string('upisite drugi sabirak',''); c = real(string(a)) + real(string(b)); show_message('resenje je ' + string(a) + '+' + string(b) + '=' + string(c)); show_message('da li si zadovoljan resenjem? ukoliko nisi, koga je briga? sta si mi ti ovde? neki gazda?');

offline
  • Pridružio: 03 Okt 2009
  • Poruke: 246

hmm...
Otvori sound0...
dugmetom " load sound" ucitaj tu tvoju pesmu...
odmah sa desne strane imas taster za play.. zeleni trougao...
probaj tu kako se cuje...
A mozda si poremetio sam sound0 klikno si negde bzvz...
pogledaj kako treba da izgleda tvoj sound0 i gde je sta cekirano... Smile


Kao sto vidis nigde nista sem onog ' normal'
ali kad si tu, i ucitao zvuk( pesmu) probaj sta sve moze taj prirucni sound editor.. poigraj se efektima.. Smile

offline
  • Pridružio: 15 Maj 2009
  • Poruke: 963

Napisano: 07 Jan 2010 18:10

Da li si video moj prethodni post??? Ima dopunu.

Dopuna: 07 Jan 2010 18:11

Ova pesma opet nece da radi kako treba, znaci problem je bio do nje, sada su samo problem wma fajlovi. Nista nije poremeceno Smile

Ko je trenutno na forumu
 

Ukupno su 670 korisnika na forumu :: 34 registrovanih, 1 sakriven i 635 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 3466 - dana 01 Jun 2021 17:07

Korisnici koji su trenutno na forumu:
Korisnici trenutno na forumu: _Sale, A.R.Chafee.Jr., Aleksandar Tomić, amaterSRB, Atomski čoban, Belac91, Cirkon, cvrle312, Dannyboy, dragon986, Drug pukovnik, Dukelander, FOX, Georgius, Hektor, indja, Insan, Kiki2004, Mali Veseljak, milekNS, miodrag, mrkanidja, MrNo, nenad81, ofbeyond, pein, Regrut Boskica, royst33, Sale.S, stug, trajkoni018, vlad the impaler, vukdra, wizzardone