Zemlja ˝ponovo˝ na meti?

1

Zemlja ˝ponovo˝ na meti?

• Pridružio: 09 Jun 2003
  • Gde živiš: BG

Chuo sam da je NASA otkrila nekakav ˝kamichak˝ prechnika 1,2 kilometra koji se, po svemu sudeci krece prema planeti Zemlji ili bar prema njenom blizem ˝komshiluku˝ i da ce se impact desiti negde 2014.Ipak kako kazu stvar nije toliko alarmantna koliko su to objavili neki svetski mediji (pa i b92) jer je mogucnost da asteroid naleti na Zemlju tek nekih 1:909 000 shto i nije neka shansa za mogucu apokalipsu kojom su opsednuti neki likovi... Sa druge strane, pravo kalkulisanje i prorachun putanje kretanja asteroida tek sledi, pa je moguce da se i ona proporcija promeni...mada, ko zna, mozda jednog dana objave da su zapravo shanse 1:1 Smile

• PoP  Male
  • Ugledni građanin
  • Pridružio: 17 Apr 2003
  • Gde živiš: Pozega

Ma ne boj se upucace to ameri sa njihovim Zemlja-Pluton rakerlama Cool... koje ce do tad sigurno postojati Smile

• Puky  Male
  • Scottish rebel
  • Pridružio: 18 Apr 2003
  • Gde živiš: u Zmajevom gnjezdu

Cuo sam i ja juce tu vest. Ameri kazu da ce dosta blizu proci dok Englezi kazu 1:909 000. Dotle cemo sve saznati.
Imace, to cudo sto je gore je upola manje od velicine onog cuda sto je palo na zemlju i napravilo apokalipsu sa dinosaurusima.

• Gde živiš: Beograd

Ma zvacemo Supermena, da to resi! Ako ne, palimo kod njega na Kripton!
Salu na stranu, mala je verovatnoca da ce se to desiti. Ako se desi, bice mi jedino zao sto nisam malo duze poziveo. Malo je 31 godina za ljudski vek, ali sto rekao James Dean: Zivi brzo, umri mlad da budes lep les!!!

• Pridružio: 17 Apr 2003
  • Gde živiš: Niš

Recoba20 ::...ali sto rekao James Dean: Zivi brzo, umri mlad da budes lep les!!!
Zar to nije rekao Morrison?
Nema veze, nece grom u koprive, ali mi ljudi smo zasluzili da nas nema...

• Gde živiš: Beograd

Mozda i jeste, znam da sam to negde cuo a bilo je povezano sa smrcu Jamesa Deana.

• Pridružio: 22 Apr 2003

ma ljudi kakvi ameri naši rusi će ih sjebati

• Pridružio: 26 Apr 2003
  • Poruke: 1947
  • Gde živiš: Srbija

Bice to sve ok Smile nesto tolikog precnika dovoljno je gruvati na pola i samo ce sprziti u atmosferi

• Pridružio: 09 Jun 2003
  • Gde živiš: BG

Ja bih ipak, za svaki sluchaj kontaktirao Bruce Willis-a da on pochne da sprema neku bushilicu jer je spashavanje sveta ponovo na dnevnom redu... Smile A za nuku cemo videti neshto sa Rusima ( chuo sam da imaju nekih vishkova...zapravo nemaju mesta u hangarima pa chisto da ne prave guzvu..)

• Gde živiš: Beograd

Ljudi, znate li vi koliko dnevno svemirskog kamenja sprzi u atmosferi!?! Ako bude proslo, ne verujem da ce izazvati neku ozbiljniju katastrofu. Pitanje je gde ce pasti. A mi kakve smo srece, ne bi me cudilo da grune u "nase dvoriste" .

Ukupno su 1029 korisnika na forumu :: 40 registrovanih, 10 sakrivenih i 979 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije