Molim Vas za savet u vezi zgibova...

Molim Vas za savet u vezi zgibova...

offline
  • Pridružio: 12 Nov 2015
  • Poruke: 4

Pozdrav svima
Imam 47 godina i redovno vezbam, radim sklekove, razne vezbe sa buckama od 12 kg, trbusnjake i slicno... ali kupio sam neki dan kucno vratilo na kom mogu da se rade i propadanja i ima sipku savijenu za siroke zgibove i ravnu za normalne... elem....

Mogu da uradim samo tri zgiba i to na jedvite jade.... ove siroke ni jedan !!!!!!!
Smorio sam se kao ....

Moze li neko da mi da savet sta da radim i kako da savladam zgibove?
Uradim 4 serije po 3 komada sada i ocu da mrem....
Da li da nastavim tako dok ne budem mogao da povecavam ili sta da radim?

Srdacan pozdrav svima i unapred hvala na savetima....



Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
offline
  • 100%Milanista
  • Information Technology
  • Pridružio: 23 Avg 2008
  • Poruke: 2629
  • Gde živiš: Milan, Italy

Pozdrav,

Radi po ovom programu:

http://www.fitnessvodic.com/teretana/d669/armstrongov_program_za_zgibove

Zapamti rezultati ne mogu da dodju preko noci. Moras da budes istrajan najmanje tri meseca pa da dobijes neke rezultate.



offline
  • Pridružio: 12 Nov 2015
  • Poruke: 4

Krecem odmah! Smile

Molim te mi objasni sta mu znaci ovo:

Svakog jutra, uradite tri serije sklekova do otkaza. To je jako bitno. Sklekovi su odlična vežba za jačanje kompletnog ramenog pojasa i pomoći će vam u dostizanju vašeg cilja sa zgibovima. Ovaj postupak bi trebalo da usvojite i radite svakog dana za vreme ovog programa.

Tri serije po koliko... ja mogu da uradim samo 3 pravilna Smile

offline
  • 100%Milanista
  • Information Technology
  • Pridružio: 23 Avg 2008
  • Poruke: 2629
  • Gde živiš: Milan, Italy

office 4 ::Krecem odmah! Smile

Sipku hvataj kao nadhvat (ne kao ovaj tamo na slici to je podhvat) znaci fokusiraj se na nadhvat radi takav hvat. (zato sto je tezi i ima vece efekte na gornji deo ledja dok je podhvat laksi zato jer ti radi i biceps) Pa ces kasnije menjati i raditi i podhvat.

offline
  • Pridružio: 12 Nov 2015
  • Poruke: 4

Springfield ::office 4 ::Krecem odmah! Smile

Sipku hvataj kao nadhvat (ne kao ovaj tamo na slici to je podhvat) znaci fokusiraj se na nadhvat radi takav hvat. (zato sto je tezi i ima vece efekte na gornji deo ledja dok je podhvat laksi zato jer ti radi i biceps) Pa ces kasnije menjati i raditi i podhvat.


OKK samo mi reci nije mi jasno... da radim znaci 3 serije koliko mogu maximalno pravilnih...prvi dan? [a tako proporcijalno ovom clanku dalje... ali sve koliko mogu max...to znaci do otkaza jel tako?

offline
  • 100%Milanista
  • Information Technology
  • Pridružio: 23 Avg 2008
  • Poruke: 2629
  • Gde živiš: Milan, Italy

Jeste, samo pazi nemoj da te obeshrabri sto mozes samo 3 da uradis. Videces vec posle 20 dana napredak a tek posle 3 meseca... I zapamti zgibovi i sklekovi. To su osnovne vezbe i vezbe sa kojima se prvo pocinje bilo koji trening. Tek kada ovladas sa zgibovima i sklekovima prelazi se na teretanu. A zgibovi su toliko dobri da ih treba raditi maltene ceo zivot.

Ko je trenutno na forumu
 

Ukupno su 776 korisnika na forumu :: 14 registrovanih, 2 sakrivenih i 760 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 3466 - dana 01 Jun 2021 17:07

Korisnici koji su trenutno na forumu:
Korisnici trenutno na forumu: _Sale, A.R.Chafee.Jr., aleksmajstor, ivan979, KUZMAR, mercedesamg, Mercury, miodrag, MrNo, nuke92, pirke2, tmanda323, vlvl, Živković