Amaterska pozorišta u Srbiji

19

Amaterska pozorišta u Srbiji

offline
  • Pridružio: 23 Dec 2006
  • Poruke: 973

Cvetin ::
S tim ,što sam Ministarku smestio među svinje , nisam narušio ugled Branislavu Nušiću niti pozorišnom stvaralaštvu ...Provukao sam svoju ideju i bavio se socijalnom problematikom društva a, Ministarka mi je bila samo kao motiv ...

Kao što reče Ljuba, Nušić te je omanuo ali ako nameravaš da se i dalje igraš sa klasicima, kao i bilo kojim drugim piscima, imaj u vidu da su nosioci autorskih prava možda živi:

Citat: Zakon o autorskim i srodnim pravima.
Clan 17.
Autor ima iskljucivo pravo da stiti integritet svog dela, i to narocito:
1) da se suprotstavlja izmenama svog dela od strane neovlascenih lica;
2) da se suprotstavlja javnom saopstavanju svog dela u izmenjenoj ili nepotpunoj formi, vodeci racuna o konkretnom tehnickom obliku saopstavanja dela i dobroj poslovnoj praksi;
3) da daje dozvolu za preradu svog dela.


Cvetin ::Ja potpuno na drugi način vidim pozorište novog doba ...

Videli su i mnogi pre tebe ali narod vekovima već, mnogo više pamti klasike. Wink

Cvetin ::Uz dužno poštovanje dramskih pisaca ...

Meni ne trebaju !

Pa , svidelo se to nekom ili ne !


Pošteno- ako nameravaš da se i dalje baviš dramaturgijom.

kralj ibi :: Poseban problem kod amatera, a naročito debitanata (ja ih jako volim!) je shvatanje ponašanja na sceni kada nemaju tekst. Možeš im objašnjavati 500 puta i nebrojeno puta "šmirati" mizanscen, oni uglavnom rade onako kako sami razumeju.
Pretpostavljam da si mislio: foršpilovati a ne šmirati? Glumci šmiraju, reditelj foršpiluje- nakaradna kombinacija, priznajem, ali ipak česta za videti i kod profesionalaca. Problem je uglavnom u neobrazovanosti glumaca i mišljenju da su bogom dani, da su reinkarnacija Zorana Radmilovića.
Pokoj mu duši, bio je veliki glumac ali je generacije istih "upropastio" svojim improvizacijama. Mnogi su kasnije umislili da imaju istu količinu dara, talenta pa preuzeli na sebe veliki teret, tako što su iz predstave u predstavu dodavali reč po reč, psovku po psovku, pokret po pokret, sve na štetu kolega na sceni koji se u nebranom grožđu osete ugroženim, pa svojim iznenadnim napadima kreativnosti pokušavaju da pobede partnera, stavljajući sebe u prvi plan. Takva lavina kombinacija kreativnosti teško se zaustavlja.
Tada se uključi dobar pedagog koji (ukazujući na greške, i razvijajući svest o tome da onaj van scene mnogo bolje sagledava situaciju, te tako vidi šta valja a šta ne) preuzima stvar u svoje ruke i ( povišenom intonacijom, pikslom, cipelom ili bilo kojim drugim predmetom koji mu se nađe pri ruci Mr. Green ) smiruje strasti. Very Happy

kralj ibi ::Treba se oprobati u savremenim tekstovima, kako bi smo odredili svoje mesto u pozorištu, tako da trašim konkretnu pomoć od vas: tekst sa 5-6 likova (4-2, 3-3), savremene problematike, komedija ili drama svejedno i još... da ne bude prezahtevna scenografija. Bas sam skroman, jel da?
Dala sam ti nekoliko predloga. Kud ćeš nezahtevniju scenografiju nego kod Koljade- sto, nekoliko stolica, krevet, malo krša, sitne rekvizite i to je to. smešak
P.S. Šta ste radili Mihizovo?

Sirius ::Ako Cvetin ima publiku za to što radi, što da ne...Neka radi. Neko će poći za njim - ili će ostati sam. Pa ni tada neće imati pravo da izda svoju ideju, ako iskreno u nju veruje. Tako je to otkad postoji pozorište.
Zaboravih da kažem: potpisujem!

P.S.2.
Ljubo, respekt uzvraćen! Smajli



Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
offline
  • Pridružio: 12 Apr 2008
  • Poruke: 35
  • Gde živiš: na slepom koloseku

Da, u pravu si. Desi mi se da "utripujem" neku rec i onda je upotrebljavam i kad treba i kad ne treba. Mislio sam na forspilovanje - klasicno odigravanje reditelja za glumca, kad ovaj ne moze da skonta sta mu se prica.
Pronasao sam tekstove od Koljade i sada ih bas citam. Zanimljivo.
Od Mihiza smo radili 98* "Banovic Strahinju". To je bila prva predstava naseg pozorista.



offline
  • Cvetin 
  • Novi MyCity građanin
  • Pridružio: 10 Apr 2008
  • Poruke: 29

A U T O R S K A P R A V A ...

A U T O R S K A P R A V A ....

A U T O R S K A P R A V A ...


Ali ljudi , pa mi govorimo o amaterizmu ...

Ako ćemo govoriti o amaterizmu , onda nema naplate, tekstova, naplate režija, naplate scenografa, kostimografa ... Koliko sam imao priliku da vidim u tom našem amaterizmu jedino glumci ne dobijaju honorare ... Oni se zadovoljavaju pojavom na sceni ...

E pa gde je tu amaterizam ....?

Tačno znam da su pojedini DRAMSKI PISCI (živi) tražili i do 2000 evar za tekst jednom amaterskom pozorištu ... Cena reditelja se kreće od 1000 pa čak do 4000 evra , scenograf i kostimograf uzimaju oko 1000 evra , još ako se radi i muzika e pa onda ta cena skače bogami i do 6 000 evra za jednu predstavu u amaterskom pozorištu ... Zato amaterska pozorišta isključivo rade mrtve pisce koji ne mogu da otmu honorar u amaterskim pozorištima ... Na jednom okruglom stolu posle neke savršenne predstave koja je koštala bogatstva ( a čujem da je igrana dva puta ) , gde su čak angažovali i poznatu Beogradsku glumicu da glumi , rekao sam da su u ovoj predstavi zloupotrebljeni glumci jer nisu dobili ni dinara ... Onda je organizator te predstaver rekao da je njima čast da igraju sa poznatom beogradskom glumicom ... E to je vrhunac bezobrazluka !

E tako se dragi moji uništava amaterizam !

Što se tiče pisanja drama , naravno da svako može da piše, ustvari, danas svako i piše ...

Kako ja biram koju ću predstavu da radim ?

Prvo postavljam sebi pitanja :

Zašto baš tu temu , danas , u Srbiji, i kome ?

Uz dužno poštovanje Ruskim klasicima, američkim piscima , i engleskim dramama , ali ja nemam kome to da radim ... Već su odavno sažvakane te teme :muško - ženski odnosi , položaj žene u društvu i tome slično ... Mislim da treba raditi teme koje se dotiču trenutnu situaciju sveta u kojem živimo ...Narvno ne kažem da ne treba raditi Čehova, Olbija, Vilijamsa , Šoa, nego treba naći nit i povezati ta dela s nama ... Tako rade svi u svetu , mili moji ...

E sad o Nušiću ...

Nušić je naš najveći komediograf i treba ga poštovati , slažem se ...To što kažete da narod najviše pamti klasike , pa hajd da se i s tim složim , ali publika , odnosno taj naš narod čeka da vidi nešto novo , neki nov pristup, bavite se malo istraživanjem čeprkanjem , pronalaženjem novih načina scenoskog prikaza ... To publika očekuje ...Pogledajte film Gospođa ministarka u režiji Soje Jovanović koji je snimljen 60 godina , ako dobro pogledate film videćete koliko je reditelj odstupio od napisane drame ... Pa gde su preci Nušićevi da vijaju prava ?

Jednostavno se treba opustiti i raditi ono što je za naš um i dušu pitko , a ujedno pustiti glumce da se igraju na sceni ...

E sad rad sa glumcima , neko to doživljava psihološki , pa rade karakteristiku likova, njihove biografije , razvlače se čitalačke probe danima, mesecima, godinama , pa se lomi mozak da se nauči tekst itd ... Na mojim probama čitalačke probe traju jedan dan , odnosno jedna proba posle čeka prelazimo na pronalazak rešenja na sceni ... Volim recimo da mi je predstava satkana od scenskih slika i tako da se više bavim tim, a glumce puštam da se igraju , i pronalaze rešenja ... Jer u amaterskom pozorištu to mogu ...



Kud ćeš nezahtevniju scenografiju nego kod Koljade- sto, nekoliko stolica, krevet, malo krša, sitne rekvizite i to je to.


Trži se nezahtevnija scenografija !

Ne volim kada se u predstavi sve u napred čita

Sto - Biće nekog ćaskanja za stolom , piće se kafa , a možda i jesti

nekoliko stolica - (Zavisi koliko ) koliko stolica toliko glumaca ...

Krevet - u pitanju ljubavna priča ( muško - ženski odnosi )

Malo krša , sitne rekvizite - To ne razumem !

U predstavi mislim da sve treba da bude provučeno kroz simbole , kostim , scena itd ...

Ako na sceni imamo flašu pića i četiri čaše onda je sve jasno ...

To je ona fraza u Čehovljevim dramama"Ako se pištolj pojavi u prvom činu , na kraju će sigurno da opali "

E što se tiče mog pisanja drama ... Najsrećniji bi bio kada bi neki maštoviti reditelj moju dramu uzeo izmasakrirao i postavio po svojoj ORIGINALNOJ ideji ... Ja ne lečim sujetu pozorištem ... Ja se pozorištem bavim ...

Predlog za dramske pisce koji su po meni najbolji :

Nebojša Romčević
Biljana Srbljanović
Mirjana Ojdanić
Ljubomir Simović

Oni odlično prate props , brlog i primitivizam sveta u kojem živimo...

Radite to A Koljadu, Vilijamsa , Šeparda ostavite za neke druge dane !

Moje predstave su posećene i ja imam savršenu publiku ... To je najbolji dokaz da ovakav način rada prolazi , a i da je publika željna novina u pozorištu ... Dosta je glupih mizanscena za jednim stolom i davljenja s dugim monolozima proživljavanja likova ... E zaboravih , najviše se gnušam u dramama dugih monologa ... Kome to još treba ...

Tri put ura za Novi pozorišni izraz !

Ura, Ura, Ura !

Malo slika iz ministarke ...






















offline
  • Sad radim sve ono što pre nisam stizao.
  • Pridružio: 17 Maj 2006
  • Poruke: 18456
  • Gde živiš: I ja se pitam...

Ovo bi vredelo pogledati. Gde ti je, i kada, sledeća repriza? Daj, baš bih seo u makinu i došao da vidim. Na fotkama je prilično privlačno.

offline
  • Pridružio: 23 Dec 2006
  • Poruke: 973

Cvetin :: E što se tiče mog pisanja drama ... Najsrećniji bi bio kada bi neki maštoviti reditelj moju dramu uzeo izmasakrirao i postavio po svojoj ORIGINALNOJ ideji ... Ja ne lečim sujetu pozorištem ... Ja se pozorištem bavim ...
Cvetin ::.
... Onda je organizator te predstaver rekao da je njima čast da igraju sa poznatom beogradskom glumicom ... E to je vrhunac bezobrazluka !


Sad mi kaži (probaj pošteno Wink ) sledeće: da li bi tražio makar kakav honorar, tantijeme, ili bi se i ti, kao i mnogi drugi, zadovoljio ukazanom čašću- reditelj je odabrao baš tvoj tekst?

Cvetin ::Uz dužno poštovanje Ruskim klasicima, američkim piscima , i engleskim dramama , ali ja nemam kome to da radim ... Već su odavno sažvakane te teme :muško - ženski odnosi , položaj žene u društvu i tome slično ... Mislim da treba raditi teme koje se dotiču trenutnu situaciju sveta u kojem živimo
Da li si probao da postaviš bilo koju... na primer... melodramu, ili tvrdiš samo na osnovu rađenja tvojih komada kako publika ne želi ništa drugo? Možda bi se iznenadio saznanjem da su muško- ženski odnosi univerzalna tema koja nikada neće biti prevaziđena. Da je tako, ne bi nama na forumu ljubav bilo onoliko komentara. smešak
Veruješ li da su nama Strindberg, Ibzen, Vilijams, Olbi,Čehov, imali više od 100 repriza, dok su Srbljanovićka, Đorđe Milosavljević, Razumovska, Koljada imali tek desetak( i to organizovanih za škole)?
Teme ovih savremenih su položaj mladih, narkomanija, prostitucija, neizbežnost samouništavanja itd. dno dna.
Dakle: univerzalne teme nasuprot aktuelnim,pobelile su u tom okršaju!

Cvetin ::E sad rad sa glumcima , neko to doživljava psihološki , pa rade karakteristiku likova, njihove biografije , razvlače se čitalačke probe danima, mesecima, godinama , pa se lomi mozak da se nauči tekst itd ... Na mojim probama čitalačke probe traju jedan dan , odnosno jedna proba posle čeka prelazimo na pronalazak rešenja na sceni ... Volim recimo da mi je predstava satkana od scenskih slika i tako da se više bavim tim, a glumce puštam da se igraju , i pronalaze rešenja ... Jer u amaterskom pozorištu to mogu ...
Pih, taman da ospem paljbu kad te izvadi poslednja rečenica! Wink
Mislim drugačije! Osnova svake dobre, čvrste predstave je pravilan, sistematičan rad na tekstu. Prelaženje posle jednog dana čitalačkih proba na scenu bilo bi isto tako uspešno kao i pravljenje kuće bez temelja.Čak i da imamo predložak teksta u vidu telefonskog imenika, neophodno je detaljno razraditi temu i ideju( ne, ideje treba da bude svestan samo reditelj koji će pravilnim navođenjem dovesti glumca na zamišljeni cilj) kojom želimo da se bavimo. Zašto? Zato što se razradom,podelom rečenica na blokove, izvlačenjem logičkih akcenata, deobom scena na manje celine, izgovaranjem replika( nije neophodna naročita gluma)-nesvesno za stolom usvaja građa, da bi se silaskom na scenu uobličila, plasirala na pravi način i time postavila krov jednoj kući.
Ne kažem da ne može drugačije. Radili smo sa mnogima tako kao što ti radiš i kao rezultat dobili unezverene, nesigurne glumce koji se ne usvojivši osnovu, bore sa mizanscenom iz predstave u predstavu menjajući ga, konstantno prilagođavajući tekstu. Trebalo bi da bude obrnuto, a kako može kada ni oni sami nisu svesni ko, kada, gde, zašto, kako?
To su samo moja negativna iskustva, verujem da si, svojim metodama , uspeo da utičeš na formiranje generacije staloženih, sigurnih glumaca. Verujem, jer sam kažeš da:
Citat:Moje predstave su posećene i ja imam savršenu publiku

Citat:Ako na sceni imamo flašu pića i četiri čaše onda je sve jasno ...

To je ona fraza u Čehovljevim dramama"Ako se pištolj pojavi u prvom činu , na kraju će sigurno da opali "

Kao i ona fraza da se svaka uneta rekvizita mora iskoristiti, što ne znači da će se iz flaše pod obavezno piti, može se nekom staviti obloga( koristeći alkohol), upotrebiti tečnost za "buđenje iz mrtvih" ili jednostavno samoodbranu, napad, razbijanje o delove tela partneru itd. Mr. Green

Citat:Predlog za dramske pisce koji su po meni najbolji :

Nebojša Romčević
Biljana Srbljanović
Mirjana Ojdanić
Ljubomir Simović


Čini mi se da je Ibi tražio autore kojima neće morati da plaća. Jedino ako imaš neku debelu vezu pa mu obezbediš popust, ili se pak oslanjaš na njihovu humanost i želju da pomognu amaterskom pozorištu, dajući tekst na korišćenje bez honorara. Mr. Green

Šta li bi ti uradio sa "Hasanaginicom"( ako već ceniš Simovića)...ne smem ni da pomislim, videvši ovu fotografiju koja je ( izvini ali... smešak ) previše degutantna za moj ukus. Bebee Dol



Citat:Moje predstave su posećene i ja imam savršenu publiku ... To je najbolji dokaz da ovakav način rada prolazi , a i da je publika željna novina u pozorištu ...
Najvažniji deo tvog posta, posle koga nemam više šta da dodam sem : srećno u daljem radu sve dok te bude držala takva vrsta stvaralačke euforije, a i ako se nekada odlučiš za one druge varijante ( recimo klasičnu antičku dramu, bez kasapljenja, čistu, preciznu), biću tu da čujem konačno merodavnu osobu- šta je lakše režirati? smešak

offline
  • Cvetin 
  • Novi MyCity građanin
  • Pridružio: 10 Apr 2008
  • Poruke: 29

Kako me pročita ...
Upravo radim JELENU TROJANSKU , samo što u mojoj verziji ona ne postoji , ali svi se ponašaju kao da je tu , ubijaju se zbog nje , vole je, ratuju ...ali niko je ne vidi , ona je kao izgovor za sve ljudske postupke ... Kad bude premijera obavestiću vas ...

Degutantno ...
Super znači uspeo sam ...
To je i cilj svih mojih predstava da publika reaguje , nekome se to svidi, nekome je degutantno , ali niko nije ravnodušan ...
A što se tiče (film-za-odrasle)-ografije , ja ne vidim zašto bi to smetalo u teatru , kad u realnom životu to prihvatamo kao sasvim normalnu pojavu ...
i super što reaguješ , mada bi više voleo da reaguješ na gore stvari , gore mislim realnije , pozorište je laž, ali je život realan , mi na sceni lažemo , kako bi ljudima koji to gledaju simbolično preneli društveni problem ... I ne dajemo rešenja, nego materijal za razmišljanje ...
E sad , opet ja na fotografiju, koju sam s ciljem postavio, jer sam znao da ćeš reagovati... Zanimljiva reč DEGUTANTNO ... Upali Tv ... 24 sata degutantne stvari ...
Primer :

Predizborna kampanja - U svakoj reklami politički kandidat podiže dete
( naravno da nije debelo da se ne bi iskilavio) , rukuje se sa osobama ometenim u razvoju, posećuje domove penzionera, rudare, seljake ...
Kad pogledaš zar to nije DEGUTANTNO ?

U uglednoj Karlovačkoj gimnaziji gospođica Jelena Karleuša skače gola i čita Dositeja "Život i priključenije" njen spot je najgledaniji među klincima
Zar i to nije DEGUTANTNO ?
Zar sve to nije zloupotreba ?

Ceo život se borim za dečija prava možda iz tog razloga i reagujem ovako ...

Kada sam napisao pismo Karlovačkoj gimnaziji u kojem sam ispljuvao ceo njihov sistem ... odgovor je bio da nemam prava da se mešam ... E na ovaj način se mešam ... Pozorište koristim kao oružje za borbu protiv ŠLJAMA u Srbiji ... Pa ko izdrži... Svaka moja predstava nije slučajna ... I nije Ministarka izašla slučajno baš 2008 godine kada imamo najviše izbora ... Priznajem nisam razmišljao o Nušiću kad sam je radio, neka mi oprosti , razmišljao sam o gladim političarima koji ne prezaju ni odčega samo da se dograbe ili da ostanu na vlasti ... Na kraju ministarke se pojavljuje spot magarca koji je kandidat na sledećim izborima ... I nije SRAMOTA BRE ! što sve to stavljam u svinjac među svinje jer mislim da svinje vladaju i vode nas , a sad nam preostaje samo da izaberemo nekog magarca da nas vodi ...I to je to ...

Što se tiče muško - ženskih odnosa , naravno da nisam protiv takvih tema ... Ja sam oženjen i živim sa ženom koju neizmerno volim i imamo divnu kćer koja mi je najveće blago ... Dakle nisam neki nadobudni starac koji se gnuša ljubavi ... Ja volim i svima želim da vole , ali ne možeš voleti na miru u zemlji koja ti ne dozvoljava da voliš , koja ti neprestano plasira nasilje i (film-za-odrasle)-ografiju ... Zato prvo pesnicu na sav Šljam e pa onda u miru i blagostanju da se volimo ...

Pogrešno shvatanje drama Biljane Srbljanović , Romčevića , kad čitate dramu ili bilo koje književno delo ne čitajte na prvu loptu, ako se drama bavi jednim problemom , to svakako ne vodi ka tome nego ka izlečenju ...Ako se obrađuje , nasilje, narkomanija , politika , treba u čitaocu ili gledaocu da probudi želju za borbom protiv toga kako bi obezbedio svoje mesto u društvu ... POzorište mora biti u službi naroda , to nije više mesto za laku zabavu , gde će gledaoc odgledati laku komediju , nasmejati se i otići kući ... U pozorištu nema mesta za POLICIJSKU STANICU, I jeftine viceve ...
Divna drama Fridriha Diremata "Poseta stare dame" ... Toliko je dobro napisana , da pomišljam da ju je pisao neko iz Srbije , samo zbog toliko bliskosti sa našim mentalitetom i primitivizmom...
I mnogo su mi draže i socijalno korisne takve drame nego drame koje obrađuju samo ljubav i kraj .


Nažalost i ljubav u ovoj zemlji postaje vrlo
diskutabilna i DEGUTANTNA stvar

offline
  • Pridružio: 26 Dec 2007
  • Poruke: 41
  • Gde živiš: Nis

Pozdrav dragi kolega! Nisam znao da si se i ti pridruzio ovoj zajednici...

Citam ove tvoje retke i ne mogu da se otmem utisku da me pomalo podsecas na Don Kihota, viteza tuznog lica, koji se, eto, bori sa vetrenjacama.

Moje je misljenje da je upravo stav slican tvome ono sto odrzava pozoriste zivim, u stvari kriticki stav i ne shvatanja okolnog sveta "zdravo za gotovo" je uzrokovalo i sam pranastanak umetnosti... nego da ne tupim po mnogo Smile ,
savrsensto katkad lezi u jednostavnosti, mozda je bolje da uradis predstavu u kojoj govoris o ljubavi i "kraj" nego da pokusavas da predstavom prikazes socioloski nespokoj zbog globalizacije ljudske psihologije u uslovima mentalne nehigijene i moralne mutacije i doprineses razvijanju kulturne svesti o realnosti koja nas okruzuje.....(bla,bla....ufffffff)

ne shvataj me pogresno, vec sam rekao da smo slicnog pozorisnog misljenja, s tim sto sam ja daleko pozorisno konvencionalniji (i volim klasike onakvim kakvi jesu Wink ), jer me u suprotnom sve to potseca na ono: "najbolji smo umetnici tek onda ako niko ne razume sta smo rekli... i mnogo smo ludi i otkaceni zato sto igramo hamleta na deponiji gde "hamlet ima oralni odnos sa duhom svog pokojnog oca..."

Kriticki stav i umetnost su odvajkada isli ruku pod ruku, ali ne treba tu ideju silovati zarad nje same... ili cemo se sloziti da je predstava gde gola glumica govori monolog u isto vreme cisteci novcanicu od 1000 dinara alkoholom, i koja taj monolog zavrsava gurajuci tu istu novcanicu u vaginu, buducnost pozorista!?
najiskrenije se nadam da nije....

I cvetine ne zavaravaj sebe, cak i kada bi uspeo da ocistis sav "sljam" i kada bi sve postalo fenomenalno i cisto, ti i tada ne bi radio klasike i bavio se konvencionalnim teatrom jel da? Wink

big pozdrav kolega, nadam se da cemo se videti uskoro Wink

offline
  • Cvetin 
  • Novi MyCity građanin
  • Pridružio: 10 Apr 2008
  • Poruke: 29

Naravno da ne bi ni tada se bavio pozorištem na klasičan način , uvek bi tragao za nečim iščašenim...
Ali mi je već muka od stalnog blebetanja kako svi moramo da stvaramo nešto na temeljima klasike ...I
kako trebamo da na temeljima Stanislavskog stavramo pozorište...
Ma ko to tvrdi ?! ...
To je bilo u devetnajstom veku a danas treba svako da izgradi svoj temelj ...
Uz to mislim da Rusi imaju jako monotone, patetične i dosdne tekstove ...

Ministarku igramo 10 maja pred izbore !

Svi ste pozvani ...

Čestitam na premijeri ...

offline
  • Pridružio: 20 Jun 2007
  • Poruke: 203
  • Gde živiš: Smederevska Palanka

Citat:Ali mi je već muka od stalnog blebetanja kako svi moramo da stvaramo nešto na temeljima klasike ...I
kako trebamo da na temeljima Stanislavskog stavramo pozorište...

Ovako, ili slično ovome (morati...), koliko sam pratio a po pravilu pažljivo to činim, niko nije napisao...

E, sad, ako je reč "blebetanje" tvoj jedini mogući argument da se suprotstaviš onome što se napiše o klasičnim tekstovima (čitaj: fundament, temelj), onda se ja ispred takvog pozorišnog junoše – povlačim.

Alal ti i srećno bilo sve što dobro uradiš... Ali, ipak, maši pogled na moj avatar. On je rodjen 1924, a Ona 1928. On je osnovao moje pozorište 1950, mesec dana posle mog rodjenja. Na fotosu igraju Nušića...

I, ne čačkaj se, možeš da naletiš na vrh njegovog nadgrobnog spomenika.

offline
  • Pridružio: 23 Dec 2006
  • Poruke: 973

Cvetin ::
Degutantno ...
Super znači uspeo sam ...
To je i cilj svih mojih predstava da publika reaguje , nekome se to svidi, nekome je degutantno , ali niko nije ravnodušan ...

Uh, kako ovo poznato zvuči. Zašto svi reditelji govore da im je cilj bio reagovanje publike. To je tako očekivan odgovor. Wink Uostalom, ne znam ni za jednu predstavu posle koje ( ili u toku) publika nije reagovala, ona je tu da bi reagovala, bez interakcije glumaca i publike ne bi ni bilo pozorišta.

Cvetin :: Zanimljiva reč DEGUTANTNO ... Upali Tv ... 24 sata degutantne stvari ...
Primer :

Predizborna kampanja - U svakoj reklami politički kandidat podiže dete
( naravno da nije debelo da se ne bi iskilavio) , rukuje se sa osobama ometenim u razvoju, posećuje domove penzionera, rudare, seljake ...
Kad pogledaš zar to nije DEGUTANTNO ?

Hoćeš da kažeš da je meni kao publici nedovoljno degutantnosti u realnom životu pa mi još treba posoliti na ranu i kada odem u pozorište?

Cvetin :: Na kraju ministarke se pojavljuje spot magarca koji je kandidat na sledećim izborima ... I nije SRAMOTA BRE ! što sve to stavljam u svinjac među svinje jer mislim da svinje vladaju i vode nas , a sad nam preostaje samo da izaberemo nekog magarca da nas vodi ...I to je to ...
Izvini, ali meni je ovo pocrtavanje, i to opako pocrtavanje. Možeš tako i "Roljupce" staviti u bordel. Podvlačenje ideje komada crvenim flomasterom! Čini mi se da je uvek bolje kada se ideja neprimetno provlači kroz komad pa ti, posle završene predstave poželiš da je još jednom pogledaš. Zašto? Zato što ti prija prisustvo nerazjašnjenih stvari, tajnovitih, magičnih. Šta je magično u grupnom seksu?

Živeo je jednom jedan neuki čovek koji je voleo da dolazi u pozorište i uživa baš u toj magiji. Završava se predstava i on sedi u klubu u društvu gospodina glumca, i osobe X( takođe glumca, za koga se ne može reći da je gospodin jer je voleo da sve živo prevrće, improvizuje, dodaje psovke, svlači pantalone tamo gde treba samo da otkopča šlic itd.)
Sedi on tako, nalaktio se, a osoba X ga pita: " Dobro bre čoveče, celo veče sedimo i ti mi ništa ne kažeš. Kako ti se svidelo? Voleo bih da čujem tvoj komentar."
Osoba X:" Znaš kako! Dolazim ovde često jer zaista uživam gledajući vas gore na sceni. I tako...ugasi se svetlo- mene hvata neka trema, jedva čekam da vidim ko će prvi da se pojavi...pali se reflektor- ja u mraku kao miš iščekujem...snop svetla pada na tebe i ti si tako...u tom trenutku za mene nešto mnooooogo veliko, značajno- mora da si značajan kad te reflektor osvetljava...kažem ti...tako ja sedim i očekujem da kažeš nešto od čega ću ja da zanemim a ti? Šta ti radiš- ISTRESAŠ KOFU PUNU GO***A NA MENE, mene koji sam već u njima do guše (sledi psovka) -eto kako mi se svidelo!"

Cvetin ::Uz to mislim da Rusi imaju jako monotone, patetične i dosdne tekstove ...

I kao što reče stari dobri, iskusni Ljuba- posle ovakvih izjava potkrepljenih čvrstim argumentima, ja se povlačim. Sad

Ko je trenutno na forumu
 

Ukupno su 1097 korisnika na forumu :: 49 registrovanih, 7 sakrivenih i 1041 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 3466 - dana 01 Jun 2021 17:07

Korisnici koji su trenutno na forumu:
Korisnici trenutno na forumu: A.R.Chafee.Jr., Andrija357, aramis s, babaroga, Bobrock1, Bojan85, BORUTUS, Bubimir, cavatina, darios, Denaya, DragoslavS, Excalibur13, FOX, JimmyNapoli, krkalon, Kubovac, laurusri, Lucije Kvint, madza, Marko Marković, MB120mm, Mercury, Mi lao shu, mile23, milenko crazy north, Mixelotti, nemkea71, pacika, pein, repac, rovac, sasa87, Sir Budimir, Sirius, slonic_tonic, solic, sovanova95, SR-3m, stagezin, stalja, Stefan M, Trpe Grozni, uruk, Vlada78, vobo, W123, zdrebac, |_MeD_|