Trening sa bucicama i bodyweight vezbama-preporuka?

Trening sa bucicama i bodyweight vezbama-preporuka?

offline
  • Pridružio: 28 Dec 2014
  • Poruke: 10

Trenutno kod kuce od opreme imam samo bucice, sipku za zgibove, propadanja i naravno svoje telo Very Happy Po netu trazim neki plan treninga ali ne znam koji je ispravan tako da ako bi neko mogao da mi preporuci plan sa ovim sredstvima bio bih mu zahvalan Very Happy.



Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
offline
  • Pridružio: 12 Dec 2011
  • Poruke: 423
  • Gde živiš: Tomorrowland

Pogledaj ovaj video :
https://www.youtube.com/watch?v=LqgGhJywnHI
Možeš posetiti njihov kanal, imaju dosta klipova o vežbanju kod kuće.



offline
  • Pridružio: 28 Dec 2014
  • Poruke: 10

AfrojackFollower ::Pogledaj ovaj video :
youtube.com/watch?v=LqgGhJywnHI
Možeš posetiti njihov kanal, imaju dosta klipova o vežbanju kod kuće.


Hvala Very Happy. A sa tegovima dal da svaki drugi dan (posto tada vezbam) povecavam broj ponavljanja u jednoj seriji npr. danas 15 ponavljanja za dva dana 20 itd. ili da baziram svaki put kada radim na npr. 10 ponavljanja i da ih samo toliko radim svaki put kada treniram Confused , posto ako dizem mnogo a pocetnik sam cuo sam na yt da se tako misici smanjuju, a ne dodavaju. Ja sam nalazio mnoge vezbe na sajtu bodybuilding pa reko da pitam.

I da li je bolje da se rade vezbe za sve delove tela svaki drugi dan kao sto ja radim ili na primer 1.dan vezbe za grudi i triceps 2.dan vezbe za ledja i biceps itd. na tu foru pa reko da vidim sta je bolje od ta dva.

offline
  • Pridružio: 12 Dec 2011
  • Poruke: 423
  • Gde živiš: Tomorrowland

Nema na čemu. Nije potrebno da povećavaš broj ponavljanja, povećavaj težinu. Nećeš ti na primer sada da radiš pregib za biceps danas sa 8kg 12 ponavljanja a za 2 dana sa 8kg 15 ponavljanja, sa tim nećeš ništa dobiti, drži se toga da kada povećavaš težinu smanjuješ ponavljanja, npr radiš 12 10 8 6 i to ti je sasvim ok, ne znam kakve bučice imaš i da li imaš opciju da dodaješ tegiće na to. Pošto si početnik nemoj raditi sa velikim težinama, ne verujem da imaš sada kući tegove od 15, 20 kg pa da sa njima radiš čučnjeve, benč i mrtva dizanja, radi uglavnom sklekove, propadanja i zgibove. Pa možeš raditi parcijalno, na primer ponedeljak grudi triceps, za grudi radiš propadanja, presu ako imaš dve bučice, razvlačenja možeš isto, a za triceps možeš da radiš jednoručni potisak iza glave i kickbacks na primer. Pa onda ledja u utorak radiš leđa, zgibove, jednoručno veslanje i shrugs, a za biceps hammer pregib, stojeći pregib sa šipkom (ako imaš) i koncentracijski pregib. Sredu možeš da odmaraš, četvrtak možeš noge, čučanj, iskorak, penjanje na klupicu i rumunsko mrtvo sa bučicama. Petak ramena, potisak sa bučicama, letenje sa bučicama, front raise i front lateral raise i podizanje do brade. Subotu i nedelju odmaraš i to ti je to. Stomak ubaciš po želji 2,3 puta nedeljno, kvalitetno se hraniš, piješ dosta vode i samo vežbaš. Kad malo ojačaš i kad skapiraš kako koja vežba radi možeš i u teretanu krenuti, još si ti mlad al za godinu, dve bi bilo ok da kreneš.

Ko je trenutno na forumu
 

Ukupno su 631 korisnika na forumu :: 7 registrovanih, 0 sakrivenih i 624 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 3466 - dana 01 Jun 2021 17:07

Korisnici koji su trenutno na forumu:
Korisnici trenutno na forumu: dane007, Marko Marković, mihajlot2013, nemkea71, pavle_pzs, Sale.S, zlaya011