Misljenje o treningu

1

Misljenje o treningu

offline
  • Spartanac
  • Radim zgibove
  • Pridružio: 05 Jun 2012
  • Poruke: 1232
  • Gde živiš: This is Sparta!!!

Zanima me misljenje ostalih vjezbaca o ovom treningu nogu

Ponavljanja od 8-12

Cucnjevi-5 serija
Iskoraci-4 serija jedna, 4 druga noga
Dzeferson cucnjevi-5 serija
Ekstenzija prednja loza-5 serija
Ekstenzija zadnja loza-5 serija
Listovi-5 serija

Po vama, da li je ovo previse?



Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
offline
  • Pridružio: 30 Jul 2010
  • Poruke: 349
  • Gde živiš: mirna bačka

Po meni previše...



offline
  • Spartanac
  • Radim zgibove
  • Pridružio: 05 Jun 2012
  • Poruke: 1232
  • Gde živiš: This is Sparta!!!

Postujem

Koje korekcije predlazes?

offline
  • Igor Stosic
  • Pridružio: 11 Jan 2012
  • Poruke: 327
  • Gde živiš: Beograd, Srbija

Po mom misljenju cucanj ti je skroz dovoljan za cele noge. Cucanj + mrtva dizanja sa pravim nogama. Sasvim dovoljno

offline
  • Spartanac
  • Radim zgibove
  • Pridružio: 05 Jun 2012
  • Poruke: 1232
  • Gde živiš: This is Sparta!!!

Mislim da je to premalo, a u mogucnosti sam da radim i druge vjezbe

offline
  • Pridružio: 30 Jul 2010
  • Poruke: 349
  • Gde živiš: mirna bačka

Podeliti trening za noge na dva dela ako ima mogućnosti:
Prvi deo-Čučanj 4 serije 6-12 ponavljanja
-Iskorak po 4 seije 10-12 ponavljanja
-Pregib 4 serije 10-12 ponavljanja
Drugi deo-Legpress sa nogama što više postavljenim-4 serije x 6-12
-Mrtvo dizanje 4 serije 6-12 ponavljanja
-Zadnja loža extenzija 3 serije 10-12 ponavljanja
Ili ako mora da bude jedan trening onda čučanj ili presa po 4 serije,iskorak 3 i pregib i extenzija po 3 serije,mnogo ali izdržaćeš Smile
Listovi po instictu...

offline
  • Igor Stosic
  • Pridružio: 11 Jan 2012
  • Poruke: 327
  • Gde živiš: Beograd, Srbija

Nisam siguran zasto mislis da je to premalo. Zapravo cucanj + Sumo mrtvo dizanje (to je ono sirok stav) su predovoljni. Samo cucanj je dovoljan. Jedna-dve serije cucnjeva po 20 najtezih ponavljanja (to ti je kad uzmes neku tezinu koju mozes da dignes 10-12 puta, pa uradis cucanj tih 10-12 puta, i onda se odmaras dok drzis tezinu na ledjiam tj. ne spustas je na stalak nego odmaras noge dok ti je tezina na ledjima. I tako guras do 20 ponavljanja. Ali pazi to ti je serija koja traje 2-3 minuta)
Ja posle gore pomenutih cucnjeva nisam mogao da hodam normalno.

Da ne pominjem to kada opicics cucnjeve, da ti ne radis samo noge nego sve zivo.

@markus2 Nije mi bas jasno zasto bi radio toliko vezbi? Kakva leg presa, kakve ekstenzije?
Kao sto rekoh cucanj + sumo mrtvo dizanje. Apsulutno dovoljno.

Sad cu malo u offtopic: cucanj, mrtva dizanja, propadanja i zgibovi (ova dva poslednja sa opterecenjem naravno) su sve vezbe koje su ti potrebne za celo telo. Eto, 4 vezbi.

offline
  • Pridružio: 30 Jul 2010
  • Poruke: 349
  • Gde živiš: mirna bačka

Itchaking,čovek je pitao naše mišljenje o treningu za noge koji je predstavio i tražio sugestije.Ja sam dao otprilike program koji sam ja radio i koji mi je dao najbolje rezultate.Znači odvojiti trening za prednji i zadnji deo noge,izolovati te grupe mišića i maximalno ih pogoditi i zatim ih ne dirati nekoliko dana.
Legpres je jako dobra zamena za pravilan čučanj,mogu reći najbezbednija za kičmu.A da deluje,deluje...
Trening za noge može izgledati i ovako:Posle zagrevanja uraditi 100 komada čučnjeva sa praznom šipkom na ledjima-garantujem pačji hod par dana Smile
Stvar je u varijacijama i menjanju vežbi,ponavljanja,rasporeda...cilj je " zbuniti" mišiće i naterati ih da rade i rastu.Ako se to postiže običnim hodanje,još bolje Smile

offline
  • Igor Stosic
  • Pridružio: 11 Jan 2012
  • Poruke: 327
  • Gde živiš: Beograd, Srbija

Dobro, priznajem moju gresku. Trening za NOGE. Cucanj moze biti diskutabilan da li ce noge da dobiju dovoljan rad. Ako imas slaba ledja ili trbusnjake, prvo ce oni da pocnu da ti otkazuju i tako nikad neces ici do otkaza sto se tice samih misica nogu. Ali i dalje moj ti je savet da trening nogu pocnes sa velikim fokusom na cucanj, pa sumo mrtva dizanja i onda sve ostalo

offline
  • Pridružio: 30 Jul 2010
  • Poruke: 349
  • Gde živiš: mirna bačka

Naravno,čučanj je osnova,ostalo su pomagači...Zato je tu legpres ako počnu da ti otkazuju ledja Wink

Ko je trenutno na forumu
 

Ukupno su 739 korisnika na forumu :: 42 registrovanih, 4 sakrivenih i 693 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 3466 - dana 01 Jun 2021 17:07

Korisnici koji su trenutno na forumu:
Korisnici trenutno na forumu: 8u47, A.R.Chafee.Jr., aleksmajstor, aramis s, bojank, cavatina, Doca, dozorni, dragon986, Drug pukovnik, elenemste, FOX, Gagi193, havoc995, Joja, Jovan Nenad, krlebgd77, lelemud, Markoni29, mercedesamg, milimoj, milos.cbr, misa1xx, Mixelotti, mnn2, mushroom, Najax, nebkv, nuke92, parezanovicd, S-lash, S2M, sajkaca, tmanda323, Tragač, Van, VJ, Vlada1389, Vlada78, vladas87, W123, willie