Kardio trening, mrsavljenje, jacanje misica

1

Kardio trening, mrsavljenje, jacanje misica

offline
  • Igor Stosic
  • Pridružio: 11 Jan 2012
  • Poruke: 327
  • Gde živiš: Beograd, Srbija

Ovako, u poslednje vreme se bas ono trudim da smrsam posto primecujem da mi smeta. Imam 14 godina, visok sam oko 180cm i tezak 82kg. Najvise sala imam na stomaku, grudima i to bi bila najkriticnija mesta.

E sada, pravim ovaj posto da bi mi neki koji su vec prosli kroz mrsavljenje pomogli.. Wink
- Planiram da krenem da trcim i to sada bas iako je sneg.
- Deda mi je nudio da mi napravi tegove (bucice), i one velike za obe ruke.
- Dopada mi se ideja udaranja dzaka jer kod druga se sa tim redovno zaje**vamo, a najvise i da bih ojacao zglobove.
- Preskakanje vijace vec radim ali smotano pa me iritira (poboljsace se)
- Imam sobni bajs i njega praktikujem oko 20miin dnevno + neke kardio vezbe (ono tipa neke sobne vezbice)
- Hleb sam izbacio iz upotrebe, uglavnom jedem 2 puta dnevno (dorucak oko 8-9 i rucak oko 4-5 sati) i uopste ne osecam glad.
- Radim ono sklekovi, trbusnjaci, propadanja u manjoj kolicini, to cisto onako.

Sta dodati, kakve vezbe, ishrana, predlozi? Meni se cini dobra rutina.

Da li poceti sa tegovima? Ne nista spektakularno cisto neko povecanje snage tu i tamo, i ubijanje dosade. Bucice od cementa, one velike za dve ruke od automobilskih guma...



Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
offline
  • Ričard  Male
  • Lavlje srce
  • Supermoderator
  • Zver!
  • CEO Vršački Vinogradi doo
  • Pridružio: 28 Nov 2006
  • Poruke: 13543
  • Gde živiš: Vršac

ithacking ::- Dopada mi se ideja udaranja dzaka jer kod druga se sa tim redovno zaje**vamo, a najvise i da bih ojacao zglobove.


Nisam siguran da ćeš ojačati zglobove; čak sam ubeđen da doprinosi bržem habanju hrskavica, ali sam siguran da nepravilno udaranje u džak čak može dovesti i do povreda.



offline
  • Igor Stosic
  • Pridružio: 11 Jan 2012
  • Poruke: 327
  • Gde živiš: Beograd, Srbija

Jel si siguran? Ja sam od dosta ljudi cuo da im je udaranje u vrecu ojacalo zglobove, saku... Uzmi bilo koji deo tela pa ga udaraj i videces da ce ojacati i postati vise otporan na bol. Naravno, to je u teoriji.

Sto se tice nepravilnog udaranja to stoji. Ali ja kao pocetnik necu da udaram ko sumanut, polako se pocinje sa zavojima oko zglobova (ne bas zavoj ali ima ono da se kupi sto ide oko zgloba i pomaze da se ne ugane). Gledacu neka uputstva, a mozda i uzmem koji cas samo udaranje posto mi moji brane da se bavim nekim sportom koji ukljucuje sparing (box, kickbox, mma) ali sam trenirao tipa aikido. I nepravilnim hodanjem mozes da dobijes nezeljene efekte, sve ima svoje Wink

offline
  • Pridružio: 21 Jul 2008
  • Poruke: 69
  • Gde živiš: Gorod-geroй Moskva

Imas sobni bajs i imas dzak.Imas sve sto ti treba.
Ako zelis da poradis na svojoj kilazi, moj savet ti je sledeci:
Ponedeljak: bicikl 3x20 min, meris puls na svakih 10 min, ne bi smeo da prelazi 155-160, zatim poligon sa sklekovima 4x30 ( ili manje odnosno vise u zavisnosti koliko mozes), trbusnjaci 10x20
Utorak:bicikl 2x20, puls ne preko 160
sreda:dzak, 6 rundi od po 2 min, izmedju rundi minut pauze, potom sklekovi 4x30 (ili vec koliko mozes u seriji), zatim trbusnjaci 10x20
cetvrtak: bicikl 4x20 min, puls ne preko 160
petak:bicikl 4x20, puls ne preko 160, zatim trbusnjaci 5x20
subota:dzak6 rundi dzak od po 2 min, pauza izmedju rundi 1 min, zatim cucnjevi 4x20,zabljaci 4x20
nedelja:2x20 bicikl,puls do 150

puls pretpostavljam da znas da meris, nema potrebe da stajes sa voznjom bajsa vec meri dok vozis, a ako imas merac pulsa na bajsu onda jos bolje.
trbusnjake gledaj da ti svaka serija bude razlicita vezba.
eto toliko od mene, ovo ti je savet od seniorskog veslaca Wink
ako ti nesto nije jasno pitaj Very Happy
ovo ti ne uzima mnogo vremena, koliko god da si zauzet, a nisi mnogo jer imas 14 godina, mozes da isplaniras svoje vreme i odvojis tih sat do sat i po da odradis taj trening svaki dan.svaki uspeh se bazira na dobrom planu i postovanju plana, prema tome sve je na tebi Wink
ako ne znas sta bi radio na dzaku, pocni sa osnovnim udarcima, npr. leva, leva-desna,leva-leva-desna, leva-desni low kick, desna-levi low kick itd...gledaj da pri svakom udarcu rotiras kukove i da drzis pesnicu dobro stegnutu, naravno dobro bandaziraj ruke.ako ne znas kako da bandaziras i kako da udaras dzak, pregledaj youtube ima gomila stvari tamo.
u da umalo da zaboravim, vidim da jedes 2 puta dnevno, to je velika greska.moras imati bar 3 obroka dnevno, naravno ne treba da se razbijas u pekarama, mekdonaldsu i sta ti ja znam, vec jedi normalno meso, jaja sir, kuvano....i zahebi trcanje po ovom vremenu Wink

offline
  • m4rk0  Male
  • Administrator
  • Administrator tech foruma
  • Marko Vasić
  • Gladijator - Maximus Decimus Meridius
  • Pridružio: 14 Jan 2005
  • Poruke: 15754
  • Gde živiš: Majur (Colosseum)

ithacking ::uglavnom jedem 2 puta dnevno (dorucak oko 8-9 i rucak oko 4-5 sati) i uopste ne osecam glad.

Pogresan pristup. Moras imati minimum 5 obroka bez obzira da li si na dijeti ili zelis masu.

offline
  • Igor Stosic
  • Pridružio: 11 Jan 2012
  • Poruke: 327
  • Gde živiš: Beograd, Srbija

Napisano: 06 Dec 2013 23:42

Hvala druze, samo pamtim koliko se oznojim jednom turom voznje bajsa (20min). Nije mi palo na pamet da ubacim vise turi il ti ponavaljanja? hahaha

Jedno se nismo razumeli. Ja NEMAM dzak, ali hocu da ga napravim Wink Ali racunam da mogu to da zamenim nekom vezbom privremeno..

E sad, kada idem popodne u skolu onda doruckujem ujutru (jaja, sir itd), pa ne jedem nista dok se ne vratim (da ne bih jeo ona sr*nja tipa peciva), i onda dodjem i veceram u 7 (kuvano ili sta vec) i onda kada legnem u 9-10 nisam gladan.. I to mi onda bude 2 obroka + uzine (voce, izbegavam slatko, grickalice) i jednostavno nisam vise gladan. Dal je to dobro, stvarno ne znam.

Hocu sada lepo da napravim jedan plan i program vezbi i da ga se sledim Wink

Dopuna: 06 Dec 2013 23:43

Nego, zaboravih. Sta je sa tegovima? Kada mi deda vec nudi... Znaci nista preterano, cisto da gradim misice malo. Bez forsiranja.

offline
  • Pridružio: 30 Jul 2010
  • Poruke: 349
  • Gde živiš: mirna bačka

Mercury,da to nije malo žestok početak za dečka od 14 godina?Po mom mišljenju,uveo bih dva dana gde bi radio samo brzu šetnju(30-40min) ili čak možda i jedan dan za odmor.Mislim da će sagoreti,i onda neće biti ništa od napretka....Još ako hoće da doda bučice,sa kojima može raditi mnogo vežbi,mnogo težak reaspored.Moram na spavanje,napisaću sutra nešto malo opširnije.I kao što kaže M4RK0,obaveznih minimum 5 obroka

offline
  • Igor Stosic
  • Pridružio: 11 Jan 2012
  • Poruke: 327
  • Gde živiš: Beograd, Srbija

Pa vezbe koje je napisao jesu bile previse. (10x20 trubsnjaka; 10x30 sklekova). U jednoj seriji mogu da uradim 20 trbusnjaka al ne mogu 30 sklekova (mogu 15 max). Sve ostalo nije problem, s obzirom da se vec dugo bavim voznjom bajsa i to po svakavkim terenima to mi nije problem. Deda mi kaze da idem na trcanje i to bas iako je sneg. Dzak nemam tako da o tome ne pricam..

Ovo za bajs mi se dopada, ostalo bih prilagodio manje vise. Ja bih po mom misljenju dodao bucice, koje deda treba sutra da dodje da napravimo tako da sta bude - sigurno nece biti visak. A za obroke, to cu jos da vidim..
Veceru sam izbacio odavno (narocito u kasnijim satima).

I da napomenem da mi je blizu suma i da ima trim staza Wink

offline
  • Pridružio: 21 Jul 2008
  • Poruke: 69
  • Gde živiš: Gorod-geroй Moskva

markus, jeste plan je ozbiljniji.caka je da se sve radi na pulsu, pa sam namerno i dao ove granice pulsa znaci do 160, preko toga nikako.to je cisto aerobno, radi se u serijama, jos je bicikl u pitanju, znaci nije napolju na hladnom vazduhu gde bi pri takvim vezbama imao rizik da se prehladi ili dobije neki bronhitis...
ovakve treninge rade deca od 13-14 godina kod mene u klubu i to samo kao deo treninga, pored toga ide glavni(dosta tezi) deo.stoga mislim da ce mu ovo lezati.
ako nemas dzak, imas da kupis jeftino za 3-3.5 hiljade.dok ne nadjes dzak, zameni ga bajsom, tamo gde sam ti napisao runde sa dzakom ubaci samo 2x20 min bajsa.
sto se tegova tice, ne znam od koliko su ti te bucice, ali mislim da prvo treba da se koncetrises na sklekove,cucnjeve i trbusnjake (bilo bi super ako imas sipku za zgibove).tegove ces ubaciti posle.obavezno jedi redovno, nisam neki strucnjak za ishranu,ali u skoli uvek mozes da kupis plazmu, mleko, neki integralni keks i slicno.i nemoj bas da skroz izbegavas slatkise, jer svaki trening, pa makar cilj bio i skidanje viska kilograma, zahteva ugljene hidrate.opet kazem, bitno je da ne preterujes, ne treba ici iz krajnosti u krajnost Wink

kao sto sam ti vec napisao, ako ne mozes 30 ponavljanja (to sam dao okvirno), ubaci onoliko koliko ti omogucuje da izdrzis 4 serije, a onda svake sledece nedelje povecavaj bar za 2-3

u sustini, nedelja ti je dan za odmor, radis bajs 2x20, puls 140-150, lagano, cisto da malo rastreses misice nogu ako ti se javi upala.i naravno gledaj da legnes na vreme i da imas dovoljno sna

sto se trim staze tice, ja ti ne preporucujem po ovom vremenu.ne znam kako stojis sa sportskom opremom, ali ako nemas helanke,sportske majice i prsluk, nema potrebe da se cimas sa trcanjem, ako imas bicikl...jeste da je malo monotono, ali imas kuci muziku,tv stavi ispred bajsa i cepaj Smile

offline
  • Igor Stosic
  • Pridružio: 11 Jan 2012
  • Poruke: 327
  • Gde živiš: Beograd, Srbija

Pa dobro, danas cu da sastavim jedan svoj plan vezbanja Smile Bas mi je drago sto imam sobni bajs. Sipku za zgibove imam, al je napolju tako da ono izandjem ponekad pa odradim par komada i udjem unutra.

Videcu neki tipa keks da jedem u skoli? Stvarno mi se smucilo sve tamo... Vise ono jedem pre skole pa kada se vratim.

Po serijama mogu: oko 10-15 sklekova, 20 trbusnjaka, 20 cucnjeva, 4-5 zgibova..

Znaci ja iako imam vise kilograma, nisam toliko raspadnut sto se tice forme. U to sam siguran, pa stim u vezi nemam problema sa Mercurijevim planom (sem sto bih naravno serije prilagodio).

Dzak sam mislio sam da napravim? Ne znam koliko je efikasno, ali ja nisam nikakav profesionalac pa necu da ga sj**em odmah. Znaci 2 dzaka (ona seljacka, standarna - ali ne za krompir jer one imaju rupice) i u njih stavim pesak i piljevinu. Videcu sta cu za to, nikad nisam pravio..

Ko je trenutno na forumu
 

Ukupno su 515 korisnika na forumu :: 26 registrovanih, 4 sakrivenih i 485 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 1567 - dana 15 Jul 2016 19:18

Korisnici koji su trenutno na forumu:
Korisnici trenutno na forumu: aljosa7, amstel2, Apok, d.arsenal321, dane007, doloress, Ehinacea, Eyes Wide Shut, Filip Ilic, Gama, havoc995, ILGromovnik, Kožedub, Metanoja, milijarder, Mugy, Raptor12, Rota 9, sasa76, sekretar, smilicstefan, srecko81, Srki94, Uciteljgoran, wolf431, yrraf