Restriktivna hrono ishrana (dijeta) i rezultati

Neprimetna ::

horono hleb sam napravila da utrošim ova brašna što imam od ranije, ne nameravam više da pravim iz prostog razloga što koristim i volim Tonus hleb obogaćen semenkama i tostiran..
Imam svoju mericu izmereno brojem parčadi koje pojedem za doručak.

Ma da heljdino brašno je ''gnjecavo''. Šmek mi ne odgovara, ali neki put nateram sebe ipak da jedem hleb od tog brašna. Pitu od heljdinih kora već mogu.
Čisto speltino brašno najbolje podnosim, ali mora malo da se promeni.

Tonus ima nekih više vrsta hleba, svaki skoro ima neke semenke. Nisam ni toga ljubitelj ali ćemo da krkamo i to. Baci ''sliku'' tog hleba koji ti se dopada. Vidim i drugi u Hrono klopaju neki hleb od Tonusa. Možda nisam pogodila pravu vrstu. Meni se od Tonusa dopadaju samo oni ''dvopekčići'' ali oni nisu hrono. Ja inače hleb jedem samo za doručak, bez obzira da li sam u hrono ili ne....Nisam ljubitelj testa bilo koje vrste....
Inače, meni najteže u restrikciji pada to što nema voća....Ali ću preživeti....

Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
  • Poruke: 4073

Od kada je počeo da se proizvodi, koristim isključivo Tonus obogaćen semenkama sa zelenom etiketom

Sečen je na kriške, u pakovanju ima 13-14 kriški hleba, pakovanje je 300 gr. cena pakovanja je 120 dinara.

I ja hleb jedem samo za doručak. traje mi 3-4 dana, nekada i duže.
Čuvam ga u frižideru. Pre upotrebe ga obavezno tostiram. Tako radim poslednjih 5-6 meseci, i ubuduće ću.

Ako imam namaz od avokada, mmmmm, pojedem 4 kriške, tako i sa maslacem.

Mislim da je ovo na slici neutral Tonus, isto je pakovanje kao i obogaćeni semenkama koji ja koristim.

• Gde živiš: Zapadna Srbija

Hleb sam počela da čuvam u frižideru od 2013.god. To sam prvi put videla od moje prijateljice. Posebno ovi sečeni hlebovi se bolje čuvaju u frižideru. To sam spomenula ovde na poslu i svi su se zgranuli...Sad mi lakše da nisam jedina... Laughing

Ja sam sve one ''crvene'' Tonuse uzimala, kao ovi zeleni mora da su bezukusni čim su zeleni...Laughing Za vikend ima da uzmem taj sa semenkama zeleni. Biće super ako mi ''legne''. Onda ne brinem za doručak.

Za vikend mi nije problem šta ću da jedem. Mogu se praviti i slane hrono palačinke. Može svašta nešto....Problem mi je kada idem na posao. I problem će mi biti ručak u restriktivnoj.Tamo se prati satnica, tu ću morati malo drugačije da se organizujem.

• Pridružio: 04 Jul 2011
  • Poruke: 5424

Ja hleb čuvam u frižideru od kad sam kupio frižider za dom, a i u stanu sam nastavio...

I meni je ručak radnim danima problem, ali ne zbog satnice, već zbog pripreme, nemam baš volje da u 7-8 ili 10 uveče kuvam ručak za sutra...

• Poruke: 4073

Tonus je hleb od celog proklijalog zrna pšenice - bez brašna.
Treba navići na ukus, kasnije zaista nije problem.
Od svih vrsta meni najviše prija Tonus obogaćen semenkama u zelenom pakovanju.

Ne volim ukus ni miris hrono hlebova, pa ni onog koji sama pravim.
Ovaj (Moj) hleb sa gornje slike, težio je 800gr. Kada se ohladio, na mašini za sečenje sam isekla kriške, umotala u foliju za po jedan obrok i stavila u platnenu vrećicu pa u frižider.

Našla sam jedno parče Tonusa, istostirala ga, namazala namazom od avokada i spremila doručak, naravno da sam i domaći hleb namazala jer mi je parče Tonusa malo.

Na slici je prikazan hleb isećen i umotan koji čuvam u frižideru i spremljen doručak od avokada

I jedan hrono ručak

Kada idem na put, uveče namažem parčiće hleba, napravim sendvič, umotam u foliju, stavim u frižider, ujutru gotovo ponesem i ne dolazim u iskušenje da na putu 'brljam'.

Što se ručka tiče, važne su ti salate a uvek možeš poručiti nešto sa grila.

• Gde živiš: Zapadna Srbija

Tek sada vidim koliki sam ja probirač, što se hrane tiče, ja ni avokado u bilo kom obliku ne volim. A bilo bi super da ga zavolim...Laughing I so koristimo istu...

• Poruke: 4073

Sagacity ::I ja stavljam sendviče u frižider isto. Zapravo na isti način sve to pakujem kao ti.

Morsku so uvek imam, a uglavnom koristim himalajsku so (roze), trenutno je nisam imala.

Čuj probirač Mr. Green , nisam ni ja 'svaštojed' Mr. Green , iako sam veliki gurman.
Nema te dijete ili načina ishrane koji mi može preporučiti nešto što ne odgovara mojim čulima.
Volim sve da probam, uglavnom se pridržavam starih dobrih ukusa, ni sa novim začinima ne eksperimentišem mnogo.
Volim dobro posoljenu i zabiberenu hranu. Volim ljuto.

Što se avokada tiče, ni meni se nije dopao kada sam ga probala prvi put. Bilo je to pre više od dvadeset godina.Možda nije bio dovoljno sazreo, možda nisam bila dovoljno motivisana, vrag bi ga znao.
Zavolela sam ga pre nekoliko godina kada sam bila u inostranstvu. Bili smo na pikniku i domaćini su poneli i namaz od avokada.
Sada ga obožam.
Probaj još jednom, samo neka bude zreo i mekan. Začini ga limunom, maslinovim uljem, malo belog luka, bibera i soli. Uživaćeš.

Napisano: 10 Maj 2019 21:29

Takođe i ja koristim himalajsku so.
Inače, avokado sam probala na više načina....Čak sam čekala trenutak da budem mnogo gladna, pa kao ono ''glad očiju nema''....Laughing ali ništa...Ne sviđa mi se i džaba. Daću šansu još jednom...

Volim spanać i to onaj najjednostavniji obaren, distnan sa belim lukom na maslacu sa dodatkom brašna i mleka...Meni je to super. Obožavam i blitvu. Volim je čak dinstanu sa lukom, sa malo začina. Sarmice od blitve gotivim podjednako kao i sa raštanom.

Ali imam tako i ja ''izleta'' u nepoznato ali i u kao zdravu ishranu. Pre jedno mesečak dana uđem ja u Maxi kad Čičoka taze. Tek došla. Nisam je jela, jer znam da je slatkasta a ja kada sam gladna jedem slano. Nisam ljubitelj slatkog obroka ni za doručak a kamoli za ručak.
I tako uzmem to pakovanjce, ubacim u korpu i dok sam čekala u redu, rek'o daj da pogledam kako se sve može spremiti....I tako svašta ima, ali pređoh očima preko rečenice tipa...''najukusnija je kao salata''....Ja se odmah setih da je i ''zelena salata'' najukusnija kao salata, odem i vratim Čičoku gde sam našla i uzmem neko konkretnije povrće...
Hoću da kažem da se lako predomislim....Laughing

Dopuna: 28 Maj 2019 7:09

Juče sam krenula na Hrono restriktivni režim ishrane. Započela sam ga sa 62,3 kg, da bih danas već imala 63,1 kg. LOL Šou. To je verovatno zato što nisam ispoštovala pravu satnicu a to je optimalnih 5 sati između doručka i ručka i bar 4 sata između ručka i večere. U mom slučaju doručkovala sam oko 9h a ručala oko 17 i 30 h. Pošto mora da se i večera, onda sam morala da čekam 4 sata da bih večerala. Tako da sam večerala u 21 i 30 h. Užas, ali šta ću tako se zalomilo.

Kao što rekoh u nekom od prethodnih postova, biće mi teško za ručak, jer ovde gde sam ne mogu da ručam. Tempo posla je takav da mi ostavlja normalan prostor za doručak, a ručak nije predviđen pa dolaze razni ljudi fon zvoni non stop tako da ručak mora biti na nekih 6,5 sati 4 dana u sedmici ostala tri dana ću ispoštovati.
Za doručak nisam ništa specijalno spremala. Po preporuci Neprimetne jela sam tostiran Tonus i nešto pileće šunke, paradajz i kiselo mleko.

Juče popodne sam u svom ''buriću'' grilovala piletinu i uz to klopala salatu.

Za naredne dane sam napravila ''Hrono sarmu''.
Pošto sam kod mojih zaboravila da uzmem glavicu kupusa, kupila sam u Ideji pakovanje kiselog kupusa u liskama. Pola kg svinjskog mesa, oko 300 gr crvenog luka. Luk dobro prodinstala na masti (jedna kašika), dodala malo Kulinat Natur vegete, bibera, kurkume vrlo malo i tako još nekih začina. Propržila sa mesom dodala malo aleve paprike, savila sarmu. Ubacila dva lovorova lista koja inače ne stavljam u sarmu već u podvarak i ponekad u kuvani kupus, ali eto ovog puta i u sarmu da bi to bilo ukusno.
Nema pirinča, nikakve zaprške. Potrebno je staviti što manje vode kako sarma ne bi plivala jer tečnost nema šta da pokupi....

Moje liske kupusa su bile velike i nisam htela da ih polovim da bih u sarmi imala više mesa nego kupusa što je zapravo i pravilo Hrono ishrane...

• Gde živiš: Zapadna Srbija

Moja kilaža slikana jutros, specijalno za one koji su tražili ''dokaz''. Mr. Green
Kao što se vidi, ja variram po više od kg u dva dana. Ko zna može taj deo da objasni zašto i kako. Znam da pre dva dana nisam jela regularno, odnosno napravila sam veliki razmak između doručka i ručka pa sam ručak i večeru ''sabila'' u kratku satnicu i večerala tek u 21 i 30 h, ali vala kilo nisam mogla pojesti...Laughing

Ovo je jedna super riba Orada, koja je vrlo jednostavna za spremanje, a ukusna je. Malo sam dodala zeleni ali će biti prilog i malo grilovanih šampinjona. Marinirana je jednostavno: malo maslinovog ulja, beli luk, biber, Kulinat natur i limun. U normalnim krka uslovima, ovu ribu prelivam i pivom jer joj daje poseban šmek.

Inače, Hrono sarma je odlična. To ću sigurno ponoviti.
Ja ne volim ''suvu hranu'', kod mene mora da bude na ''kašiku'', pa će tu biti kuvani kupus sa mescem, gulaš, možda i neko ćufte kojeg baš i nisam ljubitelj, videću....
Inače, za ljude poput mene koji ne dolaze pre 16 h sa posla, a češće i posle 17 h, kuvana hrana je bolji izbor jer možeš skuvati unapred za 2-3 dana da se ne ''bakćeš'' svaki dan.

• Fil  Male
  • Legendarni građanin
  • Pridružio: 11 Jun 2009
  • Poruke: 16586

Citat:Ovo je jedna super riba
Slažem se Mr. Green

Nego, fotke nisu uploadovane na forum, tako da sumnjam u njihovu verodostojnost Mr. Green Kakav ibb.co Mr. Green

Citat:Ko zna može taj deo da objasni zašto i kako.
Jesmo li rekli da mora biti Gorenje Laughing

Šalim se, srećno u borbi protiv masnih naslaga Ziveli

Ko je trenutno na forumu

Ukupno su 854 korisnika na forumu :: 30 registrovanih, 8 sakrivenih i 816 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 3466 - dana 01 Jun 2021 17:07

Korisnici koji su trenutno na forumu:
Korisnici trenutno na forumu: antonije64, bankulen, cenejac111, cifra, Denaya, Excalibur13, galerija, hologram, HrcAk47, janbo, JimmyNapoli, kjkszpj, kybonacci, laganini123, Lieutenant, mercedesamg, mikrimaus, Milos ZA, milutin134, misa2, Mlav, mnn2, raptorsi, Recce, royst33, sasa87, Stanlio, Trpe Grozni, ZetaMan, zlaya011