Dijeta

15

Dijeta

offline
  • Pridružio: 27 Maj 2005
  • Poruke: 821
  • Gde živiš: In the middle of a Neverland...

Ja ne jedem posle 17h i za dve nedelje 5 kg manje.



Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
offline
  • Pridružio: 14 Apr 2006
  • Poruke: 1

Molim da me neko posavetuje:
drzim dijetu ujedinjenih nacija vec 12 dana i niiiista!!!
bas nista! pridrzavam se bas po receptu al nikako da pocne mrsavljenje.
da li da odustanem ili da nastavim, znam da sam vec trebala po njoj poceti da mrsavim,makar maaaaalo.
molim za odgovor i savet.



offline
  • DR  Male
  • Legendarni građanin
  • Pridružio: 08 Okt 2004
  • Poruke: 5450
  • Gde živiš: Beograd

Apsolutno nista? Ili se to vama cini kao nista? Svejedno, morate da sacekate daorganizam istrosi zalihe koje postoje pa tek onda efekti mogu biti vidljivi...Ovo vazi za dijete uopste

offline
  • Pridružio: 20 Jun 2005
  • Poruke: 2

Ja sam sa tom dijetom un nacija za 1 mesec izgubila 3,5 kg. Rezultata ce biti sigurno samo nemoj da odustajes i da se previse opterecejes time

offline
  • Đuro Glumac
  • dipl. ing. informatike
  • Pridružio: 08 Feb 2004
  • Poruke: 3640
  • Gde živiš: ApAtIn

Nemojte bas potpuno da se pridrzavate te Atkins dijete. Jedite ujutro integralno pecivo, zobene pahuljice ili musli. Posle treninga slobodno popijte dextrozu. Ostale obroke mozete da uzimate po Atkinsu. Skinucete kilazu sigurno, samo manje jer cete u vecoj granici zadrzati misicno tkivo. Sa 0g UH misicno tkivo biva razarano, tu gresku sam i ja pre pravio.
Jos jedna svar koju bih dodao jeste tkz "punjenje" svaki 6. dan. Znaci 5 dana drzite dijetu, 6. dan jedete sve normalno, ne bi trebali preko 300g UH ali jedite sve sto volite. Ovo sam takodje probao na sebi i meni se odlicno pokazalo.

offline
  • Hegel 
  • Ugledni građanin
  • Pridružio: 21 Sep 2005
  • Poruke: 341
  • Gde živiš: Beograd

Druze onda to vise nece biti Atkinsova dijeta vec nesto sto vise lici na high anabolic diet koju je smislio covek cije je ime Dr. Mario Di Pasquale i koja je zamisljena za bodibildere . Ona i jeste za ljude koji rade u teretani , za obicne ljude koji hoce da smrsaju je Atkins ipak efikasniji . Ne mogu oni da izgube neku bogzna koju misicnu masu jer je i nemaju . Kod bildera organizam trosi miscnu masu jer je smatra rezervom , viskom iz koje moze da dobije kalorije .


ps. Ako hoces poslacu ti knjigu High Anabolic Diet .

offline
  • Đuro Glumac
  • dipl. ing. informatike
  • Pridružio: 08 Feb 2004
  • Poruke: 3640
  • Gde živiš: ApAtIn

Kome je cilj da smrsa a pritom izgubi misicnu masu? Sta ce da ostane na njemu, kost i koza? Smile
Mada, slazem se sa svim sto si napisao, nisam znao da ovakav nacin ihrane ima poseban naziv tj. High Anabolic Diet.

Ajde ako ti nije problem okaci negde na server tu knjigu za download ili mi posalji na mail koji sam naveo u profilu.

offline
  • Hegel 
  • Ugledni građanin
  • Pridružio: 21 Sep 2005
  • Poruke: 341
  • Gde živiš: Beograd

Evo ga link , uploudovao sam :

http://rapidshare.de/files/9840452/Nutrition_-__Th.....e.pdf.html

Dopuna: 18 Maj 2006 15:59

Sto se tice nestanka misica tokom Atkinsove dijete tu je prica sledeca i vazi za ljude koji se bave nekom fizickom aktivnoscu kao sto je teretana . Jeste se zapitali zasto organizam gubi misice , a mi unosimo toliko proteina ? Jedan odgovor je da oni koji vezbaju imaju dosta misica , pa ih organizam tretira kao rezerve koje trosi kada postoji smanjen unos kalorija , a on postoji na Atkinsovoj dijeti ako ne jedemo puno cvaraka . Drugi je to da mi kada vezbamo ne izgradjujemo misice . Mi zapravo trosimo misice , povredjujemo ih i iscrpljujemo , do hipertrofije dolazi tek kada ih organizam reparira pomocu proteina koje smo uneli . Misici zapravo i nastavljaju da se izgradjuju kada se zavrzi popravka , jer se pripremaju da lakse izdrze napor koji ih ocekuje tokom sledeceg treninga . Razlog sto gubimo misice na Atkinsovoj dijeti jeste taj sto organizam ne uspeva da reparira unisteno . Razlog za to je sto Atkinsova dijeta snizava nivo insulina i "gusi" njegovo lucenje . Insulin je neophodan da bi se proteini ugradjivali u misice . Svi znaju da ljudi koji rade u teretani posle treninga piju Dextrozu tj. grozdjani secer , to rade upravo da bi podigli nivo insulina , a i da bi obnovili rezerve glikogena .Sada ce se neko javiti i reci da insulin nema veze sa proteinima vec sa pretvaranjem glukoze u mast . Ja unapred odgovaram da ne umem da objasnim prirodu veze izmedju ugradnje proteina i insulina , ali se empirijski saznaje da ona postoji , molim da je neko objasni ako zna .

offline
  • Pridružio: 02 Apr 2007
  • Poruke: 50
  • Gde živiš: Bgd

Da li je ananas toliko dobar za topljenje masti?

offline
  • Pridružio: 20 Apr 2006
  • Poruke: 34

Nije direktan odgovor na pitanj,ali ipak nije zgoreg znati Wink

Dobri sagorevaci masti

Poznata muka: višak masti u organizmu. Bilo da su u vidu omraženih masnih naslaga na bokovima, zadnjici, stomaku ili na drugim mestima, bilo da se talože po krvnim sudovima i povecavaju rizik od infarkta. Jasno je: viška masnoca treba se otarasiti - a evo i neke hrane koja vam može pomoci u tome i saveta kako da je upotrebite.

Cvekla: pospešuje rad metabolizma i protok žuci, a to je veoma važno za sagorevanje masti. Gvožde i folna kiselina, koji se nalaze u cvekli, snižavaju nivo masti u krvi, tako da se ne taloži na krvnim sudovima. Nije loša ideja da sok od cvekle pomešate sa sokom od pomorandže - vitamin C pospešuje dejstvo gvožda.

Surutka: u njoj je jako veliki sadržaj vode, a sadržaj kalorija i masti je vrlo mali. Pored vode, surutka sadrži veliku kolicinu kalijuma, kalcijuma, belancevina i vitamina B2, a sve to pospešuje razgradnju masti, a uz to jaca i imunološki sistem. Surutku možete naci u svim bolje snabdevenim prodavnicama zdrave hrane, a može se naci i surutka u prahu, koja se pomeša sa vodom.

Celer: usled visokog sadržaja etericnih (veoma zdravih!) ulja, celer ima veoma specifican, veoma jak ukus. Zbog etericnih ulja i jakog ukusa, celer ubrzava varenje i razmenu materija u organizmu; pored toga, celer sadrži i kalijum, koji podstice izlucivanje tecnosti. Koren celera se cesto koristi za spremanje supa i sosova, a može da se jede i svež - recimo, kao salata od celera.

Ananas: ima veoma važno i korisno dejstvo na organizam. Sadrži bromelin, važan enzim koji podstice razmenu materija i razgradnju masti. Ovo voce podstice i izlucivanje tecnosti iz organizma, cime se zatežu vezivna tkiva (zato je, izmedu ostalog, odlican u borbi sa celulitom). Enzim bromelin je aktivan samo u svežem vocu; komadici i kolutovi ananasa iz konzerve takode sadrže veliku kolicinu vitamina i narocito su korisni ako se jedu sa jogurtom.

Ðumbir: pikantni koren koji sadrži veliku kolicinu etericnih ulja koja podsticu rad žuci, a samim tim i razgradnju masti i izlucivanje štetnih materija iz organizma. Enzimi iz dumbira pospešuju varenje. Jedan od nacina upotrebe dumbira jeste da iseckate 10-20 grama dumbira, prelijete ih vrucom vodom ili surutkom i popijete.

Vitamin C: najcuveniji kao "vitamin protiv prehlade", takode dosta potpomaže sagorevanje masti. On podstice proizvodnju hormona koji utice na to da se masnoca brže pretvara u energiju. Vitamin C se najviše može naci u kiviju, limunu, grejpfrutu, paprikama, brokoliju i šipku. Posebno dejstvo vitamin C imace nocu, i to u kombinaciji sa belancevinama. Zato može da bude dobra "fora" da pred spavanje popijete cašu surutke ili mleka u koje cete dodati nekoliko kapi soka od limuna.

Cerealije: lešnici i žitarice u sebi sadrže veliku kolicinu magnezijuma, koji u telu podstice razmenu materija. Tako se povecava potrošnja energije, pa mast ne uspe da se zadrži u organizmu.

Kiseli kupus: pored velike kolicine vitamina C, cije smo dejstvo na sagorevanje masti vec opisali, kiseli kupus je bogat i mlecnim kiselinama, koje su važne za prirodnu floru u crevima. Zato kiseli kupus pospešuje varenje i izlucivanje štetnih materija iz organizma. Slicno dejstvo ima i rasol, koji može da se pije i u kombinaciji sa vocnim sokovima.

Biber: pomaže vec samim tim što je ljut - cim pojedete nešto ljuto, postane vam toplo, a to podstice razmenu materija i cirkulaciju i otvara pore. Sve to ubrzava razgradnju masti. Slicno dejstvo imaju i kari, cili i paprika - plus, svi ovi zacini zdraviji su od soli (koja, zbog natrijuma, zadržava vodu u organizmu).

Papaja: egzoticno voce bogato aktivnim sastojcima. Osim vitamina C, sadrži i enzim papain, koji podstice varenje i razmenu materija, što vaše telo oslobada od štetnih sastojaka. Zrela papaja je žute boje; ne treba je držati na temperaturi nižoj od sedam stepeni. Sece se po sredini i iz nje se vade koštice.

herbateka.com

Ko je trenutno na forumu
 

Ukupno su 850 korisnika na forumu :: 48 registrovanih, 10 sakrivenih i 792 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 3028 - dana 22 Nov 2019 07:47

Korisnici koji su trenutno na forumu:
Korisnici trenutno na forumu: 8u47, A.R.Chafee.Jr., Boris90, croato, darcaud, Dimitrise93, Dorcolac, dovla p, Georgius2, GrM, HDMI, Hektor2, ivica976, konstruktor, krauterbox, kuntalo, leptirleptir, Libertas, Lucije Kvint, LUDI, magna86, Marko Marković2, Markoni29, MB120mm, mendril, mercedesamg, MiG-29M2, Milan Miscevic, Milos ZA, Miskohd, Mlav, moldway, repac2, rovac, sabros, stug, t.mile, theNedjeljko, Toni, Vladko, vobo, W123, yufighter, zajcev1, zlaya011, Zmaj001, zoxknez, Živković