Istine i zablude o trbusnjacima [Diskusija]

3

Istine i zablude o trbusnjacima [Diskusija]

offline
  • m4rk0  Male
  • Administrator
  • Administrator tech foruma
  • Marko Vasić
  • Gladijator - Maximus Decimus Meridius
  • Pridružio: 14 Jan 2005
  • Poruke: 15763
  • Gde živiš: Majur (Colosseum)

bb0 kosarkas ::Jel treba puno vremena da dobijemo trbusnjake? kad bih svaki dan trcao ili hodao 20min,radio 3x100 trbusnjaka.i zdravo se hranio.koliko bi mi trebalo?

Sve ti je pogresno osim ovog dela "zdravo se hranio" Smile

3x100 trbusnjaka wtf Shocked

Trcanje 3 puta nedeljno i trbusnjaci tri puta nedeljno - sasvim dovoljno. Misic ne moze da raste ako ga forsiras svaki dan - treba mu odmora. Nema potrebe da radis toliki broj trbusnjaka, smanji njihov broj.

Znaci ovako: 3 puta nedeljno: recimo ponedeljak, sreda, petak.
pon: akcenatna gornje
sred: akcenat na srednje i bocne
petak: akcenat na donje

Radis 3 serije po 20 ponavljanja bez obzira koju vezbu za trbusnjake odaberes, ali radis pod opterecenjem (teg one tezine pod kojom ces moci max 20-ak ponavljanja vezbe za trbusnjake).

A sto se tice trcanja to radis izmedju: znaci utorak, cetvrtak, subota.



Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
offline
  • Pridružio: 17 Jun 2012
  • Poruke: 727

Covjek moze postici perfektne rezultate ako zeli samo odricanjem i upornoscu ka svome zadanom cilju bez odustajanja, ako se odluci za takav potez.

Ja sam prije 4 godine poceo da treniram u teretani svakim danom po 45 min; tada u to vrijeme sam imao tezinu od 72 kg, visina 189 cm, a trenutno imam 106 kg.

U programu ishrane koristio sam sve namirnice, ono sto sam izbacio iz prehrane jeste crveno meso, a unosio sam najvecu kolicinu ugljikohidrata, tj; bijelo meso, riba itd.
Prije samih treninga nikada nisam jeo, tek nakon treninga posle 2 sata sam uobicavao jesti, prilikom treninga nikada se nisam zagrijavao jer sam time gubio potrebnu energiju koju sam trebao iskoristiti za trening bez obzira na povrede, ako imate program treninga i ako tijelo naviknete na taj proces nebiste trebali imati problema sa nepotrebnim povredama.
Sto se tice ishrane trebali bih jesti u manjim obrocima od po 4-6 obroka dnevno sa sto vecom kolicinom unosa tecnosti u organizam, od 3-6 litara tecnosti u tijelo kako organizam nebih dehidrirao.
Ako na bilo koji nacin poremetite nacin ishrane to ce imati i negativan uticaj na vase tijelo. Rezultati treninga se mogu osjetiti vec nakon 3-5 mjeseci.
Kada je rijec o treninzima za pocetnike napravite vise serija sa manjim brojem ponavljanja, a kako tijelo bude dobijalo na masi i cvrstoci tako mozete povecavati broj ponavljanja, a smanjivati broj serija to je sada izbor pojedinca.

I jos da napomenem da sam za to vrijeme koristio suplement: ESTER-BOL C4 Creatine za dobijanje mase jer sam bio poprilicno mrsav, osim toga djelovanje ovog suplementa je u istom trenutku kada se uzme, a omogucava ogromnu kolicinu energije koja je covjeku neophodna kako bih povecao intenzitet treninga, nije preporucljivo mladjima od 18 godina.

Ovaj mi je covjek puno pomogao Official Site:
http://www.marcfitt.com/

Video 1:


Video 2:



offline
  • Kosarkas
  • Pridružio: 26 Jun 2012
  • Poruke: 323
  • Gde živiš: Pionir,Spens

@m4rko jel mozes malo da mi pojasnis to akcenat na gornje,donje... koje su vezbe najbolje za to? Ziveli

offline
  • Spartanac
  • Radim zgibove
  • Pridružio: 05 Jun 2012
  • Poruke: 1232
  • Gde živiš: This is Sparta!!!

Pronadjes na internetu ''Vjezbe za gornje trbusnjake,za donje,za bocne''
Meni niko nije sta i kako da radim dok se sam nisam aktivirao i pronasao ono sto mi odgovara.

offline
  • Dušan
  • Pridružio: 18 Jun 2012
  • Poruke: 986

Hocu da imam dobre vidljive trbusnjake. Vezbe radim na kosoj dasci. Radio sam do skoro sa 5 kila 3 serije po 10-15 ponavljanja ali sada sam presao na 10 kg posto ovo sa 5 gotovoo i ne osecam. Da li je ispravno raditi sa tegom sa obzirom na to da imam 14 god.
Da li je ok ako posle treninga popijem neki sok a kada dodjem kuci posle nekih sat vremena da veceram. Smile

offline
  • Pridružio: 04 Mar 2012
  • Poruke: 903

@bb0 kosarkas
To nije toliko bitno ako si pocetnik ali evo..
Za gornje trbusnjake ili ti ''upper abs'' je najbolja takozvana crunch vezba.
Za donje trbusnjake ''lower abs'' radi leg raises ili knee raises ako si malo slabiji.
A odlicna je i kombinacija dve vezbe - bicycle crunch.

Inace uvek sam za to da se koristi strana rec pri manje poznatim vezbama zato sto ces 1000x lakse pronaci tu vezbu preko googla neko da ukucas kranč vežba.

offline
  • Spartanac
  • Radim zgibove
  • Pridružio: 05 Jun 2012
  • Poruke: 1232
  • Gde živiš: This is Sparta!!!

Radi sto vise varijacija.Nemoj raditi samo jednu vrstu, jer time pogadjas jedan dio trbusnjaka a ne sve.
Povecavaj broj odradjenih trbusnjaka jer u protivnom neces napredovati.

Posle treninga pojedi neku proteinsku hranu, a posle normalno jedi ono sto ti je na jelovniku.

offline
  • m4rk0  Male
  • Administrator
  • Administrator tech foruma
  • Marko Vasić
  • Gladijator - Maximus Decimus Meridius
  • Pridružio: 14 Jan 2005
  • Poruke: 15763
  • Gde živiš: Majur (Colosseum)

@Dusan.cz

Nije 10 kila neka opasna kilaza bez obzira sto imas 14 godina. Posle treninga ti treba nesto sto ima brzo razgradive proteine, ali posto ne unosis preparate, posluzice i bilo sta sto u sebi ima secera jer ti nivo insulina opadne u toku treninga. Znaci i sok moze pomoci - prirodni negazirani.

offline
  • Kosarkas
  • Pridružio: 26 Jun 2012
  • Poruke: 323
  • Gde živiš: Pionir,Spens

@Aleksandar736 hvala.a oko ishrane kako treba? ja naravno trazim po guglu,ali ne ide bas dobro,jer ljudi i sajtovi govore razlicite stvari.hvala Ziveli

offline
  • Spartanac
  • Radim zgibove
  • Pridružio: 05 Jun 2012
  • Poruke: 1232
  • Gde živiš: This is Sparta!!!

Jedi sve u granicama normalnog i pojacaj koriscenje proteinske hrane.

Ko je trenutno na forumu
 

Ukupno su 462 korisnika na forumu :: 6 registrovanih, 1 sakriven i 455 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 3028 - dana 22 Nov 2019 07:47

Korisnici koji su trenutno na forumu:
Korisnici trenutno na forumu: aljosa7, bato, havoc995, Pavlov A.A., pein, yrraf